atrax Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hunder kan eksempelvis også gjøre på golvet. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Digger den grafikken å, fargene er så brae så det er helt vilt Musikken er som vanlig på topp å "Topp å"? Sist jeg sjekka var "å" bakerst i alfabetet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Grrr. "Brae". Det er noe av det jævligste jeg leser eller hører. Fy faen hvor stygt det er. Til og med verre enn "godere". Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Og det var langt i fra den eneste skrivefeilen på siden ... Den som er ringet rundt er jo en av de mer uskyldige, egentlig. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, så det først nå Forferdelig! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ex kjereste - nettby terror! Tror jeg holder meg unna det emne der :S Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 - Men det kunne godt mye verre. Nest nederste linje i artikkelen: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/03/513981.html Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Post med tittel: Webcammet til TheExp detti ned et sted? med innhold: Når jeg ser på stream 1 så ser jeg bare en stor svart ledning. Har webcammet datt ned et eller annet sted? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den som skal skyldes her e selgeren. Selgeren som solgte meg ucan2 sa eg fikk både ny mobil og 100 rabatt. Tror isje han sa noenting om binding og han spurte isje kas farge eg ville ha på mobilen... heldigvis fikk eg den fargen eg ville ha. Jeg kjenner stoltheten over å være rogalending sprenge på... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Apropos "The eXperience" som nettopp har startet: Det heter da for svarte "Valhall"! (?) Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den mytologiske Valhall heter det, ja. Men her er det nok et tilfelle av avart av Valle Hovin, altså Vallhall. At hallen heter Vallhall er greit nok, så lenge de ikke har tatt navnet direkte fra den mytologiske Valhall. Egentlig spiller det ingen rolle, tror jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Pungt 1 greitpungt 2 greit pungt 3 nesten greit pungt 4 ingenting hendte pungt 5 ingenting hendte Pungt - pungtere - pungtest Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) (...) men de spiller jo Tetris låten som originalt er fra Alexey Pajitnov's Tetris som grangivelig er Russisk. Fra kulturo.no: Det er sikkert nok av dem som er noe facsinert av Wallace og Gromits sprø oppfinnelser. (...)– Jeg elsker til å lage filmer for kino, men produksjonen av "Chicken Run" og "Curse of the Were-Rabbit" tok lang tid, hver film tok 5 år. "Trouble At’ Mill" vil være mye raskere å lage og jeg kan ikke vente til å komme i gang med den, sa Park til nettstedet. (...) I dette eventyret har Wallace og Gromit forvandlet hjemmet deres til et bakeri med en vindmølle på taket. Endret 5. oktober 2007 av Gønn Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 da nevner dere de sjangene og sier en grunn til hvorfor, også navner noen grupper til disse evene det må jo vere en liten unik ting siden du hører akurat på det, skal endre dette med flere altså. får musikken deg liksom til og grøsse osv, eg fant ut av at jeg likte Rammstein pga de fikk meg til og grøsse når jeg så de på dvd forde de var så bra liksom Herre... Noe er alvorlig galt med norske skoler. Frister nesten å bli norsklærer når jeg ser slikt. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nerf: "Holy crap" Sitatet ditt må være en eller annen form for rekord. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hehe. En annen ting som opptar meg litt er hvordan de fleste tydeligvis foretrekker å skrive trådtitler i stikkordsform. Sanne Skrekk filmer Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det er jo orddelingsfeil? Ikke stikkord? Å skrive titler i stikkordsform er vell bare gunstig: Nokia N95, knust skjerm, hente data Mye bedre enn de fleste som skriver: N95 - HJEEEEEEEEEEEEEELP!! Men ja, det er fryktelig mange orddelingsfeil på forumet her. Jeg har alltid hatt problemer med orddelingsfeil selv, da jeg har både engelsk og norsk som morsmål, og lærte språkene paralellt. Så når jeg begynner å irritere meg over orddelingsfeil, må det nødvendigvis være fryktelig mange og grove feil. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skulle gjore russisk leksene mine pa tirsda.. nei.. onsdag.. nei.. idag.. nei.. imorgen, nei da er jeg vekke, sondag, nei da er det sondag. Hva med å lære seg norsk først? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Denne gav meg litt bakoversveis: Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske med trimmet moped, og dette mennesket blir hardt skadet for resten av livet. Da vil du som kjørte på dette mennesket måtte dekke det forsikringsselskapet ellers måtte ha dekket, som rehablitering, sykehusopphold osv., for ikke å snakke om erstatning til mennesket. Her blir det sagt akkurat stikk motsatt av hva som menes. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå