Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og fant en profil, som jeg ikke greier å lese, blir bare masse tull. Er sikkert ikke så mange skrivefeil, men finner ingen opphold jeg kan "hvile" på

Hehe, det er nok ikke bare du som ikke kan lese den så lett. Men her har jeg skrevet det med vanlige setninger:

 

Jeg er en veldig målbevisst og viljesterk jente. Jeg har gjort noe som ikke mange har gjort. Jeg har inntil nylig bodd på et kurssenter i Danmark. Der har jeg gått ned 80 kilo. Det er helt sykt egentlig.

 

Skjønner ikke at jeg kunne bli så stor! Men gjort er gjort, og spist er spist (bokstavelig talt :) ). En ting er i alle fall sikkert; jeg blir aldri så svak igjen. Slik slanket jeg meg: Jeg forandret livstilen, og jeg har trent tre ganger om dagen i to år (sånn omtrent). Dette er noe jeg aldri kan slutte med. Jeg elsker å trene.

 

Veien til å være slank har vært lang, men det har vært verdt det! Av de som forsøker å slanke seg, er det 95% som feiler. Kun 5 % klarer det. Jeg er en av de 5 % :) (jeg må skryte litt av meg selv da).

 

Ellers er jeg ei usedvanlig søt, snill, leken, sprudlene, resultatorientert og sta jente som rett og slett elsker livet. Jeg verdsetter det fullt ut! Jeg mener at mennesket  ikke er skapt for å leve alene. Hvis det finnes en mann der ute som har de samme synspunkter som meg, og som har den samme innstilling til livet, så ta gjerne kontakt. Hehe, dette ble skikkelig kontaktannonse-aktig. Jeg lurer bare på om det finnes noen skikkeilig mannfolk der ute (jeg vet det finnes noen :) ). Man må satse for å vinne. I`m a real good catch! Aldri før har dette uttrykket stått så sterkt hos meg. You win some, and you loose some.

 

Sånn. Om det var noe du ikke forsto, så si i fra! Vi her på klagemuren liker holdningen din til dysleksien veldig godt. :)

Takker, mye greiere å lese. :thumbup:

Lenke til kommentar

Rettskriving er egentlig noe herk, så klart er jeg imot SMS språk og lignende ufysligheter.

 

Men, har noen problemer selv (pleier å skrive sjøl, dialekt skal man vite :p ), ett av de er problemer å uttrykke meg. Det er ikke på grunn av dysleksi er manglende "evner", men konsentrasjons problemer.

Det som skjer er at jeg glemmer hva jeg tenkte på før jeg blir ferdig med å skrive det ned. Fryktelig irriterende.

 

Hater skrivefeil, men har det har sikkert skjult seg noen her allikevel *lete*

 

PS! Føl dere beæret, tror jeg aldri har måtte klemme mer saft ut av den gamle madrassen der oppe, enn jeg har måtte under skrivingen av denne posten.

 

EDIT: Så føkkings klart, en skrivefeil :blush:

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Hehe, bra du står frem. Ingen hater deg, men:

-... noe herk. Så klart er jeg imot SMS-språk og lignende ufyseligheter, men...

-<punktum> Ett av dem er problem med å uttrykke meg.

-eller manglende evner (antar dette var en trykkfeil og ikke en skrivefeil)

-konsentrasjonsproblemer

Lenke til kommentar
pumpe skal ikkje ver noke problem på 6m slange,1200l/t pumpa på microplex e no sterk nok til å få vatnet gjennom en radiator me 36vifte og der vill ver veldi langt vatnet skal gjennom og so skal jo vatnet vidre og en sann radiator kjøle ikkje berre 1 data so den e nok beregna for masse meir en 6m, so 6m går fint me di.

 

 

ej har ca 1m me slange som går mange veia og gjennom cpu blokk og gpu blokk med ei 600L/T pumpe og den har meir en nokk å gå på.

 

har ikkje testa dinna ramen sjøl men hyperx skal vist vere veldi bra,

men viss du har råd burde du kansje gå opp i pc 4000 viss du har planer om å klokke langt for du må sette ram dividern ned når du skal klokke men den burde ikkje komme nedom 400mhz viss du vill ha omtrent full ytelse

 

vannblokken er sitter absolut ikke løst.

 

eg veit at maks FSB for mit hovudkort er 300(1200) og eg har sett på nette at samme prosessor som eg har har blitt klokka til 4,5ghz med samme hovudkort og ram som meg, men det var med vapochill so eg veit at eg ikkje kan få de so høgt, men det skal no gå høgre enn 218FSB(3274mhz) og eg har prøvd å stille opp vcore, men da slår datan seg av da og

 

jeg bruker sensorene i hovudkortet ja, men jeg har lianlie temp måler som jeg ikke har sattpå de er så mye makk.

 

sist jeg tok opp prosessoren ble den revet ut av socketen arctic silver5 er som lim to pins ble bøyd og jeg måtte sitte der som et nervevrak å bende på plass pins med en nål på en CPU til firetusen så jeg har ikke så lyst til å gjøre det igjen

 

Merkelig at de fleste graverende skrivefeil kommer fra overklokking- og gamer-delen av forumet. Er det en sammenheng, mon tro? Kjør debatt.

 

Edit: litt mer.

 

hjelp har en dårlig bærbar data

 

Så synd for Hjelp, da. :)

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

I tillegg til gjennomsnittsalderen til overklokke- og gamer-folkene, er jo kravene til, hva skal jeg si, oppvakthet ganske lave for å kunne delta i de ulike aktivitetene som diskuteres der.

 

I tillegg tror jeg at det er mer aktuelt for oppvakte mennesker å diskutere hardware(-teknologi), programmering, design, etc, enn å mase om hvordan man får låst opp en CPU, øket FSB-frekvensen eller hvor bra et eller annet spill er. Slik informasjon skjønner de mer oppvakte at lettere kan finnes via andre kilder.

Lenke til kommentar
I tillegg til gjennomsnittsalderen til overklokke- og gamer-folkene, er jo kravene til, hva skal jeg si, oppvakthet ganske lave for å kunne delta i de ulike aktivitetene som diskuteres der.

 

I tillegg tror jeg at det er mer aktuelt for oppvakte mennesker å diskutere hardware(-teknologi), programmering, design, etc, enn å mase om hvordan man får låst opp en CPU, øket FSB-frekvensen eller hvor bra et eller annet spill er. Slik informasjon skjønner de mer oppvakte at lettere kan finnes via andre kilder.

Ein god periode skal ikkje innehalda meir enn elleve ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...