Nerf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 bare vent å se. uten noe som helt forvarsel skjer det og da sitter du med skjegget i postkassen. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Får jeg dette spørsmålet servert, må jeg si FOR! Herlig... Endret 24. september 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Får jeg dette spørsmålet servert, må jeg si FOR! Herlig... 9562797[/snapback] Å faen... Hva er det som er feil der? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Huff! Var nok med vilje. Vet at det heter 'ordelingsfeil' Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 trir ikke han kan det siden ikke konfirmert ei venine av meg skulel ta hu hasdde med mor si med hu kunne bare ta den det året hu fylte 18 og hu flyyer 17 i år Det er godt man kan skylde på dysleksi. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Døgner av og til på lan og på overnattings fester, viss eg ikke "pass out".. Hadde jeg vært moderator, hadde neppe slike slusker vært trygge. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kraftig LOL @ alle kidsa som bare tar copy and paste på spørsmålet de fikk i lekse og poster det på forumet og forventer at noen skal gjøre det for dem. 9565920[/snapback] Her skal man trekke pusten godt før man begynner setningen. Endret 24. september 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 du mener en kontroll som ikke er hvit eller sort men som se litt andreleses ut?? om så kan du kjøpe et slags trekk man kan rte over som er av gummi... fåes amnge stader. f.eks EB Strømmen Hva er egentlig vitsen med å lese over det man har skrevet uansett? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hadde vært kjekt med en GRATIS vekkeklokke for windows som jeg kunne sette tiden og bruke en sang til vekkeklokke forslag? 9583731[/snapback] Skulle hatt ei vekking reint grammatisk og, denne karen her ... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Vet at det heter 'ordelingsfeil' Greit, du skrev feil med vilje første gangen. Men gjorde du det nå? Eller er det bare jeg som tar helt feil, og tror at det skrives "orddelingsfeil" Endret 26. september 2007 av Demille Lenke til kommentar
johnj Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 På vei hjem fra jobb går jeg daglig forbi malerkjeden 2strøk, hvis dekor på firmabilene informerer om at de stadig er på utkikk etter nye håndtverkere. Kanskje det finnes noen der ute som er praktisk anlagt og i tillegg kan norsk? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 På vei hjem fra jobb går jeg daglig forbi malerkjeden 2strøk, hvis dekor på firmabilene informerer om at de stadig er på utkikk etter nye håndtverkere. Kanskje det finnes noen der ute som er praktisk anlagt og i tillegg kan norsk? 9584568[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Demille: Du har selvsagt helt rett. Det skrives 'orddelingsfeil', med dobbel d. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 jeg tror at dette bare er en tid hvor vi kommer til å lage historie.. akkurat som den tiden da de integrerte fargede inn i "hvite" skoler.. ett sted måtte man jo begynne!! og takke f... for det, ellers hadde vi ikke vært der vi er den dag i dag. Ser at fryktelig mange bruker "den dag i dag" der de burde brukt "i dag". Har også observert fenomenet i pressen. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hva? Er ikke det et helt kurant uttrykk? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Herr Olsen er nok for en språklig minimalisme. Poenget er vel at dette er en unødvendig språklig vending (?) som fører til lengre setninger og flere ord enn nødvendig. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Gratis er vel litt mye og be om dah!! Jah, deh erhh dehhh! Herregud... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Herr Olsen er nok for en språklig minimalisme. Poenget er vel at dette er en unødvendig språklig vending (?) som fører til lengre setninger og flere ord enn nødvendig. 9588242[/snapback] Jøss, er det jeg som er ute på sykkeltur? Så vidt jeg vet så er det en forskjell på "i dag" og "den dag i dag". Sistnevnte brukes når noe er vedvarende, i dette tilfellet holdninger. Når man forsøker å formidle at holdninger har forandret seg så bruker man ikke "den dag i dag", man bruker "i dag". "jeg tror at dette bare er en tid hvor vi kommer til å lage historie.. akkurat som den tiden da de integrerte fargede inn i "hvite" skoler.. ett sted måtte man jo begynne!! og takke f... for det, ellers hadde vi ikke vært der vi er den dag i dag." vs "jeg tror at dette bare er en tid hvor vi kommer til å lage historie.. akkurat som den tiden da de integrerte fargede inn i "hvite" skoler.. ett sted måtte man jo begynne!! og takke f... for det, ellers hadde vi ikke vært der vi er i dag." Eller er det altså slik at jeg er langt ute på vidda? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Orddelingsfeil i emnetitler er noe av det jævligste jeg ser. Les over hva dere skriver når det er snakk om en tittel da, folkens. Den kommer folk til å lese utallige ganger, og frustrasjonen vil øke eksponentielt. Herre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå