Stian89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Skal legge inn windows xp på bærebare pc !har henta meg en usb disketstarsjon ! men veit ikke helt hvem driver jeg skal legge inn på disketstarsjen ! Har funnet riktig drivere,men står at det ikke finner driverene !! hmm Sukk. hvem er kernel image Endret 11. september 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 ikke rasistisk, men en i klassen hadde en "veldig morsom" vits. han utlending å sa det akkurat slik som jeg skriver det nå: "ale jenteene kune spile fotbal untatt håvard". altså alle jentene kunne spille fotball untatt håvard. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Bilen fikk en sladd og slo salto etter at det ene dekket pungterte. Pungterte? Det hørtes ut som en relativt udelikat kake. 9470826[/snapback] Denne gapskratta jeg av.. midt i timen :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Skrekk film til telt tur Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg, personlig, synes at innvandrere kan holde seg i sine egne hjemland!Hva skal vi med alle disse muslimene osv.? De kommer her til landet som oftest adobtert eller ved dårlig råd, også blir de millonærer, får seg god familie, kødder seg med andre og tror de eier oss. Har de kanskje glemt av VI NORSKE eier landet? Jeg synes bare det blir trøbbel, og vist f.eks én norsk mann hadde spregt av en bombe i "Muslim land" så ville jo f.eks 500/1000 muslimer klikket på Norge. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tror jeg leste begynnelsen på denne setningen fire ganger. Så ga jeg opp. Tiden gikk og vi fikk tenkte ikke over at vi ikke hadde fått noen regninger på flere mnd fra nextgentel før vi plutselig en dag mistet nettet... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skrekk film til telt tur 9475311[/snapback] Du glemte å få med del to. Jeg og klassen min skal på telt tur så jeg trenger en skikkelig skrekk film! Helst en som er mye ute i skogen så vi får en bra feeling! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Jeg har funnet en knakende god post (ikke at jeg har klart å tyde hele greie ennå) som jeg nesten bare må få delt med dere. Den er en smule lang, så jeg har brukt fet tekst på de beste gullkornene. jeg kom over denna posten nå, har ikke sett på den på flere uker, må si jeg lo høyt da jeg leste alle postene! haha jeg har aldri sett på makan til fjortis svar! probleme er egentlig at når hun spiller wow, så blir hun sittene hele dagen og hun rører jo kun musklene i fingrene sine i løpe av 1 dag! en dag jeg hadde vært på ferie i sommer, så kom pappa og dama får å hente meg, men til min store overaskelse så hadde jo mamma klarte å drat til oslo og glemt at jeg kom hjem den dagen, så da vi kom hjem så måtte jeg å pappa løfte dama opp på værandaen sånn at hun kunne gå på taket å hoppe igjenom et vindu, da hun kom løpene ned trappa var hun SÅÅÅ anpusten og hun hosta å haraka å fikk faen ikke puste! [*les det høyt om dere kan.*] pappa fikk jo shock, og fortalte henne at han hadde hatt en dame en gang med samme problem, eneste man kan gjøre er å trene hard sa han, så forklarte han henne at hun var i ELENDIG form, ja det kan jeg bekrefte, hun klarte jo ikke løfte 5 kg manualene mine en gang derfor er jeg mest bekymra for helsa hennes enn wow spillinga! men også pga wow, men vi ble ening om at hun ikke skulle spille wow på noen mnd.. og det gjorde hun ikke heller men så begynte skolen å da måtte hun flytte til nordland får å studere, og etter 2 uker der opp, så ble det slutt melom oss, jeg skulle ringe til henne får å høre åssen det gikk, som jeg altid plæier å gjøre 3 ganger om dagen, men da fortalte hun at hun hadde fått en psykisk knekk, men hun ville ikke si hva der var. så jeg har egentlig sitti i nesten 2 uker med vondt i magen, men sist fredag var jeg så bra i hode å i sinnet at jeg bestemte meg får å slå opp! hun gjorde ikke forholdet bedre med å si spydige komentarer og være frekk! jeg skal si jeg ble glad da det var over! nå er jeg ikke deppa lenger! jeg kan kose meg MAX! di siste ukene var så fæle at jeg nesten kunne tatt liva av meg! noe mere skuffende dama har jeg ikke vært sammen med! så i høst ferien kommer hun å henter alle tinga sine! digg å bli kvitt den familien der! eneste jeg er litt redd får er at hun skal sende broren sin på meg! haha, han er litt skummel, han har vært i retten flere ganger fordi han har banka opp andre! utrolig! kan jeg ikke si at jeg har mista noe STORT tap! men jeg er lykkelig som ikke er sammen med henne lenger! men en ting jeg vil si: hun har fortalt meg at hun har vært sammen med en del gutter, og vær gang det har skjert seg, så har guttene slått opp, og alle xsene hennes mener at hun må ta seg sammen, jeg å har sakt det til henne! når 5 persjoner som har vert sammen med henne sier det.. så ENDA NEKTER hun for at det er noe galt med HENNE! det er utrolig! å denne diskusjonene har vi hatt mange ganger! også er det dette med barn da, hun er 22 nå og jeg er 19, og hun vil ha unge nå, da sa jeg at jeg vil ikke ha unge enda! det er for di jeg vil at ungen skal vokse opp med foreldre som har jobb og utaning! og når ingen av oss har det så nekter jeg å fø opp ungen på sosialen! også mener hun at man IKKE kan bli gravid når ikke gutten kommer inni henne... ehh jo! gutten skvetter altid litt.. er ikke sånn at når jeg akurat kommer så skal jeg ta den ut å spurte på senga.. hun kan alike vel være gravid! vi har hatt sånne diskusjoner mange ganger.. å ja.. jeg er bare glad det er over! vet ikke om dere ville ha fød opp ungen deres på sosen jeg? men jeg ville iallefall hatt en jobb før jeg skaffa meg unge! et tips til dere som har wow kjærester som nekter å slutte.. DUMP DEM! ikke vært å være sammen med en som bruker 10 % av tiden sin på deg og 90 % av tiden sin på wow å andre ting! Endret 12. september 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Forsiden på skolen vår sin side: Office pakken på PC Fant også to orddelingsfeil på Leca.no Reklame film .. Vedlikeholds fritt Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Overskrift på VG Nett: Oljepris:80-dollar Oljen koster en 80-dollarseddel? Finnes det? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nice.. hvordan er det sammenligna med SWAT4 (som er awesome)? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 http://tux1.aftenposten.no/nettprat/krutzkoff/ hva er greia med å ikke bruke stor bokstav på egennavn og i starten av setninger!! og ellers alt for mange utropstegn og spørsmålstegn? --- Det var tydeligvis rette ræva som feis i forhold til å kalle andre idioter. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Skrekk film til telt tur 9475311[/snapback] Du glemte å få med del to. Jeg og klassen min skal på telt tur så jeg trenger en skikkelig skrekk film! Helst en som er mye ute i skogen så vi får en bra feeling! 9478871[/snapback] Så kommer en som mener at trådstarter bør endre tittelen til: Hvem skrek film til teltturen? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 http://tux1.aftenposten.no/nettprat/krutzkoff/ hva er greia med å ikke bruke stor bokstav på egennavn og i starten av setninger!! og ellers alt for mange utropstegn og spørsmålstegn? --- Det var tydeligvis rette ræva som feis i forhold til å kalle andre idioter. 9486052[/snapback] Det er jo en pågående nettprat! Jeg slenger spørsmålet ditt inn i dialogfeltet der. For en fyr! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Så flom er et resultat av klima endringer? - 87 var det en stor flom her. Ingen snakka da om klima endringer, og global oppvarming som hadde skylda. Blir for lett og skylde på klima endringer etter min mening. Snø var det jo mye av enn fjoråret. Ski sesongen varte lengre ihvertfal. Siste snøen vi fikk var 8april. ... Dette har jeg ingen bevis på. Men det jeg prøver og si at været forandrer seg stadigt. Og avogtil kan det være varmt, andre ganger kaldt. Har bilde av en fjelltur på 80tallet, da jeg ser fler familiemedlemer med shorts og soling midt i januar. For det var så utrulig varmt. Nei dessa klima endringene kan værre vanskelige avogtil... Jeg ble egentlig overrasket over at han ikke skrev "vaffal" også. red: Anonymisering. Endret 13. september 2007 av NgZ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Får man rabbat som klan ? Skjønte først ikke setningen. Så var den bare morsom. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Det er jo en pågående nettprat! Jeg slenger spørsmålet ditt inn i dialogfeltet der. For en fyr! 9486178[/snapback] Det ser ut som om han verken besvarte spørsmålet eller tok hintet om å begynne å skrive som folk, gitt. Endret 14. september 2007 av johnj Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Bakgrunnen for den mislykkede middagen var en feil på kjøkkenet. De hadde problemer med å få tak i reinskjøtt til finnbiffen Er det mulig? http://nyheter.vg.no/nyheter/artikkel.php?artid=163315 Endret 14. september 2007 av Rikky Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) "mine nermeste venner" og "serlig" .. Endret 14. september 2007 av WIP-Slettes-Gh79d3mO Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Tror Dette Kan Bli Bra Jeg Er Lei Av Av Alle Typene Med Minnekort" Å, jada. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå