Nerf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hele fotball-landslaget, sted: Ullevaal stadion mens fotball-laget mitt ryddet etter en kamp og landslaget hadde trening. jeg fikk lov til å skyte på Thomas Myhre! han reddet, men det var fordi jeg ikke hadde foppalsko Foppal? Hva FAEN?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Men er man totalt inkompetent kan man jo egentlig la være. Dessverre er ikke folk i stand til å skjønne at de er talentløse. Det ser man jo på Idol hvert år, men da er det i det minste underholdende. 9433310[/snapback] Hvem skal så fortelle dem at de er inkompetente, og hvilket grunnlag for denne ødeleggende dommen bør disse litt opphøyde dommerne ha? Endret 5. september 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hele fotball-landslaget, sted: Ullevaal stadion mens fotball-laget mitt ryddet etter en kamp og landslaget hadde trening. jeg fikk lov til å skyte på Thomas Myhre! han reddet, men det var fordi jeg ikke hadde foppalsko Foppal? Hva FAEN?! 9434305[/snapback] Skjerpings. Det er da en kjent tullestavemåte for fotball. Og det er i grunn slik mange, i hvert fall østlendinger, uttaler ordet. Endret 5. september 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvem skal så fortelle dem at de er inkompetente, og hvilket grunnlag for denne ødeleggende dommen bør disse litt opphøyde dommerne ha?9434453[/snapback] Hvem vet jeg ikke, men det bør i hvert fall være noen elitistiske jævler. Det beste hadde kanskje vært om man ba noen lese korrektur før man publiserer noe til halve verden? unge thendrup: Det er mange som sier mye rart, men det er ingen grunn til å skrive det samme. Endret 5. september 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvorfor ikke? Av og til synes jeg man kan få lov til å ha det litt moro med språket. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Gutter, tror ikke damer liker og svelge sæd.Sæd skall være toplasser, enten i kondomen, eller i kjeden på partneren hvis man har planer om kid. Dama mi liker ikke smaken, og hadde hun likt den hadde hun neppe fått smake:) La oss sette vår lit til saftige genmanipuleringer i fremtiden. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hele fotball-landslaget, sted: Ullevaal stadion mens fotball-laget mitt ryddet etter en kamp og landslaget hadde trening. jeg fikk lov til å skyte på Thomas Myhre! han reddet, men det var fordi jeg ikke hadde foppalsko Foppal? Hva FAEN?! 9434305[/snapback] Skjerpings. Det er da en kjent tullestavemåte for fotball. Og det er i grunn slik mange, i hvert fall østlendinger, uttaler ordet. 9434472[/snapback] Javæll, da kanj væl æ bynj å skriv sånn såm æ uttale ting å da, itj sant? Da bli d myyyy likar! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke misforstå meg med vilje. Dessuten bør du jobbe litt med lydskriften din. Strek. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke misforstå meg med vilje. Dessuten bør du jobbe litt med lydskriften din. Strek. 9435446[/snapback] Hehe, bare for å få frem poenget mitt det. Lydskriften er noe jeg ikke gidder å jobbe med, siden den sjelden eller aldri brukes. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hva skjer her? Jeg ser dette skiltet nesten daglig (fordi jeg bor i nærheten), og tenker alltid: her må det da være mange feil? Endret 5. september 2007 av tom watt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ungdomspsykiatrisk akuttenhet skulle det nok heller stått. Det er nok ikke bare de innlagte der som går på sløvende medikamenter. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha! "Psykriatisk"!! Høres ut som en gammel bryggesjauer med talefeil. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Jeg ser dette skiltet nesten daglig (fordi jeg bor i nærheten), og tenker alltid: her må det da være mange feil? Ja, teksten er ikke helt god på skiltet. Syns også at pilen som markerer «rett rundt hjørnet» burde ha peket rett til høyre, og ikke til høyre og opp. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Er det bare meg – eller står det for mye i denne trådtittelen? Liste over nettbutikker som selger utstyr? Hvilke nettbutikker selger ikke utstyr? Endret 6. september 2007 av flyndrefjes Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Det der er seriøst noe av det verste jeg har sett noen gang. Edit: Det var til skiltet på Ullevål, ja. flyndrefjes: Det er vel bare en snedig måte å unngå treordsregelen på ... Endret 6. september 2007 av OML Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ungdomspsykiatrisk akuttenhet skulle det nok heller stått.9436205[/snapback] "Ungdomsdyslektisk akuttenhet" Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Haha, det er det jo egentlig et stort behov for. Dit kunne man sende alle som later som de har dysleksi for å unnskylde at de skriver som femåringer. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hva synes dere om atister?? vis du ikke vet hva en tist er er det en som ikke trur noe på gud osv.. noen som vet hvordan melde seg inn i det vis det er mulig?? Give us today our daily dread. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 hva synes dere om atister?? vis du ikke vet hva en tist er er det en som ikke trur noe på gud osv.. noen som vet hvordan melde seg inn i det vis det er mulig?? Give us today our daily dread. 9440924[/snapback] Ikke bare er språket grusomt, men denne karen må ha grundig misforstått ett eller annet. trenger noen tips til hva jeg bør stemme? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har plana om å reise til england no i sesongen og se kamp..blir på old trafford. Noken som veit kor eg kan bestille SINGLE biletta til kamp?? VÆR SO SNILL Å SVAR Nei så faen! Jeg eter heller billettene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå