Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Men er man totalt inkompetent kan man jo egentlig la være. Dessverre er ikke folk i stand til å skjønne at de er talentløse. Det ser man jo på Idol hvert år, men da er det i det minste underholdende. :wee:

9433310[/snapback]

Hvem skal så fortelle dem at de er inkompetente, og hvilket grunnlag for denne ødeleggende dommen bør disse litt opphøyde dommerne ha?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Hele fotball-landslaget, sted: Ullevaal stadion mens fotball-laget mitt ryddet etter en kamp og landslaget hadde trening. jeg fikk lov til å skyte på Thomas Myhre! 

han reddet, men det var fordi jeg ikke hadde foppalsko

Foppal? Hva FAEN?!

9434305[/snapback]

Skjerpings. Det er da en kjent tullestavemåte for fotball. Og det er i grunn slik mange, i hvert fall østlendinger, uttaler ordet. :)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Hvem skal så fortelle dem at de er inkompetente, og hvilket grunnlag for denne ødeleggende dommen bør disse litt opphøyde dommerne ha?

9434453[/snapback]

Hvem vet jeg ikke, men det bør i hvert fall være noen elitistiske jævler. Det beste hadde kanskje vært om man ba noen lese korrektur før man publiserer noe til halve verden?

unge thendrup: Det er mange som sier mye rart, men det er ingen grunn til å skrive det samme.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Gutter, tror ikke damer liker og svelge sæd.

Sæd skall være toplasser, enten i kondomen, eller i kjeden på partneren hvis man har planer om kid.

Dama mi liker ikke smaken, og hadde hun likt den hadde hun neppe fått smake:)

La oss sette vår lit til saftige genmanipuleringer i fremtiden.

:yes:

Lenke til kommentar
Hele fotball-landslaget, sted: Ullevaal stadion mens fotball-laget mitt ryddet etter en kamp og landslaget hadde trening. jeg fikk lov til å skyte på Thomas Myhre! 

han reddet, men det var fordi jeg ikke hadde foppalsko

Foppal? Hva FAEN?!

9434305[/snapback]

Skjerpings. Det er da en kjent tullestavemåte for fotball. Og det er i grunn slik mange, i hvert fall østlendinger, uttaler ordet. :)

9434472[/snapback]

Javæll, da kanj væl æ bynj å skriv sånn såm æ uttale ting å da, itj sant? Da bli d myyyy likar!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hva synes dere om atister?? vis du ikke vet hva en tist er er det en som ikke trur noe på gud osv..

noen som vet hvordan melde seg inn i det vis det er mulig??

Give us today our daily dread. :innocent:

Lenke til kommentar
hva synes dere om atister?? vis du ikke vet hva en tist er er det en som ikke trur noe på gud osv..

noen som vet hvordan melde seg inn i det vis det er mulig??

Give us today our daily dread. :innocent:

9440924[/snapback]

Ikke bare er språket grusomt, men denne karen må ha grundig misforstått ett eller annet.

trenger noen tips til hva jeg bør stemme?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har plana om å reise til england no i sesongen og se kamp..blir på old trafford. 

Noken som veit kor eg kan bestille SINGLE biletta til kamp??

VÆR SO SNILL Å SVAR

Nei så faen! Jeg eter heller billettene! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...