Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han vil nok oppleve mye frustrasjon med kommandolinjen.

For ikke å nevne når han skal skrive inn passord... I tekstmodus er det tross alt sjeldent at bokstaver i det hele tatt blir "echoed" (edit: Når man skriver inn passord). Linux gjør dessuten forskjell på store og små bokstaver, så dette kan bli spennende :)(Dvs, jeg får vel ikke sett ham prøve å skrive i konsollet, men det ville vært spennende)

Endret av Myubi
Lenke til kommentar
Liten psykologisk spørsmål

 

Liten? Hmm. :hmm:

 

Freud hadde den hypotesen om at alle gutter ville ha sex med sin mor, eller de søker den personen som er så lik demmes egen mor og vil ha sex med dem.

 

Demmes? :scared:

 

EDIT:

 

På konsekvent leting etter morsomme sitater i "Spill" seksjonen! :)

 

EDIT 2:

 

Fant noe morsomt!

 

[...] og hvis de kommer ut på begge konsoller så skal det være vist at det Hakker på PS2, fordi de lager det for kravstort (nye spill som Transformers
XNA, Masser av LIVE gadgets etc.

 

Han er glad i å slenge inn store bokstaver i en setning, helt uten videre.

 

Vedkommende skriver også Xbox på flere måter:

 

XboX
XBOX
xboX
Xbox
xbox

 

Det stopper ikke her, å skrive ord i store bokstaver, helt uten videre, kan ikke væe annet enn hans favoritt. Utdrag:

 

JEG har BEGGE og jeg synes som sagt at ONLINE delen på XBOX er MYE bedre.
SOM JEG HAR, med CHIP
Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Dere vet at jeg har dysleksi, og noen av dere har kanskje fått med seg fra tidligere diskusjoner.

 

At jeg ikke er den heldige, med dette å finne seg dame.

Så derfor vanker jeg også på Div, nett treff sider O.L.

 

Og fant en profil, som jeg ikke greier å lese, blir bare masse tull. Er sikkert ikke så mange skrivefeil, men finner ingen opphold jeg kan "hvile" på:

 

 

<Jeg er en ganske så uvanlig målbevisst og viljesterk jente som har gjort noe ikke mange har gjort.... Jeg har inntil nylig bodd i danmark på ett kursenter og gått ned 80 kilo...helt sykt egentlig....skjønner ikke i helvete( unnskyld uttrykket ) at jeg kunne bli så stooooooooooor! men...men....gjort er gjort og spist er spist.....(bokstavlig talt:) ) En ting er i alle fall sikkert.....jeg blir aldri svak igjen.....så....hvordan har jeg gjort det....jo....forandret livstilen og trent tre ganger om dagen i to år( sånn omtrent)..... Dette er noe jeg aldri kan slutte med....Jeg elsker det nå:) Veien har vært lang...men verdt det! Tenk...av de som forsøker, er det 95% som feiler.....kun 5 % klarer det....JEG er en av de 5:) ( må skryte litt av meg selv da) neida...ellers er jeg usedvanlig søt,snill, leken, sprudlene, resultatorientert og eh....sta jente som rett og slett ELSKER LIVET og verdsetter det fullt ut! Mennesket er jo ikke skapt for å leve alene mener nå jeg...og hvis mannen som har de samme synspunkter som meg finnes der ute, med den samme innstilling til livet så ta gjerne kontakt:) hehe...skikkelig kontaktannonseaktig... - whatever....;) Neida...lurer bare på om det fins noen skikkeilig mannfolk der ute..:) (vet det finns noen da:) ) Man må satse for å vinne vet du! I`m a real good catch!!! ;) Aldri før har dette uttrykket stått så sterkt hos meg....... U win some and u loose some>

Endret av Horror
Lenke til kommentar
Og fant en profil, som jeg ikke greier å lese, blir bare masse tull. Er sikkert ikke så mange skrivefeil, men finner ingen opphold jeg kan "hvile" på

Hehe, det er nok ikke bare du som ikke kan lese den så lett. Men her har jeg skrevet det med vanlige setninger:

 

Jeg er en veldig målbevisst og viljesterk jente. Jeg har gjort noe som ikke mange har gjort. Jeg har inntil nylig bodd på et kurssenter i Danmark. Der har jeg gått ned 80 kilo. Det er helt sykt egentlig.

 

Skjønner ikke at jeg kunne bli så stor! Men gjort er gjort, og spist er spist (bokstavelig talt :) ). En ting er i alle fall sikkert; jeg blir aldri så svak igjen. Slik slanket jeg meg: Jeg forandret livstilen, og jeg har trent tre ganger om dagen i to år (sånn omtrent). Dette er noe jeg aldri kan slutte med. Jeg elsker å trene.

 

Veien til å være slank har vært lang, men det har vært verdt det! Av de som forsøker å slanke seg, er det 95% som feiler. Kun 5 % klarer det. Jeg er en av de 5 % :) (jeg må skryte litt av meg selv da).

 

Ellers er jeg ei usedvanlig søt, snill, leken, sprudlene, resultatorientert og sta jente som rett og slett elsker livet. Jeg verdsetter det fullt ut! Jeg mener at mennesket  ikke er skapt for å leve alene. Hvis det finnes en mann der ute som har de samme synspunkter som meg, og som har den samme innstilling til livet, så ta gjerne kontakt. Hehe, dette ble skikkelig kontaktannonse-aktig. Jeg lurer bare på om det finnes noen skikkeilig mannfolk der ute (jeg vet det finnes noen :) ). Man må satse for å vinne. I`m a real good catch! Aldri før har dette uttrykket stått så sterkt hos meg. You win some, and you loose some.

 

Sånn. Om det var noe du ikke forsto, så si i fra! Vi her på klagemuren liker holdningen din til dysleksien veldig godt. :)

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
har en vifte kontroller som til hører en Termalcake (?? leif) vifte som jeg ikke lenger har

har koblet denne på en paps vifte i paralel slik :

 

Vifte

|  | --

|      Viftekontroller

|  | --

-  +

 

Blir dette da rett ?? dett er jo en seriel koblnge , men viten stoppe neste med en gang jeg skrur ned hastig heten på den . burde jeg heller koble den i paralell ??

eller er det bare viften som ikke kan kjøre på lava speninger ??

 

det er en paps på 19db som er i psu og den eneste viften i datan jeg kan høre og det er plagsomt høyt etter min mening .. 

 

 

takker og bokker for svar

Det beste med denne posten må være den rykende ferske og varme Termalcake! :laugh:

Lenke til kommentar
Emne: Veier tyngre disker mer enn mindre...?

 

Post:

 

Hehe, Veier en 140gb hd mer enn en 40gb? Det jeg tror er ja, men vet ikke jeg...

 

Er ikke noen som vet vekt forskjellen og?

Her er det mange godbiter:

 

-Så genialt det er å kalle en disk med større lagringskapasitet "tyngre". :w00t:

 

-Han tror faktisk ja. :ermm:

 

-Folk må vite både "vekt forskjellen" og spørsmålstegnet. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...