Hashtægg Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Syntes det virker litt narssissistisk å tatovere sitt eget navn, jeg xP Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Trådtittel: Ett parti flertalls regjering? For å sitere politimannen som fant ei skalpert dame i sommer: Det er det verste jeg har sett. Jeg klikket meg likevel videre inn i tråden; en skulle tro jeg var forberedt på hva som kom, men den gang ei: "hvilket norskt parti har i senere tid hatt ett parti med flertall i stortinget" Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 "Sikkelig kult da læreren prata på mini talk åsså sa han man kan ikke komme sånn MY NAME IS JENS ME KOME FRA OSLO HAN BARE LESTE DET RETT UT LIXM" Ja det var nok veldig veldig morsomt for alle i klassen din vil jeg tro Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er ikke tyveri, er bare fil deling Leste også i katalogen til Binders, som fulgte med avisen, i dag. Den var full av orddelingsfeil! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå har jeg sendt en e-post til Nidar... 9422171[/snapback] Du tok vel ikke med det om Stratos? Mamma var på fabrikken her en dag og kjøpte inn en del godteri, deriblant noe som het: Stratos biter. 9422892[/snapback] Det var jeg ikke klar over, antagelig fordi jeg spiser veldig lite sjokolade. Har ikke fått noe svar på henvendelsen min enda (de lover svar på e-post innen to dager), men skal påpeke det dersom de svarer. Pen bruk av ordet "til" i utdraget ditt, forresten. Ser at det er mange som har problemer med å skille mellom slike småord, som i "fem ganger til dagen". Til slutt vil jeg presentere dagens dose fra min side: At Jack Thompson er en idiot er jo given. Håper bare han mister advokat løyvet sitt nå snart. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Oh, fuck. Nå fikk jeg tidenes verste déjà vu. Bare sånn til informasjon. Uansett: Gønns eksempler var ille. Riktig ille! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 hvordan får man antidepresive piller? Emnetittel. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Viste ikke at piller kunne være deppa jeg, jaja. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Elsker min revo! Kan bruke den i mange dager uten at den må lades! Men den står i laderen når den ikke brukes. Men den er å anbefale. Til informasjon: "revo" er her en forkortelse for "Revolution", navnet på en småavansert datamus fra Logitech ... Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du skal ha en helt rå stil og garderobe hvis du greier å pulle off en skinnebukse. 9398883[/snapback] :!: Endret 5. september 2007 av Eurofag Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du skal ha en helt rå stil og garderobe hvis du greier å pulle off en skinnebukse. 9398883[/snapback] :!: 9431282[/snapback] Du bør anonymisere kildene. BTW: Velkommen til forumet! Edit: Anonymisert Endret 5. september 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jepp, synsing med godt grunnlag på grunn av meget overbevisende insidier. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du skal ha en helt rå stil og garderobe hvis du greier å pulle off en skinnebukse. 9398883[/snapback] :!: 9431282[/snapback] Du bør anonymisere kildene. BTW: Velkommen til forumet! 9431365[/snapback] Takk for det. Jeg skal anonymisere mine kilder i fremtiden. Endret 5. september 2007 av Eurofag Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Eurofag og Pencil: Jeg ser fortsatt at det var en herremann med en orm i avataren som skrev innlegget dere refererer til. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Eurofag og Pencil: Jeg ser fortsatt at det var en herremann med en orm i avataren som skrev innlegget dere refererer til. 9432811[/snapback] Med andre ord: Husk å fjern snapback også Lenke til kommentar
johnj Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kom i skade for å velge norsk "grensesnitt språk" på MediaMonkey-installasjonen min, noe som fikk meg til å miste troen på menneskeheten ytterligere. Stilles det noen form for krav til hvem som får i oppgave å oversette programvare her til lands , eller må vi også i fremtiden finne oss i å se mongooversettelser som "Volum Utjevning", "64 tegn grensen" og "Tilgjengelig Enhet Plugin'er"? Takke meg til engelskspråklig programvare. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Programmer som MediaMonkey er vel oversatt av frivillige. Tviler på at det stilles noen krav til at vedkommende skal inneha artium eller lignende. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Men er man totalt inkompetent kan man jo egentlig la være. Dessverre er ikke folk i stand til å skjønne at de er talentløse. Det ser man jo på Idol hvert år, men da er det i det minste underholdende. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Forhåpentlig hvis Etter konteksten å dømme skulle dette ha vært "forhåpentligvis". Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Forhåpentlighvis er jo et ganske bra ord da. Et slags betinget forhåpentligvis. Jeg tror denne fyren må være genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå