Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva mener du ja men mener kan du spørr om de kunne foreksempel hjolpet med og runke lære meg lol ikke det at jeg ikke kan men det hadde vert digg heheh eller kan man dra til noen leger vis man er modig og spørre om de kan titte på tisen sin ?

ja men lol jeg er bare 15  da kan ikke gå til en prustituert dame da og det skal koste meg sikkert 1000 kr haha nei takk eller ja takk til en jeneste der men ikke for 1000 kr men du at kan en 15 åring gå til en hore og spørre om sex eller om de kan runke deg tror du de bryr seg om alder eller tenker de ja vis jeg betaler ?

Herlig!

Likte dette svaret:

And the award for the longest written sentence ever, goes to.... *trommevirvel* .... Mr. LongSentence.

:wee:

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på hvor det meningsløse uttrykket å "ta høyde for" stammer fra. Det er ikke så mange år siden det dukket opp, kanskje fra BI-miljøet hvor de liker å snakke rart?

Helt enig. Jeg vet at uttrykket dukket opp i første halvdel av 90-tallet. Da bodde jeg i utlandet, og når jeg kom tilbake i '95 brukte "alle" dette uttrykket. Første gang jeg leste det - jeg tror det var i Aftenposten - ga det ingen mening, og jeg måtte lese setningen flere ganger.

Jeg har aldri funnet noen forklaring på hvor uttrykket stammer fra, eller hvem som begynte å bruke dette først.

Lenke til kommentar
Hei,

mamma og pappa sin hd kresjet forje dagen der ligger bilder fra de siste 7-8 årene pluss mere. Det som er med hardisken er at den ikke starter opp bare lager klikke lyder. til den dør etter en liten stund. Har glemt og ta backup for dem de siste 2 åra siden jeg ikke lengre bor hjemme. Vet dere om hvor jeg kan dra for å redde den? og hva det vil koste?

Huff...

Lenke til kommentar

Det gjelder meg også. Hvis det er flere skrivefeil i tittelen og den første setninga enn jeg har fingre så gidder jeg ikke bruke tid på å tolke resten.

Hvis det ser ut som det er skrevet av en femåring så er det kanskje ikke så komplisert svar han er ute etter og da kan sikkert de fleste 10-15-åringer her på forumet hjelpe han/henne godt. Jeg er ikke utdannet førskolelærer og foretrekker mer voksne diskusjonstråder.

Lenke til kommentar
Er det flere som ikke gidder å svare i en tråd dersom førsteposten ser ut som om den er skrevet av en femåring, eller er det bare jeg som er veldig vrang? Da tenker jeg på litt verre eksempler enn det over.

9368741[/snapback]

Det er nok ikke bare du :p . Tar de seg ikke tid til å gidde å skrive som normale folk, gidder ikke jeg heller å hjelpe dem med det de eventuelt lurer på eller trenger hjelp til.

Lenke til kommentar

Kom igjen da, folkens, er nok av skrivefeil å irritere seg over! :) Svært så lite liv det er her.

Får bidra litt da:

Husker engang jeg var på Sandefjord - Strømstad ferja. Der står jo de gamle damene og putter på penger i hauger og lass på de enarmede bandittene. Så fant jeg en ledig maskin som det tilfeldigvis var igjen noen kroner på. Jeg trykte på knappen for å få ut pengene, og da kom det en gammel dame flygende og begynte å skjelle meg ut. Henne mente at henne hadde rett til å bruke to automater, og at den automaten var opptatt fordi henne brukte den. Men henne var ikke der når jeg gikk bort til automaten. Henne kom på en måte fra "ingensteder". Så der stod jeg, 10 år gammel og gråt fordi en fremmed gammel dame hadde kjeftet på meg. 

Men jeg syns ikke at det jeg hadde gjort var noe galt siden det ikke stod noen ved den automaten da jeg kom, så jeg sladret til pappa. Også gikk han og snakket med den gamle damen.

Litt mer henne, noen?

Lenke til kommentar
Kom igjen da, folkens, er nok av skrivefeil å irritere seg over!  :) Svært så lite liv det er her.

Får bidra litt da:

Husker engang jeg var på Sandefjord - Strømstad ferja. Der står jo de gamle damene og putter på penger i hauger og lass på de enarmede bandittene. Så fant jeg en ledig maskin som det tilfeldigvis var igjen noen kroner på. Jeg trykte på knappen for å få ut pengene, og da kom det en gammel dame flygende og begynte å skjelle meg ut. Henne mente at henne hadde rett til å bruke to automater, og at den automaten var opptatt fordi henne brukte den. Men henne var ikke der når jeg gikk bort til automaten. Henne kom på en måte fra "ingensteder". Så der stod jeg, 10 år gammel og gråt fordi en fremmed gammel dame hadde kjeftet på meg. 

Men jeg syns ikke at det jeg hadde gjort var noe galt siden det ikke stod noen ved den automaten da jeg kom, så jeg sladret til pappa. Også gikk han og snakket med den gamle damen.

Litt mer henne, noen?

9375947[/snapback]

Hvordan er det mulig? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hadde han tatt henne i søvne hadde d jo vert voldtekt.. åsså e d lite gøy å åpne øynene å c en jokker villt på deg.. du føler du har gått glipp av en del lixm..

:)

Lenke til kommentar
jeg instalerte bf2 på min pc for og teste og lagde min første account ikke sant så skulle jeg avinstalere fordi jeg få ny pc og jeg skal instalere på den så nor jeg hadde avinstalert komm det opp vil du slette profil og tror jeg jeg trykket bare ja så etter det har ikke jeg noe stats på min profil jeg har instalert det igjen på samme data for de jeg ville spille mer før min nye pc kommer så mine point eller hva det heter kommer ikke opp why nor jeg går på bf2 stats nl eller hva det heter så står det at mit nick ikke eksisterer jeg har jo en account og såån er ny i bf2 men hvordan kan jeg få til bake min profil ? for ikke oppgradert sikkert heller vis min stats ikke kommer siden jeg sletta min profil tror jeg hvordan få jeg til bake pleas hjelp   må jeg kjøpe hel nytt spill bare for en en profil ? da blir jeg lei meg

Huff og huff. :no:

Var feil i emnetittelen og, men den utelater jeg av åpenbare årsaker.

Endret av myst84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...