Myst Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) instalere en gamlere versjon av windows xp Grunnen til at de fleste norsklærere er så oppgitte. Endret 16. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Grunnen for at de fleste norsklærere er så oppgitte.9292241[/snapback] Grunnen til at de fleste norsklærere er så oppgitte. Tror dere prisen blir på denne godbiten? Ja, hvor ellers? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Meg og ein kompiss duskuterte om at det var microsoft som har lagt vista så eg lurte på er det microsoft eller er det noko anna? vett det er eit domt spørrsmål Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tittel: FINNES DET EIT SPILL SOM LIGNER PÅ WOW SOM ER FREE har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken? Forbanna griske måne. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Tittel: FINNES DET EIT SPILL SOM LIGNER PÅ WOW SOM ER FREEhar ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken? Forbanna griske måne. 9294316[/snapback] Det der var ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kanskje han har fått undervisning på en gratisskole. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 kor er det best å gå med magen min? Magen hadde visst lvl 27 eller noe, skjønte ikke helt det der. Hvis man skal få gjort noe med magen er det vel best å gå på treningsstudio? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Når man har kommet helt til "lvl 27" tror jeg ikke det er så mye man kan få gjort med den magen, stakkars. Operasjon, kanskje? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ja, spesielt hvis den er med i kor! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 "Å være oppdatert i spillverdenen - En curse?" Jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å holde seg utlukkende til norsk når man snakker om datamaskiner og spill, men det får da være måte på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ja har veldig lyst på denne her , har sef ikke råd enda men så snart jeg har det har jeg lyst til å kjøpe meg denne noen som vet om det er lovlig å bruke den på storvilt jakt? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg vet hva side du snakker om Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ille greier, men jeg tenker på alle barn, og voksne forsåvidt, som bærer pistol i Amerika. Kunne man hindret det på en måte ville kanskje færre ha tilgang på våpen. Det er jo litt sykt at man må ha løve for en liten revolver, men man kan kjøpe en rifle med kikkertsikte på dagen. Edit: Skriveleif Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 "? spise, får å få hjerne ned kjølt er dødlig, så det tror jeg ikke, vis det funker får deg på den måten så, jeg har som regel is'en på nesen" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Maskin Fører Bevis 9314480[/snapback] Jeg ser for meg at Robocop har skiftet yrke til advokat og står i rettssalen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Maskin Fører Bevis 9314480[/snapback] Jeg ser for meg at Robocop har skiftet yrke til advokat og står i rettssalen. 9314584[/snapback] :!: Dagens beste. Endret 19. august 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 "Når får man svar på stippend?""Jeg har ikke fått svar på stippendsøknad enda" "Hvor lang behandlingstid er det på stippendsøknad" Det er ikke værre enn det høres ut som Som Zeph sier så skal emnetittel skal forklare litt av problemet ditt. Den eneste grunnen til at jeg frekventerer dette forumet er sannsynligheten for å få profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kanskje litt saltklyper må til (...) Nemlig. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 kor er det best å gå med magen min? Magen hadde visst lvl 27 eller noe, skjønte ikke helt det der. Hvis man skal få gjort noe med magen er det vel best å gå på treningsstudio? Hahahahahaha! Der fikk jeg meg en god latter :!: Jeg er virkelig ikke oppdatert når det kommer til spill, men hadde du fulgt litt bedre med så hadde du sett at den tråden lå under WOW delen av forumet. Det er altså ikke snakk en om mage, som i kroppsdel, men om noe spillrelatert. Den eneste grunnen til at jeg har fått med meg det, er at jeg tilfeldigvis klarte å trykke meg inn på Mage - tråden, diskuter her . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå