Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Meg og ein kompiss duskuterte om at det var microsoft som har lagt vista så eg lurte på er det microsoft eller er det noko anna?

vett det er eit domt spørrsmål

:)

Lenke til kommentar

Tittel: FINNES DET EIT SPILL SOM LIGNER PÅ WOW SOM ER FREE

har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen

tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken?

Forbanna griske måne.

Lenke til kommentar
Tittel: FINNES DET EIT SPILL SOM LIGNER PÅ WOW SOM ER FREE
har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen

tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken?

Forbanna griske måne.

9294316[/snapback]

Det der var ekstremt dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja har veldig lyst på denne her , har sef ikke råd enda men så snart jeg har det har jeg lyst til å kjøpe meg denne noen som vet om det er lovlig å bruke den på storvilt jakt?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ille greier, men jeg tenker på alle barn, og voksne forsåvidt, som bærer pistol i Amerika. Kunne man hindret det på en måte ville kanskje færre ha tilgang på våpen. Det er jo litt sykt at man må ha løve for en liten revolver, men man kan kjøpe en rifle med kikkertsikte på dagen.

Edit: Skriveleif

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
"Når får man svar på stippend?"

"Jeg har ikke fått svar på stippendsøknad enda"

"Hvor lang behandlingstid er det på stippendsøknad"

Det er ikke værre enn det høres ut som  Som Zeph sier så skal emnetittel skal forklare litt av problemet ditt.

Den eneste grunnen til at jeg frekventerer dette forumet er sannsynligheten for å få profesjonell hjelp. :love:

Lenke til kommentar
kor er det best å gå med magen min?

Magen hadde visst lvl 27 eller noe, skjønte ikke helt det der.

Hvis man skal få gjort noe med magen er det vel best å gå på treningsstudio?

Hahahahahaha! Der fikk jeg meg en god latter :!: Jeg er virkelig ikke oppdatert når det kommer til spill, men hadde du fulgt litt bedre med så hadde du sett at den tråden lå under WOW delen av forumet. Det er altså ikke snakk en om mage, som i kroppsdel, men om noe spillrelatert. Den eneste grunnen til at jeg har fått med meg det, er at jeg tilfeldigvis klarte å trykke meg inn på Mage - tråden, diskuter her . ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...