Simen1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (Emnetittel:) hvordab hvet jeg at jeg har 64bit OS?(Innleggstekst:) Hmm over skrifta sier vell det hele? Gjør den det? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 http://www.lolwut.com/pics/youtube.png 9262449[/snapback] Haha, nice one Må også si at de to filmene/seriene i siggen din er veldig gode Har dem begge selv Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 bra den ble utsatt for jeg tid til de andre spillan som kommer istede Denne setningen var jo enkel å forstå. Lenke til kommentar
Blåfugl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Grupperegler og informasjon - BRUK ORDBOK, og ikkje skriv på dialekt, - VER VENNLIG. Snakk om å drite i egen støvel! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) - Hørte tre skudd En kvinne like ved åstedet hørte tre skudd. Hun så ut av vinduet, og ble vitne til at en mann ble slått med noe som så ut som jernstenger. - Da detter mannen som blir slått ned, og flere andre kommer bort og sparker, sier vitnet til Dagbladet.no Deretter hopper mennene inn i en grå bil, og forsvinner fra åstedet. har ikkje gadda og betalt på wow kver måne og tenkte og se om det finnes eit anna spill som er gratis som man slepper og betala i månen tenkte på noko man kjøper og har spille for alti uden og betala mer enn det det koster i butikken? Jeg lurer på hvilken bank som har åpnet en cyberfilial på Månen? Endret 13. august 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Dishwasher Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hvem velger jeg... Velg meg da vel Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Stavekontroll i Firefox. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Noen gang tatt diskopprydding? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Sånn i det store og hele er jeg ganske fornøyd med hvor god jobb oversetterne har gjort med Windows, men noen blundere har jo de og. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Sånn i det store og hele er jeg ganske fornøyd med hvor god jobb oversetterne har gjort med Windows, men noen blundere har jo de og. 9276824[/snapback] Helhetlig er det jo ganske greit, men ler jo alltid litt når en skrivefeil skulle forekomme :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Stavekontroll i Firefox. 9275815[/snapback] Yessda, den gjør et par feil når den skal kontrollere engelsk rettskriving også. (m.t.p. orddeling o.l.) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Orddeling på engelsk? Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ikke på stående fot, men neste gang jeg ser det skal jeg poste Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) ALDRIG Overså det første gangen, men når man kommer over det en gang til, er det ikke mulig å overse det. Regel: Det er ALDRI hverken to L'er eller G på slutten i ALDRI. Endret 14. august 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Håper noen skjønner hvem sang det er! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Noe praksis eller kjennskap til bygg relatert eller lager relatert virksomhet vil bli foretrukket. Noen går på skole og får seg en utdannelse, mens andre tar seg jobb på lager. https://www.nav.no/sbl/stillingssok/stillin...e.do?id=1431982 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Stavekontroll i Firefox. 9275815[/snapback] Akkurat dette med stavekontroll på norsk i gratisprogrammer (OpenOffice) er en viktig grunn til at jeg heller bruker Office 2000. Den er rett og slett på trynet til tider, spesielt på orddeling. Stakkars elever som tror at slikt kan være riktig fordi en ordbok sier det. For å legge til litt vanlig klaging: Hvorfor bruker mange engelsk uten at det i det hele tatt er nødvendig? Og ikke bare enkeltord, eksempler som "jeg gjør det just in case" og "enn en teori based on a movie" gjør at nakkehårene reiser seg. Jeg får lyst til å slå de ned med en ordbok. (Om det er noen slurvefeil her, er det fordi jeg er trøtt og måtte lufte tankene litt.) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Stavekontroll i Firefox. 9275815[/snapback] Akkurat dette med stavekontroll på norsk i gratisprogrammer (OpenOffice) er en viktig grunn til at jeg heller bruker Office 2000. Den er rett og slett på trynet til tider, spesielt på orddeling. Stakkars elever som tror at slikt kan være riktig fordi en ordbok sier det. For å legge til litt vanlig klaging: Hvorfor bruker mange engelsk uten at det i det hele tatt er nødvendig? Og ikke bare enkeltord, eksempler som "jeg gjør det just in case" og "enn en teori based on a movie" gjør at nakkehårene reiser seg. Jeg får lyst til å slå de ned med en ordbok. (Om det er noen slurvefeil her, er det fordi jeg er trøtt og måtte lufte tankene litt.) 9290800[/snapback] I have absolutely nothing against using English together with our language. As far as expressions such as "just in case" goes, they are in my mind totally acceptable (and often way better then what we have to substitute with in Norwegian). With that in mind, I didn't quite get that "enn en teori based on a movie" example you put forth. I mean, seriously, who says that? Edit. Also, I apologize in advance for all mistakes, if any. I'm very tired, and now i have to leave. (Work). Have a nice day, people. Endret 16. august 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Jeg lurer på hvor mange som bruker stavekontroll til daglig? Jeg bruker det vel aldri. Avslutter som regel et brev eller et innlegg med å lese gjennom det uansett, og har til gode å se en stavekontroll som løser «alle» feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå