Matias Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Never mind! Det var nevnt før. Sorry! Endret 20. juli 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lag eit prgramm - Hvordan lage eit programm? Trådtittel. ei har lurt lenge på kossen folk klare og laga data program for eks: speed fan,DC++,µtorrent osså videre Førstepost. De skriver det med et programmerings språk. Første svar. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Drømmetolke tråden, hva drømmer du? Skal vi drømmetolke selve tråden? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 IKT står for Informasjon og Komunikasjons teknologi btw Nei, det gjør det faktisk ikke, sånn "btw". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 kult spill men jeg si krever jo litt men gikke flott Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Beatnik: Jeg reagerte mer på smør på flesk-formuleringen. ".. selv hadde tatt selvmord". Hvem andre skulle det vært? 9105914[/snapback] Det sto ikke "gutten hadde selv tatt selvmord", men "og at gutten selv hadde tatt selvmord". Følgelig var det ikke smør på flesk, men helt korrekt å ha med "selv". Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jepp, det blir uansett smør på flesk. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Tine skriver kremfløte separat på den lille kartongen sin, altså øverst ''Krem'' og nederst ''Fløte''. - Krem fløte. Endret 21. juli 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg tenkte jeg skulle påpeke alle feilene, men det ble så mange at jeg droppet det, og gir dere heller linken til artikkelen. Legg merke til orddelingsfeilene: E24.no Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Lokasjon Logitech sine sider. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tragisk hendelse, men her måtte jeg rett og slett skrattle. (Dagbladet.no): En 19-åring er død etter å ha blitt skutt i Stockholm i natt, mens en 220 år gammel kamerat er alvorlig skadd, skriver Expressen.se LINK Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg skjønner ikke? "... gutten selv hadde tatt selvmord." Hvem ellers skulle gjort det, hvis det var selvmord? 9117386[/snapback] Kanskje du burde lese setningen i sin helhet i VG, så framkommer det forhåpentlig tydeligere at ordet "selv" er helt berettiget, iallfall slik det er plassert i setningen. Hadde det står at "gutten hadde selv tatt selvmord", hadde jeg selsagt vært enig i at det er smør på flesk. Skjønner ikke hvorfor alle henger seg opp i dette. Det er det horrible uttrykket "tatt selvmord" det dreier seg om her, ikke om ordet selv er overflødig eller ikke. Slik det er plassert, er det helt korrekt og ikke overflødig. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Offisiell Aldersgrense på Alkohol I hellas? Jeg bare reagerer på at aldersgrense og alkohol er skrevet med store forbokstaver, mens Hellas har liten. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Tragisk hendelse, men her måtte jeg rett og slett skrattle. (Dagbladet.no): En 19-åring er død etter å ha blitt skutt i Stockholm i natt, mens en 220 år gammel kamerat er alvorlig skadd, skriver Expressen.se LINK 9118518[/snapback] Likskjending er absolutt en tragisk hendelse. Kanskje det er en liten trøst i den tragiske hendelsen at 19-åringen med psykiske problemer (kamerat med et lik) fikk en slutt på sine psykiske lidelser. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Offisiell Aldersgrense på Alkohol I hellas?Jeg bare reagerer på at aldersgrense og alkohol er skrevet med store forbokstaver, mens Hellas har liten. 9118937[/snapback] Whiskyen bør ikke være under 12 år, champagnen bør ikke være under 6 år og rød og hvit vin bør ikke være under 3 måneder, øl og rusbrus bør ikke være over 1 år. Kommer dere på noen flere aldersgrenser på alkohol som bør være med? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Slik det er plassert, er det helt korrekt og ikke overflødig.9118742[/snapback] Har du en link? Jeg kan vanskelig tenke meg en setning der det er riktig å presisere at noen "selv har begått (eller "tatt") selvmord". Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Men hvis Debian egner seg best til dette blir jeg til å bruke den. "Blir jeg til å bruke"!!?!? Hva faen? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Slik det er plassert, er det helt korrekt og ikke overflødig.9118742[/snapback] Har du en link? Jeg kan vanskelig tenke meg en setning der det er riktig å presisere at noen "selv har begått (eller "tatt") selvmord". 9122024[/snapback] Tror det kun sto i papirutgaven. Det ble IKKE presisert at han hadde begått selvmord selv, for i så fall ville selv ha stått et annet sted i setningen, nemlig etter har og ikke før. Men nå gidder jeg ikke lenger diskutere dette, siden det ikke har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå