Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

1: jeg er for intelligent til å la en jævla bok som ble skreve for 2000+ år sia bare for å gi meg "svar" vitenskap beviser det den sier bibelen beviser er som å lese lord of the rings

2: religion har skadet så mange personer, folke slang, raser igjennom historien altså det er det farligste tro dopp midlet som noen sine har eksistert og burde utslettes fort som fan

3: vi har kommet oss for langt til å tro på spøkelser og snakkende brennende busker, er du en intelligent person som ikke er redd for å ikke for å tenke utfor boksen og ikke følge strømmen blir du mest sannsynlig en ateist ganske enkelt for det er det mest logiske.

og takk og lov at det blir flere ateister for vær generasjon beviser bare at vi blir smartere

Give us today our daily dread!

:innocent:

9051529[/snapback]

Som religiøs elsker jeg å se sånne intelligente ateister :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser fleire som skriv t.d. «det fungerer fint til meg», når dei skal seie at noko fungerer fint hjå dei, på deira maskin. Kva er greia? Har dei ikkje høyrd om ordet hos/hjå?
Tror du det kan komme av at man drar til folk? Man både er og drar jo på ferie. 9053506[/snapback]
Kan vere det, men er nesten litt rart at folk ikkje høyrer/ser at det er feil ... (Eller overvurderer eg folk her?)
Lenke til kommentar
Har lasta ned monge pluginser til min server og jeg vet at di fynka forje gang jeg hadde serrver:S men nå fynker ingen av dem:(

Alt frå Admin plugins til rank og top15 fynker ikke:S

noen små ting på amxmodx fynker men rank og top15 fynker ikke.. noen enkle plugins fynker og noen andre ikke.. har dobbelsjekka om jeg har skreve feil når jeg lagra dem, men det er heller ikke feilen:S

Noen som vet hva som kan vere gale og gidder og hjelpe meg?

Takk for all hjelp:D

-Smunii- x)

Introducing: The letter U!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
har dobbelsjekka om jeg har skreve feil når jeg lagra dem, men det er heller ikke feilen:S

Hehe, er du nå helt sikker? :)

Dem er likegyldig til dette. Og du er likegyldig til det også hvis du respekterer at kristne tenker likegyldig rundt dette og aksepterer dette.  Alt startet trossalt med en tanke eller to og utviklet seg til noe barbarisk.

La di da.

i følge bibelen kmr man til himmelen vist man, synder lite og er et godt menneske. (det bibelen mener er et godt menneske vært fall)

er man ond og synder masse kmr man til helvete og blir torturert i all evighet.

la oss si at vi kmr til et helvete eller en himmel når vi dør.

la oss si at jeg kmr til himmelen og det er et paradis akkurat som bibelen beskriver den,

jeg vet samtidig at det er flere hundre milliarder av folk som pinnes og det helt for jævlig samtidig mens jeg har det helt topp i himmelen... da hadde himmelen vært et rent helvete for meg.

her er spørsmålet: hvordan kan himmelen være en bra sted, med mindre du ikke har noe sympati for andre mennesker og bare bryr deg om hvordan du har det?

selv er jeg en ateist, dette er en av mange flere grunner for at jeg ikke holder meg til noen type religion

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fant denne tråden i går. Satt å lo meg frem til rundt side 25 før jeg oppdaget det totale sideantallet og mista motet helt.

Og jeg som trodde at norsken min var rusten etter flere år uten god bruk ...

Hadde det ikke vert for at tråden var så himla morsom, hadde det nesten vert deprimerende! XD

Jeg skammer meg over både dem og meg selv.

Norsk <3!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Når jeg blir sår av navlelojakt, fordriver jeg tiden med surfing gjennom hysteriet i denne tråden. Den er et oppkomme av fyndige feiltakelser, og like spenstige kommentarer. Kom faen ikke å si at språk ikke er morsomt.

Selv hadde jeg karakteren: "ja du skal få vitnemålet, men tro nå bare ikke at det er fortjent. Vi håper bare at dine grammatiske feiltakelser bringer deg til en tidlig grav". :D

Edit: Skrivefeil. :love:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Når jeg blir sår av navlelojakt, fordriver jeg tiden med surfing gjennom hysteriet i denne tråden. Den er et oppkomme av fyndige feiltakelser, og like spenstige kommentarer. Kom faen ikke å si at språk ikke er morsomt.

Selv hadde jeg karakteren: "ja du skal få vitnemålet, men tro nå bare ikke at det er fortjent. Vi håper bare at dine grammatiske feiltakelser bringer deg til en tidlig grav". :D

Edit: Skrivefeil. :love:

9067734[/snapback]

Du glemte den. :innocent:

Lenke til kommentar

Det er ille når folk alltid har brukt sj-lyd der de skulle bruke kj-lyd muntlig, og det dermed smitter over til skriftspråket. I den forstand at det er helt tilfeldig hvor de skriver kj og hvor de skriver sj/skj. Jeg kjønner ikke hvorfor sykkelskjedet hoppet av.

Lenke til kommentar
skal mye til svergie derfor blir det mye red bull  :love:  :love:

...

Kopps handler om en gjeng med politifolk i en søvnig liten småbygd i Svergie som til sin store fortvilelse lider av lite kriminalitet. Siden det ikke sjer noe i bygda blir politistasjonen truet med nedleggelse...

...Holdt på å komme i slosskamp i går også på bygdefest ute i svergie :p men gadd ikke å slå rett og slett fordi det ikke er no koslig...

For det første så har jeg sett at det florerer av folk som ikke klarer å skrive Sverige rett. Ellers så kan jeg, bortsett fra tegnsetingsfeil, si at jeg reagerer på setningen om å komme i slosskamp. Min betydning blir liksom litt annerledes :p

Lenke til kommentar
Da var også jeg endelig en stolt eier av en flunkende ny psp!

Nettopp satt den til lading, har ikke tørt skru den på en gang, ettersom jeg ikke veit hva virkninger det har på batteriet før den er fulladet før første bruk

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...