Stian89 Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Dagens emnetittel: Skjerm Kort . Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Sant men komme langt i livet uten tysk ja?Kan jeg bli insjinår (feil skrevet!) uten tysk ja? Hvis jeg ikke finner jobb som ikke skal ha tysk så blir jeg bonde! men kommer langt uten tysk ja? Greit nok, forfatteren er tretten, men likevel ... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hei jeg lurer på hvordan jeg skal få spilt på nette jeg har spillet (call of duty) å jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få kobla meg opp på nette det står at jeg krever en disk men hvor får jeg tak i en sånn en ! det sto noe om å lage instillinger! så ber om hjelp her? håper dere gir meg bedresvar en Norsk freak forum Oi. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hva er det som er ulikt mellom en snø mann og en snø dame mannen har snø baller ! leste den under et kart på sjø skolen i dag xD Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 hehe nei, skal interjuve de for et blad som freelance fy f og jeg gleder meg ass Jeg lurer på hvem som kjøper de artiklene. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 slite akilesen det er vondt det tru dere alle som leser dette meg ass Ja, det kan jeg tru. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det er samme bruker som skal freelance i posten min over. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 noen folk i klassen min hadde en stor diskusjon om at the finnes en kule som opner seg etter ca 0,05 secunder og borrer seg inn i offeret og derretter sprenger er det noen som har hørt noe av det samme? Anglifisering er visst på moten. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bilettekst frå dagens Dagbladet. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Den er rimelig stygg, ja. Jeg vil allikevel påstå at "hvem sang" er et par hakk verre.mhm.. Akkurat som "Hvem PSP versjon har du?" -Det sier alltid en fyr i klassa. Skikkelig tulling.En annen ting som ergrer meg er den ZZ greia. Koozz, Klemz osv.. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Han uttaler særskriving, altså? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Han uttaler særskriving, altså?Nei. Ikke han. Men andre, generelt (spesielt jenter). For eksempel i slutten på meldinger. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 En tråd på forumet: Masse nye Halo 3 bilder Er det ikke "Mange nye Halo 3 bilder"? Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 "Mange nye Halo 3-bilder" er korrekt. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når lærer man dette? På ungdomsskolen, barneskolen, videregående, eller er dette noe man bare veit. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Han uttaler særskriving, altså?Nei. Ikke han. Men andre, generelt (spesielt jenter). For eksempel i slutten på meldinger. 9023798[/snapback] Særskriving er det som populært kalles orddeling, hvis det på noen måte var uklart. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ahá! Trodde det var at bare HAN sa det, jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå