Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Eg har sett på nogen serverer at det står:

 

"Smunii you are the only CT left agains 5 Terorists! Do your best!"

 

Og den pluginsen vill eg og ha på min server, så viss det er nogen som vet ka den pluginsen hette please sei det då:)

 

Takk for alle innleggene:)

 

 

ps: <det er ein dedicated cs.16 server med Amxmodx på.>

-Smunii-^^

Lenke til kommentar
Orddeling :confused:

8949594[/snapback]

Framgangen til en student i løpet av flyge trening var ikke bra nok for at han kunne fortsette for å bli en jagerfly pilot. Han måte forlate pilot treningen men han ville fortsette Luftfarsvaret og kunne bli overført til en annen avdeling. Med spørsmål hvor han ville, svarte han:

" AAA, Anti Aircraft Artillery, fordi, hvis jeg ikke kan få fly - ingen vil."

Å herre jemini ...

Lenke til kommentar
/pirke pirke: de har et assiatisk studio i Kina, ikke japan (but seriously, who can tell the difference)

 

de har også en adresse i Sweitz, men jeg tror det bare er noe finansielle greier. tror ikke de lager spill der.

 

USA kontoret virker som det er fokusert på qualety assurance (teste spill før de kommer ut) og customer support.

Lenke til kommentar

8951419[/snapback]

Sannsynligvis noe Språkrådet har lagt til i senere tid. :tease:

 

---

 

En annen sak: må man bruke engelske ord i nesten hver setning?

Nå har jeg sett ep 4, og Jericho har har jo speed som en skillpadde i LOST.

 

Sitter bare å ergrer meg over mange scener som kunne vært kutta, feks mammas kosing med sønn. herregud.

 

Dette ligner bare mer og mer på en forkledd såpe.

 

Major sønnen som jukser på kona.

Outcast kidden som flørter med high-class bitch.

 

Så langt er verdicten: KJEDELIG.

 

Det eneste som gjør det verdt å se er negeren og hva pokker han driver med.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Kristina sier til Cecilie at hun ikke fortjener meg pga jeg er skada dom stygg osv. :S

 

bare pga at kristina og jeg aldri har likt hverandre. hun er sykt frekk. hun stopper ikke å plage seg med. hun skal ødelegge ALT for meg. bare det hun prøver på.

 

så det jeg lurer på er at er det mulig at jeg kan annmelde henne? og hva kan jeg si?

 

og hva kan liksom skje?

 

 

Takker for svar.

Nei, hva kan man si?

Lenke til kommentar
lydbra kort musikk,instrument,spill,mikrofon,asio

 

jeg tror tittelen dekker det meste. HINT, eneste jeg har hørt.

Bør ha best mulig dialog til analog, analog til digital konvertere. Jeg synes det er greit å betale 1000kr for et lydkort som har noe sånt.

 

et kort som er litt allround, det har både mikrofon delen, litt av gamer delen i seg, samme som intrument delen, og ikke minst anelgg delen. om det er noe sånt for seg. ja.

 

jeg føler liksom det blir audiophile 5.1, men em er 7.1 korte hørte jeg ikke har så bra asio greie, eller asio drivere. noe sånt. vil bare ha det lille extra over det rimeligste pci-lydkortet med 24 bits. kansje lyden ikke blir bedre. kansje det er noen finesser. spesielt det med mikrofon forsterker. egentlig så vet jeg heller ikke.

noen med kvalitets anlegg sier de har onboard og hører ikke forskjell. jeg prøver å legge det til rette nå som jeg har noe cash.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Har seg slik at min mor røyker som en dampveivalls inne, eller hun sitter inne og røyker med vindu oppe noe som gjør at hun tror at jeg ikke merker i det hele tatt at hun gjør det, når jeg sier at dette plager meg ubeskrivlig mye blir hun bare forbannet ut av en annen verden, og sier bare "sitter med vindu oppe du merker ingenting" Noe som er HELT feil.

 

Dette begynner plage meg noe jævlig, what to do?!?! Dette er for jævlig....

Det er ikke slik at jeg har penger og bare kan kjøpe en bolig på dirren liksom noe jeg gjerne skulle gjort.

 

Åndenød.

Lenke til kommentar
Han har bra potensiale.

 

Det heter potensial. Denne uvanen med å slenge en e på slutten av dette ordet henger mye sammen med at man ofte gjør det på ordene "areale" og "arbeide". Alt er like feil. Bruk av e i enden av disse ordene er jålete og uriktig norsk.

 

Jeg konstanterer din mening.

 

Skribenten konstaterer meningen, ikke konstanterer den.

Endret av Ituca
Lenke til kommentar
hvem annen kjent gruppe har Anders Fridén vert medelem av?

8971644[/snapback]

Aargh!

 

Det jeg irriterer meg mest over er da/når feil. Og folk som ikke kan uttale kj/skj-lydene. Og mye mer :p

Det som er aller verst er at voksne mennesker også gjør slik feil stadig vekk.

Lenke til kommentar

Trådtittel:

Hva filer er dette?

 

Førstepost:

Hva program må jeg ha for og få åpnet dette??Vet ikke om dette er riktig sted for sånt.

 

En ting har trådstarter forsåvidt rett i: Dette er absolutt ikke riktig sted for slikt. Dra deg tilbake til barneskolen, og kom tilbake om noen år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...