Heatsink Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Grafikk feil, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 da jeg spilte Garrys Mod i sta klikka det mongo og jeg måtte trykke på Ctrl+Alt+Del får å få opp Windows Oppgavebehandling... får å avslutte HL2.exe , men da plutselig så jeg en prosses som jeg ikke hadde sett før.. windows.exe het den.. google det men fant ikke noe spes.. da lasta jeg ned Hijackthis fra http://hijackthis.de og tokk en system scann og pasta loggen til hijackthis.de sin analyser.. der den fant masse Fuzzy Algorithmcheck feil... jeg har klart og fjerne over 10 stk på den lista.. men er noen igjen.. har kjørt FULL scann med F-secure Anti-virus 2007 og FULL scann med SUPERantispyware... men ingen av dem fant noe... enda F-secure finner Alt.. i MSconfig var det MASSE oppstart av windows.exe og i TuneUp Utilities 2007 oppstart modul var det masse p2p.kazmor.a enda jeg ikke bruker p2p programmer.. noen som har peiling her? Glad i punktum, anyone? (Bare for å nevne noe, alstå.) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 ant timer og dager frahver er faktsik like så viktig, om ikke viktigere enn rent karaktermessig snitt, tenkt på det noen? Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Glad i punktum, anyone? 8931341[/snapback] Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Feil bruk av ordet hvem er visstnok på moten, men dette som en venn sa i dag tok kaka... hva sang er det? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Feil bruk av ordet hvem er visstnok på moten, men dette som en venn sa i dag tok kaka...hva sang er det? 8933196[/snapback] Den er rimelig stygg, ja. Jeg vil allikevel påstå at "hvem sang" er et par hakk verre. Endret 24. juni 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvordan man uttaler ting kan variere fra dialekt til dialekt, men skriveformen burde ikke betviles. Sa han dette, eller skrev han det? Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er det som terger meg mest. Det har blitt en slags epidemi av dårlig bruk av hvem/hvilken/hvordan osv. Jeg blir gal når jeg hører noen si/skrive: "Hvem CD er det? "Hvordan artist er det?" Det gir jo null mening. Hva har skjedd med norske ungdommers skrivemåte? Hvordan ble vi egentlig infiltrert med denne tullete gramatiske feilen? Noen som vet det? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er det som terger meg mest. Det har blitt en slags epidemi av dårlig bruk av hvem/hvilken/hvordan osv. Jeg blir gal når jeg hører noen si/skrive: "Hvem CD er det? "Hvordan artist er det?" Det gir jo null mening. Hva har skjedd med norske ungdommers skrivemåte? Hvordan ble vi egentlig infiltrert med denne tullete gramatiske feilen? Noen som vet det? 8933385[/snapback] To viktige stikkord som tilhører en forklaring på det, må vel være "sms" og "im". Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Glad i punktum, anyone? 8931341[/snapback] 8932089[/snapback] Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Elkjøps nye "sommermagasin" har rundt 83 feil av forskjellige slag. Det finnes ingen konsekvens i skrivingen: I en produktrute er X feil, men Y korrekt, i en annen rute er X korrekt og Y feil, mens i en tredje rute er begge feil – og utrolig nok er en ny og ukorrekt skrivemåte valgt. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 De blir ikke å fjerne de. Ah, dagens oppegående ungdom. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det Norske lovverket det Norske lovverket Han skulle ha fådd mye mere straff, håper han blir selv voldtatt i buret... Uhum. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) (...)Jeg gjør det fem ganger til dagen. Hva gjør du på? Som om ikke språket blir forpestet nok som det er av engelsk og orddelingsfeil, klarer noen (les: en hel haug) folk å rote inn slikt. Endret 25. juni 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Flott, tror jeg blir å bestille det, så helt kanon ut det da.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Teknofil.no har slått på stortrommen med nyheten; Hvem er best av 93 GPS-er Hvemhvahvor? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Teknofil.no har slått på stortrommen med nyheten; Hvem er best av 93 GPS-erHvemhvahvor? 8942906[/snapback] Å bruke semikolon på den måten er langt verre. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tidenes orddelingsfeil er på plass! kan sje Basert på konteksten dette sto i, skulle ordet være "kanskje". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Internett hastighets tester #1 /Internett hastighets tester #2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå