Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da jeg spilte Garrys Mod i sta klikka det mongo og jeg måtte trykke på Ctrl+Alt+Del får å få opp Windows Oppgavebehandling... får å avslutte HL2.exe , men da plutselig så jeg en prosses som jeg ikke hadde sett før.. windows.exe het den.. google det men fant ikke noe spes.. da lasta jeg ned Hijackthis fra http://hijackthis.de og tokk en system scann og pasta loggen til hijackthis.de sin analyser.. der den fant masse Fuzzy Algorithmcheck feil... jeg har klart og fjerne over 10 stk på den lista.. men er noen igjen.. har kjørt FULL scann med F-secure Anti-virus 2007 og FULL scann med SUPERantispyware... men ingen av dem fant noe... enda F-secure finner Alt.. i MSconfig var det MASSE oppstart av windows.exe og i TuneUp Utilities 2007 oppstart modul var det masse p2p.kazmor.a enda jeg ikke bruker p2p programmer.. noen som har peiling her?

 

Glad i punktum, anyone? (Bare for å nevne noe, alstå.)

 

:nei:

Lenke til kommentar

Det er det som terger meg mest. Det har blitt en slags epidemi av dårlig bruk av hvem/hvilken/hvordan osv. Jeg blir gal når jeg hører noen si/skrive: "Hvem CD er det? "Hvordan artist er det?" Det gir jo null mening. Hva har skjedd med norske ungdommers skrivemåte? Hvordan ble vi egentlig infiltrert med denne tullete gramatiske feilen? Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Det er det som terger meg mest. Det har blitt en slags epidemi av dårlig bruk av hvem/hvilken/hvordan osv. Jeg blir gal når jeg hører noen si/skrive: "Hvem CD er det? "Hvordan artist er det?" Det gir jo null mening. Hva har skjedd med norske ungdommers skrivemåte? Hvordan ble vi egentlig infiltrert med denne tullete gramatiske feilen? Noen som vet det?

8933385[/snapback]

 

To viktige stikkord som tilhører en forklaring på det, må vel være "sms" og "im".

Lenke til kommentar

Elkjøps nye "sommermagasin" har rundt 83 feil av forskjellige slag. Det finnes ingen konsekvens i skrivingen: I en produktrute er X feil, men Y korrekt, i en annen rute er X korrekt og Y feil, mens i en tredje rute er begge feil – og utrolig nok er en ny og ukorrekt skrivemåte valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...