Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har det og vet hvordan man legger inn spill og programmer på minne korte? 

jeg har kjøpt en M3 samt micro minne kort(eller hva det het) har alt jeg trenger,men siden alt står på engelsk sitter jeg litt fast, 

så vet ikke helt åssen jeg skal legge inn programma som sikkert er på den cd plata som var med....og hvem program.

eller hvordan jeg skal legge inn spill,filmer og musikk...

for jeg må vel helt ha de på en eller annen bestemt fil,for tviler på at jeg kan bruke alle filer...

 

men uansett,en eller annen som kan noe om dette..blitt glad for all hjelp...spes mine barn som venter spent og har måtte gjort det nå i en uke forde mor ikke får det til..

 

håper på svar fra noen som kan ta seg den tiden og gi meg punkt for punkt hva jeg må gjøre.

Stakkars barn.

Lenke til kommentar
det som er greia er at jeg kobler til trådløst nett fra laptoppen å noen ganger kommer et mystisk problem det står at jeg er koblet til å har signal styrke god med det går ikke an å bruker explorer'n noen ganger fungerer det å høyreklikke å reparere men for tiden hjelper det ikke!!
Lenke til kommentar
Man må ikke se seg blind på maskin vare, hvis man ser på andre som leier ut servere har de serveren bedre hardware, men der er det også flere servere pr boks.

 

Spennende... Det heter altså "maskin vare" på "moderne norsk" (som jeg kaller det), men jaggu heter det ikke på "hardware" på engelsk...

 

Stusser litt på "har de severen" også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...