Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis dere vil slutte, gå over til guild wars det skal jeg nå er det SLUTT på WOW tar for MYE tid . og jeg vil heller være sammen med venner og damer enn å raide det sier seg selv ass hvis folk er ueinge har dere et problem ass.  jeg har prøvd å slutte mange ganger med det blir ensten som å for binde WoW som rusmidel. MEN NÅ ER DET SLUTT PÅ DET FORBANNA SPILLE :evil:

jeg skal gi dere en enkle liste hvordan man slutter

1. du ringer venner og damer å finner på ting

2. gå å tren, pump it :p

3. hvis dere må ha et rollespill å spille gå over til det og lag grener hvor mye dere skal spille hvis det blir nødvendig ha en ringeklokke som ringer du har spillt 1 time eller 2. gå over bare til guild wars greit nok.

4. dere har fått live tilbake :tease:  nei da skal ikke plage med dere.

P.S ikke lag flere tråder om WoW slutting eller avhengig, virker sånn at de som sier de skal slutte i trådene gjør det ikke.

8871662[/snapback]

Dæven :roll: Ja, stopp spillinga og lær deg norsk.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Hei

noen som har noen gode ww2 strategi spill hvor jeg kan velge hvem side jeg vill være på? alltså om jeg vill være tyskere,russere, amerikanere osv ?

takker for svar

Er det bare jeg som føler lysten til å kaste noen ut et vindu hver gang noen gjør dette?

Lenke til kommentar
Det der er en slags slang.

8876076[/snapback]

Du tenker på impregnert, slik trevirke ofte blir.

8876541[/snapback]

Mulig vedkommende gjorde det, men jeg har hørt folk si imprignert. Impregnert gir naturligvis mer mening, hvis det er en slags ordspillslang à la "fra spøk til revolver" personen forsøker seg på.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sa ikke han var spektisk, han er bare litt sær generelt sett. Eller, nøye med hvordan klær han går med osv. Men vet han ikke er skeptisk til ringer.

Nå ser jeg frem til at disse lykkelige skal formere seg ... :)

jeg og noen venner hadde tenkt oss en tur til sommeren, og dette skal være en helvetes-uke

vi skal dra ut i skogen i en uke med bare det mest nødvendige vi trenger (untatt mat )

Vi skal alle ta jeger-prøven snart, for å ha noe å skyte med når vi er der, så vi klare å skaffe oss litt mat. -.-

men spørsmålet mitt er: når vi skal ut å kjøpt våpen, hvordan våpener skal vi kjøpe (rifle eller hagle) hvor mye bør vi bruke på det??

hagler skyter ikke så langt, men de sprer skuddene så det blir lettere å treffe de litt mindre og raske dyrene på kort avstand. Rifle skyter mye lengre, å det er lettere å treffe på lang avstand siden det bare er en ''kule''

hva bør vi kjøpe, gjerne linker til sider som selger hagler og rifler som dere ambefaler

:cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...