Nerf Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 MeTube - rør kabinett! Denne irriterer meg til stadighet. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fra nettsiden til en sportsbutikk på Hamar. Vis alle farger varianter Her er en lenke hvis dere vil lete etter flere feil Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 MeTube - rør kabinett! Denne irriterer meg til stadighet. 8812375[/snapback] Kan be han endre. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hmm, er det bare meg eller hørtes han der litt annet en ut som en normann??.... Han snakket norsk ja men utalen hørtes litt lumsk ut tongue.gif Synst det virka som en sann en gangsha som "alle" må ha respekt for ellers får du besøk av fettern tongue.gif de kan verfall ikke kjøre er jo haugevis med plass å kjøre på der En ting er sikkert - du kan ikke skrive. Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting er sikkert - du kan ikke skrive. 8815398[/snapback] Du er ikke akkurat toppen av kransekaka selv. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting er sikkert - du kan ikke skrive. 8815398[/snapback] Du er ikke akkurat toppen av kransekaka selv. 8815477[/snapback] Det er jeg helt sikkert ikke. Kan du forklare meg hvor toppen av kransekaka ligger? Brukte jeg "-" på feil måte, kanskje? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Latterlig flisespikking. 8816577[/snapback] Hvis du referer til diskusjonen rundt min bruk av "-", vil jeg si meg enig i at vi godt kunne klart oss uten den, ja. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jepp, jeg synes ikke det er så viktig å legge så enormt mye preskriptiv vekt på sånne småting. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 yes ha en fin sommer du å uten wow jeg har slutta jeg å ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 På norsk, så synger dem om rød hette Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 En ting er sikkert - du kan ikke skrive. 8815398[/snapback] Du er ikke akkurat toppen av kransekaka selv. 8815477[/snapback] Det er jeg helt sikkert ikke. Kan du forklare meg hvor toppen av kransekaka ligger? Brukte jeg "-" på feil måte, kanskje? 8816345[/snapback] Jeg tenkte mer på noen av de andre innleggene dine. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En ting er sikkert - du kan ikke skrive. 8815398[/snapback] Du er ikke akkurat toppen av kransekaka selv. 8815477[/snapback] Det er jeg helt sikkert ikke. Kan du forklare meg hvor toppen av kransekaka ligger? Brukte jeg "-" på feil måte, kanskje? 8816345[/snapback] Jeg tenkte mer på noen av de andre innleggene dine. 8817048[/snapback] Greit nok. Jeg anser allikevel dette som rimelig unødvendig av to grunner. 1. Jeg har aldri sagt at jeg sitter på "toppen av kransekaka", som du så fint formulerte det. 2. Mine innlegg i resten av forumet har fint lite med denne tråden å gjøre. (Dessuten tør jeg påstå at jeg for det meste skriver korrekt, men feil forekommer. Jeg er tydeligvis ikke perfekt, i motsetning til deg. ) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 2. Mine innlegg i resten av forumet har fint lite med denne tråden å gjøre. 8817070[/snapback] Stort sett alle sitater i denne tråden er hentet fra helt andre tråder, da. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 2. Mine innlegg i resten av forumet har fint lite med denne tråden å gjøre. 8817070[/snapback] Stort sett alle sitater i denne tråden er hentet fra helt andre tråder, da. 8817217[/snapback] Det har ingenting med saken å gjøre i dette tilfellet. Denne tråden er laget for å irritere seg over grove gram. feil, noe som ikke er tilfellet hos meg. Så da må jeg bare spørre... hvorfor pirker vi på meg og mitt nå? Blir ikke det tilnærmet off-topic? Hvordan i huleste er dette interesant? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jo, nå er vi utenfor tema. Mer ergrelse, takk. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Det er skrevet for å vise infallsvinkelen. Men vis poenget er at hun er litt emo så kan du være su uselfisk at du tar på deg ansvaret selv og ikke klander hun. Vis det ville vert meg ville jeg ha tatt med noen spesifikke handelser som understreker det jeg sier.. Finn 5 feil. " Siste Ordet 6 (LES REGLENE før du poster)" Første post i den tråden har vært et irritasjonsmoment i lengre tid, men for lang til å quotes =) Endret 9. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det som irriterer meg mest er når folk skriver f.eks. Rita's kiosk, Per's bok, byen's stolthet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå