johnj Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Genialt tema Det jeg har sett mange steder er at man skriver dessverre med bare én s. Dette er noe som jeg irriterer meg grenseløst over Andre feil jeg har sett: Aldrig, nettop, nyskjerring +++ Grusomt bare å skrive disse ordene feil 8745499[/snapback] ...samt "bærsj", "skjokolade" og "intrisert". EDIT: La til sitat grunnet ny side. Endret 30. mai 2007 av johnj Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Bildet duger absolutt selvom Gaaaah! "Selvom"? Hva i all verden skal det liksom bety? Allikevel? Da kan de heller bruke det, eller et annet ord som i det minste eksisterer. red: rettet på sitatet. Endret 31. mai 2007 av NgZ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Haha, selvfølgelig. :!: "Bildet duger absolutt selmage" var det altså han mente. Saken oppklart. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 At det vil komme til og koste i fremtiden om det kommer på samme niva (antall brukere9 som feks Vista er noe jeg tror og du ikke og den er grei.Grunnen til at jeg tror det er at vi stadig vekk ser folk som finner ting lønnsomme og klarer å sikre seg rettighetene til dette,så også kan skje her . Det verste er at dette ikke er skrevet av en fjortis, men en gammel ringrev som skriver mye. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sikkert full da han skrev det da Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sikkert full da han skrev det da 8746752[/snapback] Han skriver slik hele tiden. Jeg har lagt mer og mer merke til denne voksne brukerens stadige skrivefeil og feile tegnsetting. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Genialt tema Det jeg har sett mange steder er at man skriver dessverre med bare én s. Dette er noe som jeg irriterer meg grenseløst over Andre feil jeg har sett: Aldrig, nettop, nyskjerring +++ Grusomt bare å skrive disse ordene feil 8745499[/snapback] ...samt "bærsj", "skjokolade" og "intrisert". EDIT: La til sitat grunnet ny side. 8745734[/snapback] Ja! Har sett så utrolig mange som har skrevet interessert feil. Ååå, blir så frustrert Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Bærsj! Marskin! ARGH! EDIT: Disse kvalifiserer ikke til "grammatiske skrivefeil", men fy faen. EDIT2: Også "strømforskyning" da ... Kjære folk ... Endret 31. mai 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Missen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I tillegg virker det som om det er mange som sliter med ord som begynner med sj-lyd. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 I tillegg virker det som om det er mange som sliter med ord som begynner med sj-lyd. 8747241[/snapback] Hehe litt mange "som," men shit au. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 tenkte det nå"hva sjener jeg på og trene?" eneste jeg finer ut er at jeg kan vine flere konkuranser og får mere makt. ingen som har noen andre gode ting de sier til seg selv slik? Hurra. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hos en som trener for å få "mere makt" og mer vin er neppe hjernen den største muskelen. QUOTE(PanzerO @ 03/06-2006 : 13:21) vis dere vil ha litt shilla cs:s spillere, så iallefall legg inn en ornkelig søknad... shilla? Ikke noe er vel som å bruke uttrykk som viser at du har skillz, og så stave det feil. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei Har du noen gang sitt Laban reklamen. Det er faen så dårlig humor, men jeg synest den er morsom. Anbefales og se. Nei, men er det halv bror din? Jeg har tydelig vis litte og skrive om… Aww. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 -Når du dreper noen folk på gate, må det gå å dra dem inn et sted... da kan du ta pengene og klærene. du kan slå han og tene på ham. så han braner opp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Praktisk talt ubrukt AMD Athlon x64 4000 Socket 939.Jeg har oppgradert til 64 Dual Kåre og trenger ikke denne lenger Går så det suser. Ikke lett å være Kåre i disse dagene. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Praktisk talt ubrukt AMD Athlon x64 4000 Socket 939.Jeg har oppgradert til 64 Dual Kåre og trenger ikke denne lenger Går så det suser. Ikke lett å være Kåre i disse dagene. 8752067[/snapback] Den var jo bare bra. :!: Jeg syntes det var kjedelig å være twink, men jeg går mye i BG med lowbies får å skaffe bra gear fordeom Hvis det er alt du har å si, så ta deg en bolle. Ta deg en bolle og kveld deg på den. Jeg har 2 internett linjer. 1 har jeg via trådløst, men kan kable meg til den, men helst ikke. Dvs modemet har mulighet for begge.På det andre modemet er det kun inngang for kabler. Jeg har altså 2 internett abonnemang! Er kanskje litt pirkete, men du har noen små skrive feil litt her og der, hehe Hadde vært kjekt om noen kunne fortelle meg hva svarte det er som foregår i norsktimene på skolen nå til dags. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Praktisk talt ubrukt AMD Athlon x64 4000 Socket 939.Jeg har oppgradert til 64 Dual Kåre og trenger ikke denne lenger Går så det suser. Ikke lett å være Kåre i disse dagene. 8752067[/snapback] Tror det var ment for å være morsom. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Praktisk talt ubrukt AMD Athlon x64 4000 Socket 939.Jeg har oppgradert til 64 Dual Kåre og trenger ikke denne lenger Går så det suser. Ikke lett å være Kåre i disse dagene. 8752067[/snapback] Tror det var ment for å være morsom. 8752822[/snapback] http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=50...0&LanguageNr=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå