Heatsink Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kan ikke si orddelinga var på topp heller Beskrivelse 3.2GhZ prossesor 1024RAM inne bygd 7,1 suround skjermkort geforst 6800 vannavsøling det er 2 hardisker den ene er på 80 og den andre er på 160. rettere sagt dette er en pc som er bygd for å spille men den fungere til andre ting også. du får med skjerm, tastatur, mus og et helt nytt høyttaler sett. Det er ikke noe problem å få med drivere vist du vil ha dem med. Kan også få med spill. Det er alt fra barne spill til action. pc er ca under 1år. og veldig pent brukt... Annonsen sier alt om selgeren. (om noen lurte skulle han ha 10k!) Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Men siden det norske språket som kjent stadig endrer seg og feil som gjentas ofte nok, plutselig godkjennes som korrekt norsk Takker for oppklaringen. Sitatet over mener jeg er et problem for språket vårt. Selv venter jeg bare på den dagen reglen blir: "Den gang når, og hver gang når". For meg er det helt utrolig at så mange skriver og sier "når" og ikke "da". Enda værre er det at språkforskere sier at kj- lyden kan være borte om ti år på grunn av same holdning. Noen som skal på sjino i kveld eller? Husk å sjøp brus. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kan ikke si orddelinga var på topp heller Beskrivelse 3.2GhZ prossesor 1024RAM inne bygd 7,1 suround skjermkort geforst 6800 vannavsøling det er 2 hardisker den ene er på 80 og den andre er på 160. rettere sagt dette er en pc som er bygd for å spille men den fungere til andre ting også. du får med skjerm, tastatur, mus og et helt nytt høyttaler sett. Det er ikke noe problem å få med drivere vist du vil ha dem med. Kan også få med spill. Det er alt fra barne spill til action. pc er ca under 1år. og veldig pent brukt... Annonsen sier alt om selgeren. (om noen lurte skulle han ha 10k!) 8700680[/snapback] PC med innebyg vannsølemekanisme? Høres ikke helt bra ut for datamaskinens del, spør du meg. -- Hvordan friløse minne Friløse? Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) [For meg er det helt utrolig at så mange skriver og sier "når" og ikke "da". Enda værre er det at språkforskere sier at kj- lyden kan være borte om ti år på grunn av same holdning. 8702218[/snapback] Ja, det er mange utryddingstruede norske ord, som "ennå", "dem", "ham" og "da", for å nevne noen ord som tidligere er omtalt i denne tråden. Enkelte hevder at engelsk er et langt rikere språk enn norsk fordi det angivelig har mange flere ord. Ikke så rart det, når nordmenn stadig forenkler språket sitt og bruker færre og færre ord. Endret 25. mai 2007 av Beatnik Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 det er bare noe dritt, hater det så inni hælvete mye xD LOL xD Elegant bruk av smilefjes og internettakronymer, må jeg si. Lenke til kommentar
andm Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Nå har jeg søkt på google etter både "torgalmenningen", og "torgallmenningen". Jeg finner treff på begge navn, og lurer svært på hva som er rett. Hva er rett her? 8696940[/snapback] Torgallmenningen er korrekt. Stol aldri på slike søk. Bruk ordboken. Lenke til kommentar
Ike Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Sett en rose foran Nicke ditt, for å vise at du bryr deg om Unge Madelein MacCann Som Ble Kidnappet i portugal 3 mai 2007 Kanskje ikke et dumt forslag, men ... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Sett en rose foran Nicke ditt, for å vise at du bryr deg om Unge Madelein MacCann Som Ble Kidnappet i portugal 3 mai 2007 Kanskje ikke et dumt forslag, men ... 8704981[/snapback] Stor bokstav i 'unge' og 'kidnappet', men liten i 'Portugal'. Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Er avhengig av suksessen til PS3 også.Har også klokketro på at suksessen vil komme, når konsollen får solide spill. En særs vanlig feil. Det heter klokkertro, ikke klokketro. Slå opp. Det er klokkerens tro - ikke klokkas. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Har lyst på klapp telefon og er bruker av samsung telefon, så dette passet ganske bra! Dette var da usedvanlig krøkkete formulert. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Shark Diskusjons tråd " usa sendinger " Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Fant denne på "promotional"-sidene til Kvinesdalrockfestival.no: Som om festivalen ikke kunne bli tragisk nok... Endret 28. mai 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Feil, Stor Britannia har også fri. Jaha. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Gief fantasy/triologi bok! Gode forslag til hva "gief" skal bety? Endret 29. mai 2007 av Beatnik Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Gief fantasy/triologi bok! Gode forslag til hva "gief" skal bety? 8729206[/snapback] Det er leetspeak og betyr "give!". Har ikke noe med grammatikk å gjøre http://en.wikipedia.org/wiki/Leetspeak Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er leetspeak og betyr "give!". Har ikke noe med grammatikk å gjøre http://en.wikipedia.org/wiki/Leetspeak 8729242[/snapback] Det har ikke så mye med norsk rettskriving å gjøre heller. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Tommy. NOK et mester verk! det blir rett og slett ikke bedre. lenge leve og kom med neste film^^ gleder meg^^ ... Lenke til kommentar
Missen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Genialt tema Det jeg har sett mange steder er at man skriver dessverre med bare én s. Dette er noe som jeg irriterer meg grenseløst over Andre feil jeg har sett: Aldrig, nettop, nyskjerring +++ Grusomt bare å skrive disse ordene feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå