Stian89 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) i he oppkjøring no på onsdag:O grua me so jævli! hadde test kjøringa idag.. besto ikke:S grunnet : Dårli farttilpassing:P va visst aldri godt nokk.. ei stund kjørte i for fort å ei anna stunf for sakte:P å ei stund perfekt.. so på mandag ska i ha berre sanne kjøretima for å få dreisn på ting:) han sa at i he veldi god kjangs t å beståinv_biggrin.gif men blir skuffa vis i ikke består pga en litn fille ting:| jeg vet jeg har en del virsu. det MÅ jeg ha siden det popper opp poppup stadig vekk. jeg skal instalere photoshop cs3, og da må man jo ikke ha noen internet lesere oppe. og jeg har ike det oppe. jeg trykker på try again. så sjer det ingenting. men så åpna jeg oppgavebehandlingen og der står det at iexplore.exe kjører icon2.gif jeg avslutta den(lot oppgavebehandlinga vær oppe) og trykte try again på photoshop. da kommer iexplore.exe tilbake i oppgavebehandlingen. det irriterer meg. får jo ikke instalert photoshop. Endret 18. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) jeg fant datamaskin ved søppelen. den er 2000 win. jeg koblet dt. jeg slo på datamaskin. så kom med passord på skjema. hva jeg gjør for å gå løs på passorden? jeg håper at dere hjelper meg med den . tusen takk for du gjør det ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg antar at det er en utlending som har skrevet dette, uten å gå videre i detalj på akkurat hvorfor. Endret 18. mai 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spoileren din inneholder skrivefeil Lenke til kommentar
andm Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spoileren din inneholder skrivefeil 8643366[/snapback] Akkurat som om innlegget ditt var særlig norsk. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spoileren din inneholder skrivefeil 8643366[/snapback] Akkurat som om innlegget ditt var særlig norsk. 8643498[/snapback] Ikke har han punktum, heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Spoileren din inneholder skrivefeil 8643366[/snapback] Er noen av ordene skrevet feil, eller er det grammatikken det går på? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Trur den einaste feilen var at «akuratt» skal vere «akkurat». Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 det er jo velt stærkt nor eg drikke det reint!! 7473693[/snapback] er dette en dialekt? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det er en liten butikk i et tettsted noen mil utenfor byen her som har spesialisert seg på å selge "Militæréfekter". Jeg kødder ikke, det er akkurat sånn de skriver det ... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Trur den einaste feilen var at «akuratt» skal vere «akkurat». 8643819[/snapback] Stemmer. At jeg glemte punktum får jeg bare unnskylde, men sett at smilyen var plassert på slutten av setningen, tenkte jeg at den fungerte som en slags erstatning. Dette er selvsagt ikke tilfellet, ergo var dette en tabbe fra min side. Edit. @Frichassé: Hva? Mener du at jeg formulerte meg dårlig? Godt mulig, men jeg tør på ingen måte påstå at du gjorde en bedre jobb ved å skrive følgende. Akkurat som om innlegget ditt var særlig norsk. Endret 19. mai 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 @Frichassé: Hva? Mener du at jeg formulerte meg dårlig? Godt mulig, men jeg tør på ingen måte påstå at du gjorde en bedre jobb ved å skrive følgende. Akkurat som om innlegget ditt var særlig norsk. 8644869[/snapback] Det var Ostekjeks som skrev det. Han hintet nok til ordet «spoiler». Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Ser at det var Ostekjeks som skrev det ja, min feil. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 I driver spillene så trenger du vel ikke å holde trafikk reglene, er vel mer å bare holde seg unna politiet der. Jeg klarer bare ikke å ta folk seriøst når de deler opp ordene sine hele tiden. Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Er ikke den sufficient for meg ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 æsj.. ep.21 va litt kjedelig... de 2 sisste episodene har vore geniale og bra.. menne denna....ein ting som va litt merkelig.. eg va sikker på at charlie sko dø, menne det komme vel seinare.. kanskje neste.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Typisk eksempel på feil som oppstår ved "jeg ser ikke på skjermen når jeg skriver"-tastaturbruk: (...) i PC-verdenen s\dinne sdet Tablet PC, som lar deg skrive og tegne i vilden sky. Hentet fra ITavisen. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 var akkurat ute og handla,ville ha lørdagspizza.. men det hadde de ikke på den kiwien jeg var på.. så jeg måtte gå hjem igjen for så å gå til en annen butikk i den andre retningen,og jeg er sjuk :s vel uansett,syns jeg var flink på kiwi,det ble ikke så dyrt,men jeg handla ikke alt jeg trengte der siden jeg måtte på den andre butikken,lot et par ting stå igjen på lista.. så ble det jeg handla på den andre butikken dyrere enn det jeg handla på kiwi! på toppen av alt,så fant jeg pantelappen fra kiwi da jeg var nesten hjemme fra den andre butikken.. brukte totalt 1,5 time på å handle :s Herregud, det var vanskelig å lese. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hey. Dett er en Fujitsu Simens pc. Pcn Er ingen spesiell egentli , den er byggd opp av meg selv og har diverse deler fra Kingston,Geil,Gigabye -osv.. DENNE PCN HAR ET PROGRAM TIL EN VERDIG PÅ OVER 9.000KR, DET ER PHOTOSHOP SC3. Pcn har vert ustabil , men fannt ut hva det var og rettet det opp. Strømforsyningen, har byttet den. Pcn Tekniske Fakta: Prossesor:Intel pentium 4, 3GHz. Rå!Med dobbel kjøliing. Hovedkort:GA-8ISXT Navn: Har døpt den til"THEBOSS" Ram:2048MB 4*512. Skjermkort:NVIDIA FX 5600 256MB minne, Har oxo et myye bedre med 512MB minne, dette er bestillt. Fra komplett harddisk:150BG CD,DVD:DVD brenner og DVD spiller USB:4. Minnekortleser:ja (Litt ustabil)men fungerer.! UV-lys:ja 2 stykk. VIFTEJUSTERING:Ja på Prosessorn. harddisk Kjøling:1 Vifte. Vifter:3. Progarmer:Photoshop CS3, Videoconverter,Winrar,Nero,AVG,Limewire, Extra: Trådløstnettverkskort. Lyd: Creative Audigy Audio. ALLE CD`R FØLGER MED, ALLE KVITERINGER PÅ ALLE extra DELENE. Jeg kan Formatere Pcn Men da et tilleg i prisen! Har så mange pcr og er så lei av og formatere. Men jeg anbefaler og formatere den, Jeg har masse surr som ligger her. Kan prutes men ikke mye! 6500 med det nye skjærm-kortet!Med prut Ring etter kl 4 hvær dag i uken!! Her er annonsen, om noen er interessert. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Helt i starten av James Bond-filmen "Å leve og la dø" ("Live and Let Die") som går på TV3 nå så var var navnet på vårt naboland stavet "Sveden". Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hey. Dett er en Fujitsu Simens pc. Pcn Er ingen spesiell egentli , den er byggd opp av meg selv og har diverse deler fra Kingston,Geil,Gigabye -osv.. DENNE PCN HAR ET PROGRAM TIL EN VERDIG PÅ OVER 9.000KR, DET ER PHOTOSHOP SC3. Pcn har vert ustabil , men fannt ut hva det var og rettet det opp. Strømforsyningen, har byttet den. Pcn Tekniske Fakta: Prossesor:Intel pentium 4, 3GHz. Rå!Med dobbel kjøliing. Hovedkort:GA-8ISXT Navn: Har døpt den til"THEBOSS" Ram:2048MB 4*512. Skjermkort:NVIDIA FX 5600 256MB minne, Har oxo et myye bedre med 512MB minne, dette er bestillt. Fra komplett harddisk:150BG CD,DVD:DVD brenner og DVD spiller USB:4. Minnekortleser:ja (Litt ustabil)men fungerer.! UV-lys:ja 2 stykk. VIFTEJUSTERING:Ja på Prosessorn. harddisk Kjøling:1 Vifte. Vifter:3. Progarmer:Photoshop CS3, Videoconverter,Winrar,Nero,AVG,Limewire, Extra: Trådløstnettverkskort. Lyd: Creative Audigy Audio. ALLE CD`R FØLGER MED, ALLE KVITERINGER PÅ ALLE extra DELENE. Jeg kan Formatere Pcn Men da et tilleg i prisen! Har så mange pcr og er så lei av og formatere. Men jeg anbefaler og formatere den, Jeg har masse surr som ligger her. Kan prutes men ikke mye! 6500 med det nye skjærm-kortet!Med prut Ring etter kl 4 hvær dag i uken!! Her er annonsen, om noen er interessert. 8648234[/snapback] Når man leser dette kan man jo begynne å lure hva som skjer med folk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå