NgZ Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Du kan godt skrive kontroller med en apostrof, men det er ikke pålagt. Det er forskjell på kontroller (kontråller) og kontrollér (kontroler) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Nei, man skal ikke bruke aksenttegn (som ikke er det samme som apostrofer) for å markere imperativ. Det skal ikkje vere aksentteikn i ord som desse:kontroller, plasser (imperativ av kontrollere og plassere), museum, finer, mesen, filet Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 Det skal ikkje vere aksentteikn i ord som desse:kontroller, plasser (imperativ av kontrollere og plassere), museum, finer, mesen, filet 8611093[/snapback] Ikke helt våken i dag tydeligvis, jeg vet forskjell på aksent og apostrof. Er det noen grunn til at imperativ skal ha egne regler for bruk av aksent? Jeg er en tilhenger av å bruke aksent dersom ordet kan misforståes/blandes med andre ord. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 jeg har ikke lyst inn i militæret noen her som vet hvordan man slipper Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 14. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2007 ble heldig viss engelsk her Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 WoW er ett avhenninghets spill, de fleste som spiller wow spiller mye. Et hva for noe? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 ble heldig viss engelsk her 8614365[/snapback] Det var rett og slett imponerende. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 WoW er ett avhenninghets spill, de fleste som spiller wow spiller mye. Et hva for noe? 8617263[/snapback] Avhenninghets. Det er av Henning du får all hetsen. Visste du ikke det? Lenke til kommentar
levolac Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Tja, for og nevne noe bra og dårlig: det som var bra (siden jeg konfirmerte meg for ganske så lenge siden.. er 24nå... Så vil jeg si at hovedgrunnen var, ikke forde jeg på det tidpunktet var kristen.. Men forde det var mange andre som skulle dit.. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 er vel bedre å snakke med en halv kåt person(vis han var) Uansett hvor vise de måtte være tror jeg ikke at jeg ville møtt halve, kåte personer. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Og hunden hennes berset utenfor hjemmet mitt. Den gjorde hva? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 "Dyre ballonger" av typen som på bildet til salgs i Trondheim i anledning dagen. Hvor dyre vet jeg ikke, det stod ikke noen pris. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Og hunden hennes berset utenfor hjemmet mitt. Den gjorde hva? 8632244[/snapback] Den berset! Alle vet jo at hunder berser. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Folkens, når man skriver et kåseri? Trenger det å ha noe slags form for budskap? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 Trådløst nettverk's kort 54MBit. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 (...)fordi United ga de plass(...) Wohej. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2007 Hei jeg skal lage et nyt mafia spill som er kalt:NorwegianMafios.netHer er Poenget for spillet:Du har i oppdrag og bli den mektigste Spileren og ta over Land,byer,Drepe folk. Og tjene penger. Jeg trenger lit hjelp av noen som kan med sånne mafia spill :takk Ranker:Det må jeg finne ut av hva jeg skal ha, Rankene skal gå fort op det skal være 1min mellom hver kriminalitet Du får 15prosent på første rank så 14 og nedover så det går fort og ranke jeg har vært og spilt mafia spill men jeg har tenkt:Hvorfor tar det så lang tid og ranke det er jo ikke gøy da. Det skal gå an og eie:Våpen fabrik,Kule fabrik,Bil Fabrik,Tog stasjon,Fly plass, OG det skal gå an og eie land og byer Det skal gå an og eie sykehus det vil være 1land det er med byer . Norge:5byer:Bergen,Oslo,Trøndelag,Stavanger,Kristiansand, legg meg til på msn:[email protected] jeg har kommet godt i gang med spillet og de 50første som melder seg på nå får begyne med 100mrd og de kan få den høyeste ranken Jeg søker adminer Moderatorer og Support spillere er du intresert ta kontakt:[email protected] takker for meg . håper dete spillet vil bli en av de framtidige spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå