Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"e trur at vi bestæm i dette live om vi skal ha en ond bakrund elr om vi skal ha en snill bakrund. så vi kan kjeme for en bedre verden senere i et annet liv, for så å komme til et neste liv igjen hvor vi får en oppgave å gjennomføre for å komme videre...

så man kan vel si at jeg tror på en slags gjennfødelse!"

Lenke til kommentar
hei æ e ei jente på 24 år æ like å bruk tia mi på datra mi kjæresten min å vænnan min .å ræsten av tia bruke æ på dyra hvores vi har ei border colli tispe å ho e 14 år å to hann rotta på2 år å 3 danse mus 2 hanna å 1 hoe .d e i grund itj nå mer å vit om mæ.
Lenke til kommentar
Ditt søk ga intet resultat, prøv igjen

OBS!

Dersom du ikke får treff på ditt søk, prøva att formulere den på nytt. For eksempel så kan "handsfree" også staves "hands-free" innimellom.

Dette var nytt for meg, Clas.

Lenke til kommentar
hei æ e ei jente på 24 år æ like å bruk tia mi på datra mi kjæresten min å vænnan min .å ræsten av tia bruke æ på dyra hvores vi har ei border colli tispe å ho e 14 år å to hann rotta på2 år å 3 danse mus 2 hanna å 1 hoe .d e i grund itj nå mer å vit om mæ.

8592209[/snapback]

Nei, jeg har heller ikke lyst til å vite mer om henne. Ikke etter å ha sittet og prøvd å tyde det hun allerede har skrevet. :!:

Lenke til kommentar
Saken er: Hvor langt kan man går før deres identiet blir offentlig gjort?

Mitt svar: Når forbrytelsen er i en alvorlighets grad som: Motivert drap, Voldtekt osv...

Du filosfere på kvalikasjoner på et motiv.

Det er ikke saken i debatten, og problemet får en gruppe lagmann ta seg av...

Jeg mener at: Norge må henge folk ut, hvis de begår alvorlige kriminaliteter...

Barneheia, B-gjengen, Rasisme drapet i Oslo,terror.. osv.... JA! HENG DE UT..

Gal manns ralling ledsaget av nyskapende grammatikk og staving. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...