Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Solberg la fram fem punkter for lokal klimasatsing for alle Høyrestyrte-kommuner:

2. Strengere krav om miljøvennlig oppvarming når man bygger nye

5. Han den mest miljøvennlig bilparken.

Godt dere minner meg på hvorfor jeg sjelden besøker dere, dagbladet.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Herregud. Politiet er ikke "Ute" etter å ta folk bare fordi å skaffe pengene deres. og det er ikke Unødvendig å gi bøter til folk som kjører i 180 i 60 soner. hva om han kjører ned noen?  burde han ikke få Bot fordi han kjører for fort da?

og tror du ikke Politiet bryr seg om Mordere/voldtekts menn? klart de gjør. er mulig der er lite Mordere/voldtekts menn i Norge, men de fengsler de som er. syntes den her "Posten" bare var teit.

Vel talt. :cool:

Oman er kjent for sine turist atraksjoner.

Okidoki. :)

- Ambulansen kom med fulle blålys og hentet henne. Det så ganske stygt ut, sier Mørdre til Dagbladet.no.

Skål! :w00t:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
:)

Samme på nordnorsk. Vi har rett og slett ikke et ord for hvilken, så den feilen kan jeg forstå. Jeg bruker å irritere meg over andre som feks spør "Hvem skal jeg ta? Den røde eller den blå boken?"  :mad:

8491464[/snapback]

Har vi ikke? Hva med: "Korsjen"?

8492276[/snapback]

Jeg bruker i alle fall "korsjen" som hvordan. Eksempel: "Korsjen har du det?".

Bruker du det som hvilken? Kan hende jeg bruker det som hvordan fordi jeg ikke bruker "kordan". Det glir liksom ikke så godt i svolværsdialekta.

8499228[/snapback]

Korsjen. Hm.. Det er et ord jeg hadde glemt av, kanskje jeg må ta det til bruk igjen. Jeg syntes "Kordan" glir utmerket inn i svolværsdialekta! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
:)

Samme på nordnorsk. Vi har rett og slett ikke et ord for hvilken, så den feilen kan jeg forstå. Jeg bruker å irritere meg over andre som feks spør "Hvem skal jeg ta? Den røde eller den blå boken?"   :mad:

8491464[/snapback]

Har vi ikke? Hva med: "Korsjen"?

8492276[/snapback]

Jeg bruker i alle fall "korsjen" som hvordan. Eksempel: "Korsjen har du det?".

Bruker du det som hvilken? Kan hende jeg bruker det som hvordan fordi jeg ikke bruker "kordan". Det glir liksom ikke så godt i svolværsdialekta.

8499228[/snapback]

Korsjen. Hm.. Det er et ord jeg hadde glemt av, kanskje jeg må ta det til bruk igjen. Jeg syntes "Kordan" glir utmerket inn i svolværsdialekta! :)

8541589[/snapback]

Kordan ligner for mye på hvordan, og da synes jeg det høres litt krøkkete ut. :) Jeg snakker forøvrig Ainnesdialækt, som så klart er hakket bedre enn din da ... :whistle:

Lenke til kommentar
2. omgangs første avslutning på mål kommer fra Bengt Sæternes. Men treffer mål gjør han ikke.

Dette er fra VG Nett LIVE! For det første, hvordan kan det være den første avslutningen på mål hvis han ikke treffer mål? Den siste setningen var forferdelig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg synes det også var nokså suspekt at det var en nynazist som skapte bråk.. er det ikke flott med en skyldebukk?

For min del synes jeg så gjerne at vi holder husdyrene unna debattene.

kordan kan folk stemme slipknot sin vokalist 

grett nokk han er ikkje så god live, men ellers synger han drit stilig og forbanna!

om eg må stemme noen ned blir dt dream theatre's vokalist fordi han synger litt for pinglette i forhold til resten av musikken.

Dette innlegget har blitt redigert av "sensurert": i dag, 03:25

:roll:

Hei. Hva heter den fineste resturangen i stavanger?

(Gjerne en du må gå med dress for å komme inn, viss det finnest)

Pris betyr ingenting.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Fordeler:

Omerksometen du får øker med 200%, vist du då legg til øyreklokker frå Iceman og tastatur og mus frå Logiteck blir det full koment!

Ulemper

Ved bæring over lengre tid kan plata som ligg inn mo deg bli litt avrunda som føle av detta. Anbefaler at den som kjøper dette kabinettet bruker 500kr på veske frå microplex.no

Den blir og lilla når den blir opplyst, vist ikkj du sørger for at det vert plasert dioder eller lystoff rør langs listene.

Konklusjon

Blir veldig flott uansett ka du gjer med belysnig.

Men vist du har peiling på design eller får hjelp av nokon som kan dette blir det FANTASTISK!

Høy troverdighet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Konfirmerte meg i fjord... fikk 2400 norske kroner. + noen smykker og noe annet dill  >Jeg har ikke brukt en ting enda ;D<

Dill passer veldig godt til sjømat. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...