Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

ok, jeg tenkte denne posten kunne bli en slags frimurertråd,

pga. det ikke var en fra før av..

ok man kan vel ikke tro på alle konspirasjonsteoriene men man kan ikke ignorere dem heller pga. sånn som jeg ser det er dette en slags gutteklubb for mektige gubber som møtes for og bestemme ting...

De sier at orginisasjonen dies ikke er hemmelig men vil ikke si hva de snakker om på møter

Det høres bra ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste som jeg tror ikke det er noen forskjellig uttaleslse på det, fra engelsk til amerikansk, men det blir nok heller som to dialekter, hvis du skjønner hva jeg mener

Nei.

elkjøp giganten ved posten på forus i stavanger hadde fått in 10 på fredag , når jeg var og kjøpte en på lørdagen var det enda 4 igjenn , så det kan være at det enda er noen der ..

jeg har en kompis som jobber på lefdal og han sier at de ikke har hatt inne Wii på flere måneder , og han jeg kjenner på elkjøp ble utrolig overasket når en kom i kassa og skulle betale en Wii , for det var første ganged di hadde inne på 2-3 måneder vist , heldig vis husket han og ringe og tips meg så jeg kunne kaste meg i bilen og bryte fysiske lover for og komme meg ut kjapt nokk for og kjøpe en .

:fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...