Nerf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 hei! dette kan jeg forsikre deg om at ikke er et gøyalt problem. men et spm. ang. det hovedkortskiftet... reinstallerte du windows etterpå? for det kan hende at det nye hovedkortet dit(også kalt hk) kan ha begynt og krangle med de gamle hk-driverne det jeg ville prøve på hvis jeg var deg var og få tak i en data kyndig og spørre vedkommende om han kan ta backup(altså sikkerhetskopiering) av alle dataene du har på maskinen for så og be han om og reinstallere windows for deg. men før du begynner med det må du huske på og forsikre deg og dobbeltforsikre deg om at du har -windows cd -office cd(hvis du har microsoft office) og alle lisensnøklene for øvrige programmer du har. 1. Data kyndig? 2. Tastatur uten Shift? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) 2. Tastatur uten Shift? 8393862[/snapback] Endret 15. april 2007 av BarteX Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 2. Tastatur uten Shift? 8393862[/snapback] 8394028[/snapback] "Shift"? "shift"? Faen som jeg roter i dag... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Liten s. Også må vi ha fjorten tegn, så jeg skriver litt ekstra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg har lett en stund etter ting som støper ting i plast...Dette lurer jeg på fordi jeg ville ha en ting til R/C bilen min. Og Om det finnes logo produsenter eller "klistre merker" som lager logoen av hva som helst til klistremerke. Ps. viste ikke om det fantes et forums rom for dette. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 jeg fikk 27 000. konfirmere meg i fjord.. Tipper han ikke brukte pengene på bøker. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) jeg fikk 27 000. konfirmere meg i fjord.. Tipper han ikke brukte pengene på bøker. 8396694[/snapback] Tror han har blandet mellom dåp og konfirmasjon. Jeg kjøpte for over ett år sia sony erikson w550i.Men nå har telefonen vist store problemer i det siste, plutslig henger den seg, restarter seg, blir super treg, og bilde viser feil farger av og til. Jeg har oppgradert softvaren, men det er en stund siden det kom ny. Har jeg fortsjatt garanti på den? Jeg har hørt både 1år, 3år og 5år... men har jeg noe sjans på garanti? jeg har vært snill med telefonen, null hakk o.l som viser skade på telefonen.. sitter ikke å kaster den rundt akurat... Telefonen ble kjøpt med chess gold i februar/mars i fjord og tendensene har kommet sakte men sikkert, men nå er det plagsomt Det er flere som liker å gjøre ting i saltvannet! Endret 16. april 2007 av OML Lenke til kommentar
Clemence Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Har sett gjentatte ganger på nettet at folk skriver "nyskjerrig" i stedet for "nysgjerrig" Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fra VG-nett: Nytt råd skal sikre lik behandling for pasienter i over hele landet. Sikre for pasienter i over hele landet? Vil det si at de skal gjøre det i utlandet i tillegg? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg får ikke koblett den bærbare på det tråløsenette, bare med kabel. jeg vet det trådløse virker for har andre pcer kobla til. men den bærbare finner ikke en gang noen trådløse nett. hva er det som er galt. Litt OT: hvordan oppdatere driver i XP er ikke siker på om det er Wifi på pc'n for den er ikke helt ny.men det står at det er aktivt. Tenker på drivere til nettverkskortet. Begge fra samme fyr. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 trenger hjelp til et radeon x1600. det jeg trenger hjelp til er at når jeg kobler til s-video kabel fra pc til tv/storkjerm så fynker det ikke, prøver å gå på instillinger å sånt også men det vill ikke fyngere jeg har ATI catalyst control center til skjerm korte. er det noen som kan med det og si en forklaring på det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ja men det som er, det er at AMD Toller MYE mer juling en intel gjør, den er også bedre til å fordele oppgavene osv, som jeg har sett på noen nett sider, tester osv, det som er med AMD det er egentlig for spill, men intel er mere sånn hjemme pc bruk, hadde amd 64 før, ike dual core, hadde 64bit windos, Tok farcray på fult , halv life 2 på fult lagge ike en dritt hadde 256 kjerm kort, men du har jo alerede kjøpt en intel prossor, vis ike du kan ta den tilbake og kjøpe deg amd, det ville jeg gjør om du kunne det smile.gif Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Relgion generelt er irriterende syntes jeg, spesielt han gamle mannen som stadig labber rundt på skolen eller butikken rett ved skolen å begynner å skal jabbe om hvor bra den relgionen er osv.Relgion er bare vissvass etter min mening, "gud skal komme ned å drepe de som prøver å ødelegge jorden", *kremt* i de 10 bud står det "man skal ikke drepe" så skal gud selv komme å synde? Enten begynner han gamle mannen å surre, eller så er reglion noe syke greier. Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Relgion generelt er irriterende syntes jeg, spesielt han gamle mannen som stadig labber rundt på skolen eller butikken rett ved skolen å begynner å skal jabbe om hvor bra den relgionen er osv.Relgion er bare vissvass etter min mening, "gud skal komme ned å drepe de som prøver å ødelegge jorden", *kremt* i de 10 bud står det "man skal ikke drepe" så skal gud selv komme å synde? Enten begynner han gamle mannen å surre, eller så er reglion noe syke greier. Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'. 8410101[/snapback] Klikk, klikk. Det ser ut som om det bare er ulyder fra maskineriet. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Antispam filter lagt inn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Computercity.no: Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000 gir deg øket bekvemmelighet med et elegant og ergonomisk design. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva om vi ikke er noe øk da? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hevm gruppe fikk deg til og gå vidre i musikk smak? vis du ikke vet hva jeg mener med det så er det hvem gruppe fikk deg til og høre på den musikken du hører på i dag?? Gah... Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Altså hvist hu e alt får deg , så koffer går du hånd i hånd me ei aen jenta då da?Så klart ser jo noen det . Suns du bør sei te hu dere damå di at hu fortjenne ein unnskyldning så får du bare sei sånt så det e . Lenke til kommentar
drz Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Altså hvist hu e alt får deg , så koffer går du hånd i hånd me ei aen jenta då da?Så klart ser jo noen det . Suns du bør sei te hu dere damå di at hu fortjenne ein unnskyldning så får du bare sei sånt så det e . 8419850[/snapback] Skrive som man snakker er alltid en klassiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå