HolgerL Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 MAGNET: 24 magneter av denne typen må tas ned å reparerers etter en eksplosjon Cerns forskningsstasjon i Geneve.Foto: Martial Trezzini, Scanpix/EPA Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Og så har eg møtt og fått autograf med Asgeir. (Han barne-TV mannen) Jøss. Hvem fikk dere autografene til? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 de må vel å skjønt at hele den fly tingen kom til å lukte true lies wannabe. die hard har aldri vært den sykt overdrevene action tingen som andre filmer, og er dett at de har godt feil vei her, også syns at side kicken hans ikke er afro-amerikansk heller, likte den tradisjonen Yippee-ki-yay. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg ville godt for en core 2, og selvsagt ett hovedkort som støtter det. (husk at en del kort som det står støtte for core 2 er kunn ved oppgradering av bios, da må du ha en eldre cpu i bakhanda) Skal selv bytte min pentium 4 630 snart, og valget har falt på core 2 pågrunn av den har ekstrem overklokkings egenskaper <3 samt svært kjølig cpu og at den er dual core. Ja. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Vi skulle vasket og gjort alt ferdig innen lørdag men det fikk vi ikke tid til så meg spurte Mens en kompis (vitne) hørte på om det var greit om vi kom tidlig på søndag og gjøre det ferdig den dagen... Huseier sa det var ok men neste dag nektet hu meg og min kompis og vaske som resulterte i at jeg får en regning av et eller annet vaskefirma senere... Dette får meg høres jo helt idiotisk ut. "Så meg spurte Mens" Meg? Og hvem er denne Mens? Er det kompisen? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) hei, jeg skel kjøpe en spiller. 1.gangs faktisk.. jeg vil gjerne ha med radio, skall brukes for å forkort dagene på jobb litt. alt går såmye bedre med litt musikk. 1gig minst, liten og hendig er en fordel,. gjerne m skjerm og mulighet for video snutter, memory card er ikke å forakte at den kan ta. pris rundt 1000. mvh Du verden. jeg har ikke ødelagt så voldsomt mye, kræsja mopeden til brodern en gang, menne samboeren min klarte det mest utrolige en gang, mista tv'en åppå den bærbare, som var HELT ny , 23000kr , og tv'en ble ødelagt, 3000kr, menne, slapp med egenandel på 0,kr så hele greia var gratis, menne..alikevell... Menne..MY EYES! Endret 10. april 2007 av e-banez Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 takker for derest meninger.(heldig vis er folk forskelige ) Nei nei nei.. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg regner med at de fleste på forumet har sett filmen og vet at det fins en tråd om 300 (som en undersøkelse). Men jeg har laget en tråd hvor skuffende 300 fans kan diskutere filmen. Altså en tråd for 300 dårlige fans av filmen? Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Jeg regner med at de fleste på forumet har sett filmen og vet at det fins en tråd om 300 (som en undersøkelse). Men jeg har laget en tråd hvor skuffende 300 fans kan diskutere filmen. Altså en tråd for 300 dårlige fans av filmen? 8352689[/snapback] Hehe, jeg tror han mener at det var skuffende at det kun var 300 fans som ikke likte filmen Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg regner med at de fleste på forumet har sett filmen og vet at det fins en tråd om 300 (som en undersøkelse). Men jeg har laget en tråd hvor skuffende 300 fans kan diskutere filmen. Altså en tråd for 300 dårlige fans av filmen? 8352689[/snapback] Hehe, jeg tror han mener at det var skuffende at det kun var 300 fans som ikke likte filmen 8352842[/snapback] Å yes. Uansett, smått genial formulering. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 du må garantert ha nytt skjermkort for det har ikke støtte for HDTV ut å det er det du må ha for å sjå hd kvalitets filmer(ikke blue ray og hd-DVD)for hd dvd må du vell til med skjerm kort med hdmi? tror jeg.. uten at jeg vet det helt( å det vill ikke hakke.. enten har du hdtv ut eller so har du det ikke) her er et med HDCP som vil si HDTV kvalitet(ikke HD-DVD) over analog signal. vist du skal kjøre det gjennom DVI porten må du nest sansynlig oppgradere heile pc(vist TV ditt støtta hd- signal på DVI og har dvi inn..) går ut i fra det e VGA grafikk kort du he Nei, nei, nei, nei. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 hvordan får jeg charen min til å se ut som en undead foreksempel?er troll selv nå, men har sett felere filmer der man ser seg selv som et anna race. er noe drit bu mp endre i ei fil. noen som vet hvordan? Drit bu mp felere altså. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Sikkert nevnt før, men irriterer meg at så mange kaller den elektriske spenningen for "volten". (burde kanskje vært i den andre stickyen). Endret 12. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 hvem level på wow kom du på?' Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Nerf; den der var stygg! Anbefaler alle å ta en titt i Intersportkatalogen som kom i posten i går. Flust med orddelinger. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 skal på interjuv for lærlingplass smile.gif skal på interjuv på raufoss som industrimekanikker og kjemisk industri og metallager. og skal på inerjuv på ring tre almenning som industri mekanikker. håper jeg går lerlingplass da Interjuv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Skal kjøpe meg Kit GX-15 MKII og Kit GXS-15 MKII skal kjøpe 2 stykk sub.lurer da på hvordan forsterker som kan drive disse ganske bra . eventuelt om jeg skulle bygge en forsterker i subbene? 2 høye fine sjiraffer medbunget fra afrika. Flått pynte objekt (ene) øret på den ene noe def,,,,kan jo repareres el limes. Endret 13. april 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Altså. men det ville vært en god idé å implantere det i de andre skinnene også. Det kan hende han mener implementere, men jeg er jaggumeg ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Altfor vanlige feil eg ser på MSN og nettet generelt: 1. Folk som nyttar får, istedet for for. 2. Sgal, istedet for skal. 3. Benytting av H istedet for KJ. Går berserk dei gongene eg les slike openbare feil i stavingane. Det kan i 99% av tilfellene ikkje knyttast til dysleksi heller. Dette er snakk om folk som er oppegåande generelt sett, men så snart det blir rom for slurv, er dei i gang som gale hundar over eit grevlinglik. ARGH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå