Dragen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 [Ran/ tyveri] Hvordan unngå tråden? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Mon tro hva han mener med det? Skal man unngå en tråd er det vel bare og ikke gå inn på den? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 14Åring Trenger Sommerjobb Er det ingen som vett hva bok jeg snakker om?! Motor olje fra biltema Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 jeg har bestil noen arer fra microplex å lurer hvorlang tid tar det før jeg får det i posten?? alle varene var på lager så det tarvel ikke sålang tid? dell strømforsyning trøbbel Hvis for eksempel jeg var blitt gravid nå, ville jeg jo selvsakt tatt abort. interesanne episoder om rommet skal sette opp pc´mot tv´på stua Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 jeg later som spiller fotball ut. hele hvit er bakrgun skal skifte fra hvite til kunstgress eller gress ut. kan du gjøre det? for eks bilde her Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 (endret) hvordan vet man ossen lodd tin man skal lodde på osv? Hvis man har riktig fremgangsmåte å et sterilt miljø OG! OG, for svarte! Endret 7. april 2007 av nerf Lenke til kommentar
X0r Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 det jeg finner mest irriterende er folk som ikke klarer å bruke og/å på riktig sted.Det er jo så enkelt egentlig! Å brukes foran et verb (enkelt forklart så er verb noe man gjør). Eksempel: Jeg trenger å bytte CPU, ikke: Jeg trenger og bytte CPU. OG brukes for å binde sammen to ord. Eksempel: Mulig jeg må bytte CPU og PSU da disse har smeltet. Kjempelett egentlig! 8309337[/snapback] Du har for så vidt rett i det du sier, men det er ikke korrekt å si "Å brukes foran et verb" når det du mener er verbal. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ny gratis spill, ny tråd, ****** gjør det igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Ta hun med ut på middag, og overrask med noe. Hva liker henne? Det er jo bare du som vet akkurat hva som kan passe henne, for denne anledningen- Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Må jeg nøt å kjøpe den Lenke til kommentar
snarius Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Tja, kva skal man seie til slikt? Utenom dette viste han hvem by hun bor i, og at hun er hjemme alene hver dag til kl:1830 da foreldrene kommer hjem fra jobb, dette hadde hun fortalt han. Du fortalte meg: hvem skole du går på, hvor gammel du er osv... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 kan du for telle meg vor dan men kan klatre opp og gli ned lina på bf2special foces? Er det mulig? Ekstremorddeling for the win! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hei! Jeg er så drit lei av MSN, fordi det ser ut som min email er bugga, noen ganger, noen ganger ofte, klikker accounten min, og jeg blir nødt til å vente 3-9 dager før jeg kan logge på, det står at jeg har prøvd å logge på for mange ganger, men jeg kom jo fra pappa uten og ha loggetpå på 3 dage,r så jeg sender dem en mail om hva som har skjedd, så kommer de med de forbanna automessagene sine, og kommer med piss som sier at jeg skal si alle kontaktene jeg har etc, jeg ble så pissed at jeg tok alle de andre info greiene utenom det... Senere på dagen etter 3 automessages, kom jeg endelig på... Men det varte ikke lenge, fordi da jeg skulle på digiLAB kom jeg FUCKINGS ikke inn igjen. Jeg spurte om det varn oe på brannmuren jeg måtte fikse (spurte Tech-support) Men nei... Så fkikk ikke sittet på MSN på hele digiLAB, nå i påskenferien kom jeg helleir kke inn, og jeg sitter her og irriterer meg over at jegi kke kommer inn... Jeg sendyte dem mail om at jeg hadde resetta passordet minimum 10 ganger (sendte etter DigiLAB ca 30 februar) og jeg fikk tilbake alle de FUCKINGS automessage om drit som jeg måtte skrive inn tidligere... Da tok jeg sjangsen og prøvde å ringe Microsoft( tongue.gif ), for å spørre om det viste noe, men nei, MSN hadde ikke telefon support... OMG JEG BLIR ÅS FORBANNA! Hva ska jeg gjøre? Nei, det står ikke noe om lese- og skrivevansker i vedkommendes signatur. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Det heter forsåvidt! 8314551[/snapback] For så vidt. 8319895[/snapback] I stand corrected! Takk *håndtrykk* [Ran/ tyveri] Hvordan unngå tråden? 8323447[/snapback] Tenkte jeg skulle kommentere, men glad jeg lot være. Du tok den før meg Sånn unngår man den tråden. Endret 8. april 2007 av MRN Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 det er DEFINNETIFT ikke det samme det er mye kuler og ha med DVD eller det er mere praktisk da og da har jeg bare 1 kontroll såm styrer det å. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 ok å spise usunt når mat trener? Heheee... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Ting som irriterer meg grenseløst:1 relgioner 2 14'is gangstere 3 50 cent +++ 4 Folk som er nikkedukker 5 At det snødde ista 6 skole i morgen gidde kje henta noe som eg avbestilte 2 ganger , og eg avbestillte faktisk etter 2 min. og og sendte så en ny avbestilling neste dag..., var faktisk innom nettstedet igjen og skjekka litt, du får ikkje opplyst frakt før etter "confirmation " så har kje dårlig samvittighet der akuratt... Hæ? Endret 9. april 2007 av BarteX Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har fått muse arm opp til flere ganger, og det samme har skjedd med kompisene mine. Bedre å skrive forelesnings notater på en notis blokk enn å sitte der med laptopen som bare gjør at du får dårlig holdning og vond arm. Det ska'kke værra mulig... Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Min msn klikka hver gang jeg logga inn før. Den frøs helt. Var sånn maaaange dager helt til jeg gikk over til web og windows msn og det funka men ikke 8.0, 7.5 osv osv..Så til slutt blei jeg så dritt lei de og laga meg en ny account og alt var som før =) Og i ettertid når jeg prøvde den gamle adr. fungerte alt fint 8339522[/snapback] Kanskje han bare var litt trøtt Endret 9. april 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Du har for så vidt rett i det du sier, men det er ikke korrekt å si "Å brukes foran et verb" når det du mener er verbal. 8329577[/snapback] Det han mener er nok verb i infinitiv. Endret 9. april 2007 av Snirfle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå