Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har spilt CS på pcn min før, og dt flyter så du sikler. Men en dag, når kompisene mine spilte cs mensj eg var nede så skjedde det noe gernt dagen etter... det lagge/frøs hvert 2 sek. uansett om det er lagg eller ikke lagg eller noe som helst. Jeg har overklokka pcn min til 2.8 ghz en gang med tuner for gigabit. men nå har jeg nedgradert den til 2.4 igjen. Så hva er det som forårsaker laggen hver 2 sek i cs? har 100 fps og rent choke/normalt choke. Når jeg spiller offline så fungerer den som vanlig, men fremdeles der hører jeg at steppene går liiittt vel for fort.. istedenfor step-step-step.. så er det stepstepstepstepstep...lan så sitter jeg ikke fast HVER 2 sek, men på nett gjør jeg det. jeg har reinstallert pcn helt, fra tomt. Men har fremdeles frys hvert 2 sek. Nettet er grei den og, har spilt fra bærbaren, der går den smooth...
Lenke til kommentar
hei..

 

satt og funderte lit over om man kunnne bruke kalde katoder som er ment for pc på en moped?? hadde vært ltit stilig om det var mulig.

 

Fordi det er jo bare 5V og 12V som skal kobles inn. Eller, 12V er det vel.

 

Har en inverter fra sunbeam for 2 katoder, og 2 stykk blå..

 

 

funkerdette om jeg kobler fra abtteriet med en bryter på? og isolerer selvfølgleig.

Lenke til kommentar
kan det ikke være i Italia, eller russland mafia faen det så fett. elsker mafia greier og filmer   :love:

Uansett hvor mye jeg prøver å plassere manglende komma/punktum, så får jeg ikke denne setningen til å stemme.

8271872[/snapback]

Hvis du legger til godviljen, kan du få: "Kan det ikke være i Italia eller Russland? Mafia - faen, det (er) så fett. Elsker mafiagreier og -filmer". :wee:

Lenke til kommentar

Tittel: Søker klan Medlemer

 

Hey Jeg er -MK-|DarkMaster[L]

jeg ser etter medlemere må helst være 15+

må kunne vite hvordan man spiller og ha minimum low skilled

 

Så vi håper på at noen vil sponse oss med en server har mistet creditkortet ellers ville jeg ha betalt da:) vi letter etter 5-10 norske medlemere.

 

er online på css hele tiden har 11stk med i klanen de er fra uk og nl de er high skilled håper på og få noen norske kammerater med i klanen min hadde alltid vært litt kjekkt da:D

 

er 11medlemere men altid bra med flere takk skal dere ha

Jeg er 21 år da :Dlol

har website står på engelsk mit bruker navn er Coca Cola på websiden:www.mkclansite.tk

:scared:

Endret av Gønn
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hallo som mange andre har jeg også lest påskekrimen som finnes på melkene til Tine. Men jeg sitter og tenker og tenker men jeg finner ikke ut av det. Kan noen hjelpe meg med løsningen? ver så snill!:)

 

Hvem er Tine, og har dette mysteriet noe med "patter" å gjøre?

Lenke til kommentar

Har bare funnet én ny "snarr" i tillegg til L@sse sin;

 

Duke Nukeeeeem!

 

Ser jo ganske sweet ut det der! 

 

Syns en kan sammenligne grafikken med Crysis sin..

 

 

 

 

APRIL SNARR!"

 

Men det er MANGE "snarrer" fra tidligere i forumene :)

Endret av Caze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...