Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har lest den nå, og jeg synes 8 / 10 er helt fint jeg!  ..ikke at jeg har rundet det enda, men fordi det spillet gir meg en "go' følelse", et spill med "mersmak" !!

 

De har fått til, som beskrevet, en atmosfære som føles "virkelig"! I stedet for å kjeppjage drager og troll, så kan du liksom "rollespillmessig" sette deg "troverdig" inn i situasjonen.. og DET har mye å si for et spill, synes jeg!

post-63458-1174905070_thumb.jpg

Endret av Gønn
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om en side der det står regler for bruk av hvem, hvilken og så videre? Jeg vet reglene selv, men er en person jeg diskuterer med som merkelig nok har fått det for seg at østlendinger (eller folk med bokmål som hovedmål) sier "hvem film" i stedet for "hvilken film".

8260138[/snapback]

 

Ja, det stemmer det han sier...

Men det er ikke riktig at det skal være sånn.

Endret av Dark Knight
Lenke til kommentar
eg har nå sett inn ny og mer ram i min berbare pc

og når eg då slo den på virka alt så den skule

 

men no har eg slåttden av og på igjen for eg skule ut ein tur

då vil den ikkje slå seg på igjen

 

eg bytta tilbake til den gamle ram brikka men fortsat ikkje reaksjon

 

ka skal eg gjer

 

Goood start på dagen :roll:

Lenke til kommentar
du bare sån info men ei jente skulle dynke meg en gang jeg klarte og slippe una med og denge ho så sa jeg godt forsøk og hjalp ho opp uten og gjøre noe spess men poenge er det at ho er sterkere en mange av guttene i min klasse (ho er lit manbisk vel og merke)fatisk og slippe unna ho kan samenlignes med tre gutter som jager deg i snøen som er drittforbanna på deg

Hæ?

Lenke til kommentar
Ikke at di lager alle spillene selv, men EA utgir best spill iallefall. (men er jo blant annet Dice som lager spillene for dem.)

 

 

EA utgjir noen av de beste spillene ja, men de utgjir også mange av de dårligste spillene sammtidig.

Hva gjir du mei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...