Brian Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 så da må du også ha Java gåenes i bak rund. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Altså vi dør stort sjett av at vi har det for godt Sjett? Lenke til kommentar
drz Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 jeg er ganske fersk når det jels klokking sad.gifmen jeg vil lere meg det. sjipt om hele PC`n går te helvette da. har du noen tips?? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Jeg har lest den nå, og jeg synes 8 / 10 er helt fint jeg! ..ikke at jeg har rundet det enda, men fordi det spillet gir meg en "go' følelse", et spill med "mersmak" !! De har fått til, som beskrevet, en atmosfære som føles "virkelig"! I stedet for å kjeppjage drager og troll, så kan du liksom "rollespillmessig" sette deg "troverdig" inn i situasjonen.. og DET har mye å si for et spill, synes jeg! Endret 26. mars 2007 av Gønn Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Haha! My Joey's apple hurts Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 "It's not named after each individual guy". Slå denne, dere: Hvem er det for en gruppe? ulvemor, artig navn ihvertfall. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Fy faen dette er jo en kjempe tråd da! er det ikke mulig å få til en av steming?? jeg sier hue... Mæn de kanj no ha nåkkå å jær mæ æt i e frening da!! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Enda en godbit fra samme tråd: jeg kommer jo fra molde og er da nermere sør enn nor norge og derfor har hue et over tak over lue!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg kjenner at tårene presser på. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Er det noen som vet om en side der det står regler for bruk av hvem, hvilken og så videre? Jeg vet reglene selv, men er en person jeg diskuterer med som merkelig nok har fått det for seg at østlendinger (eller folk med bokmål som hovedmål) sier "hvem film" i stedet for "hvilken film". Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Er det noen som vet om en side der det står regler for bruk av hvem, hvilken og så videre? Jeg vet reglene selv, men er en person jeg diskuterer med som merkelig nok har fått det for seg at østlendinger (eller folk med bokmål som hovedmål) sier "hvem film" i stedet for "hvilken film". 8260138[/snapback] Ja, det stemmer det han sier... Men det er ikke riktig at det skal være sånn. Endret 28. mars 2007 av Dark Knight Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg skriver ikke perfekt norsk, men jeg prøver i hvert fall å skrive riktig norsk mest som mulig og blir irritert når noen skriver "mhm" eller "hvem ting". Hva er så kul med det? Jeg klarer ikke å skjønne hvorfor det er så kult Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Hvem brukes om personer. Et konkret eksempel: "Hvem var han?". Folk som sier: "Hvem film skal jeg kjøpe?" er dumme og evneveike om jeg får si det selv, og det får jeg. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Dere svarer ikke akkurat på spørsmålet. Prøv språkrådet, selv om spørreord kanskje er litt for grunnleggende og allmennkjent til å stå der. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 eg har nå sett inn ny og mer ram i min berbare pcog når eg då slo den på virka alt så den skule men no har eg slåttden av og på igjen for eg skule ut ein tur då vil den ikkje slå seg på igjen eg bytta tilbake til den gamle ram brikka men fortsat ikkje reaksjon ka skal eg gjer Goood start på dagen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Bartex og EvenT: Som stolt Moldeinnbygger og må jeg ærlig innrømme at det der var aldeles trist. Jobber forresten i Fræna, så jeg vet hvordan det skrives her ute noen ganger. Ikke akkurat bra. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Bartex og EvenT: Som stolt Moldeinnbygger òg, må jeg ærlig innrømme at det der var aldeles trist. Jobber forresten i Fræna, så jeg vet hvordan det skrives her ute noen ganger. Ikke akkurat bra. 8263404[/snapback] Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 du bare sån info men ei jente skulle dynke meg en gang jeg klarte og slippe una med og denge ho så sa jeg godt forsøk og hjalp ho opp uten og gjøre noe spess men poenge er det at ho er sterkere en mange av guttene i min klasse (ho er lit manbisk vel og merke)fatisk og slippe unna ho kan samenlignes med tre gutter som jager deg i snøen som er drittforbanna på deg Hæ? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Ikke at di lager alle spillene selv, men EA utgir best spill iallefall. (men er jo blant annet Dice som lager spillene for dem.) EA utgjir noen av de beste spillene ja, men de utgjir også mange av de dårligste spillene sammtidig. Hva gjir du mei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå