Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Her er deg som prøve og bortfoklare reglene med nåder.

Hva jeg vil fremtil er at; kristne bør følge moseloven til punkt og prikk.

Da inkludere det kosher mat. Trenger du nåder for og ikke spise kosher? ??

 

Amen :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her er deg som prøve og bortfoklare reglene med nåder.

Hva jeg vil fremtil er at; kristne bør følge moseloven til punkt og prikk.

Da inkludere det kosher mat. Trenger du nåder for og ikke spise kosher? ??

 

Amen :innocent:

8182563[/snapback]

 

Hvor er det fra?

Jeg vil diskutere den saken der :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

For "Guds skyld", ikke gjør det! :p

 

Her er et dilemma som skeptikere alltid spør:

Vi har hørt "mirakel" som har skjedd med for folk uten skader som er "dimensjonert", men vi har aldri sett et ampurtert bein vokser ut igjen, uansett hvor mye personen fortjener å får foten sin tilbake.

 

Jeg går heller for pent danderte, og høflig voksede ben, før jeg eventuelt kyler en kaldharpun i det stakkars beinet.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Når jeg starter den bærbare pcn min skjer det ingen ting det står press f10 to enter setup press enter tu boot og masse rart og når jeg venter i 1min kjører den en test der står det media cable check failed check cable va kan feilen være plizz hjelp meg

 

Ehm... Punktum, anyone?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
ord blir jo laga på gata, ikke på labratorium.. synte det ikke er noe rart.

 

 

Javel.

 

Jeg har selv ei dame som ser på slike som forbilder. Heldigvis har hun ikke selvdisiplin i det hele tatt til å fullføre "mesterverket" sitt. Jeg prøver å prøver å prøver å prøver å si at hun heller skal få litt muskler på kroppen. Istede for bare skinn å bein. Greit nok at hun vil ha bort fettet, men det kan komme tilbake i muskler i stede.

 

Jeg nevnte å at jeg ville ha noe å ta i å ikke bare ha sex med luft. Hører hu? Nei  Noen råd til å få henne til å tenke anderledes? Hu blir nok aldri så tynn, men det er plagsomt å få høre det hele tiden.  Selv syns jeg hun er mer enn tynn nok fra før

 

sang tekst hjelp

 

Hva er Typisk Engelks

 

hva koster eigentil lappen på moped og traktor??

Det er vanskeligt og sei, det er litt opp til den du tar det oss. men 7 tusen får moped ca.

 

 

PS: Gparted koster penger og Acronis DiskDirector koster penger.

 

Velg selv.

 

 

Vi treneger ikke EU vi Trenger en 3je vei jeg er Nordist og jobber for en Nordisk Union naturlig og bra for framtiden vår..

 

http://www.nordiskvision.org/

 

Vi trenger støtte og symptisører ....Nordisk visjon er en enkelsaksorganisasjon. Vårt mål er å knyte Norden sammen

Foreningen er partipolitisk og religiøs uavhengig vi er åpne for alle som ikke utøver politisk ekstremisme eller vold.

 

Vi trenger en norsklærer.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja altså når jeg sto opp imorges så hadde jeg ørelokk på det venstre høre HØRER nesten ingen ting på det(BORTSET fra ting som å tygge osv)

har hat mange ganger før, men det forsvinner etter maks 30min etter ståt opp, men nå har jeg hat det i HELE dag, er litt drid med bare 1 øre som viker på skolen.

Noen som har noe tips om å få vekk dette jevla høre lokket??

Tusen takk for svar 

 

Okidoki.

 

Jeg er muligens ikke så smart men jeg klarer ikke å skru av brannmuren på data'n den er ikke der som jeg vanderlig vis finner den. men det gjør at nedlastninger går i 5-8 kb.s men vandeligvis går i 300++ kan noen hjelpe meg?? (har win xp pro hvi det har noe og si)

 

:whistle:

 

jeg hadde lite å gjør på en dag så rotet jeg meg bort på en chateside og chattet med en jente der så fikk jeg msnen henes og snakkte med hun der nesten hver dag i et par uker hu går på skole og har hest så hun holler på med den hver dag så har ikke vert sammen med mangen gutter

en dag spurte jeg hu åm hu ville finne på noe med meg så sa hun ja men et par dager siden har jeg avtalt at jeg skulle møte hu og alt men hu sendte meling i det siste og sa at det er rart å møte en hun ikke kjenner og men skulle ikke møtes alikevel nogen har tips til hvordan jeg kan møte hun?

hun går på skole og er 17

og jeg jobber og er 18

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
jeg hadde lite å gjør på en dag så rotet jeg meg bort på en chateside og chattet med en jente der så fikk jeg msnen henes og snakkte med hun der nesten hver dag i et par uker hu går på skole og har hest så hun holler på med den hver dag så har ikke vert sammen med mangen gutter

en dag spurte jeg hu åm hu ville finne på noe med meg så sa hun ja men et par dager siden har jeg avtalt at jeg skulle møte hu og alt men hu sendte meling i det siste og sa at det er rart å møte en hun ikke kjenner og men skulle ikke møtes alikevel nogen har tips til hvordan jeg kan møte hun?

hun går på skole og er 17

og jeg jobber og er 18

8200818[/snapback]

 

 

Holy crap. Now that... is what you call a bad one!

Lenke til kommentar
jeg hadde lite å gjør på en dag så rotet jeg meg bort på en chateside og chattet med en jente der så fikk jeg msnen henes og snakkte med hun der nesten hver dag i et par uker hu går på skole og har hest så hun holler på med den hver dag så har ikke vert sammen med mangen gutter

en dag spurte jeg hu åm hu ville finne på noe med meg så sa hun ja men et par dager siden har jeg avtalt at jeg skulle møte hu og alt men hu sendte meling i det siste og sa at det er rart å møte en hun ikke kjenner og men skulle ikke møtes alikevel nogen har tips til hvordan jeg kan møte hun?

hun går på skole og er 17

og jeg jobber og er 18

8200818[/snapback]

 

 

Holy crap. Now that... is what you call a bad one!

8200843[/snapback]

:yes:

 

Det var en av de bedre, og han er 18 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...