Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, you're going down BITCH!

Tihi, søt signatur du har nå ;)

 

En siste før jeg tar perm:

en eller annen headsett, hele mixen

Headset var vel ikke i hankjønnsform sist jeg sjekket?

 

Herregud, jeg må sitere noe jeg leste her på forumet en gang i tiden, da i en litt annen sammenheng, og med annet poeng:

Å finne noe å legge inn i denne tråden er som å lete etter en nål i en nålstak.

God helg!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
oioi...

Så problemene med innvadere er:

Skattesvindel.

Kriminalitet.

Medbrakt u-norsk kultur kultur

 

eh....

 

Ligner jævlig på hva normennene gjør i Norge..

 

Kulturuke, ulturkuke, lulturkuke, tulkukuke ... :yes:

 

Jeg tar gjerne i mot flere respektive svar kom gjerne fortseett med å gi meg god resp snart kommer dessuten storry nummer 2 som er hakket mer seriøs (skeptisk) Hilsen sensurert iht. personvernet mellom hønsehjerner

 

Vet ikke helt hvilken hønsefot jeg skal stå på i sanseløs forventning.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Tror dere virkelig at dere blir fjernet piratkopiering ved å legge inn en " genisikker" kopisperre, eller kreve online aktiverer hver gang du skal spille? Da håper jeg virkelig alle med vet, piratkoperier spillet. Og alle som ville ha inn dette dritte, kjøper det, og for virkelig slite seg ihel før de i det hele tatt for begynt å spilt..

 

Akkurat!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Analsex med en jenteuten kondom! Sykdommer?

 

Dagens første.

 

unntatt adopsjonsmulighet, som ikke har noe med ekteskapsinstituttet å gjøre uansett

 

Andre.

 

Hey folkens, jeg har små erfaringer med trommer fra før har spilt en god del, men på lånt tromme set, jeg har nu bestemt meg for å kjøpe eget...ka slags merke skal jeg se etter? eller hva har dere å anbefale?

 

Starte med en bitteliten, litt sånn søt trommelomme kanskje?

 

(I denne diskusjonen er det snakk om skattetyveri, lovskreven plikt og avgift, samt adferdsregulerende ulover. Implisitt er det at eierett følger av bevirkning, da en benektelse av denne eierettsforståelse avstedkommer meg moralsk rett til å sage av deg hodet (krydder), da hverken din kropp eller dens produkt kan tilhøre deg)

 

Klinkende klart, dermed basta.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Hei..

Jeg lurer på en ting.

på jobben med oss bruker vi Microsoft Outlook som "avtale bok".

Det jeg lurer på, finnes det en metode for at vist feks en avtale som er viktig å huske, at MO sender sms til ett nr som blir slått inn.

Jeg vet det finnes en sms løsning for produktet som Telenor har fikset, den fungerer, men det er ikke noe valg for at den skal sende den mld automatis, nå bruker vi 2000 versonen.

Slike mennesker burde ikke få jobb.

Lenke til kommentar
Hei..

Jeg lurer på en ting.

på jobben med oss bruker vi Microsoft Outlook som "avtale bok".

Det jeg lurer på, finnes det en metode for at vist feks en avtale som er viktig å huske, at MO sender sms til ett nr som blir slått inn.

Jeg vet det finnes en sms løsning for produktet som Telenor har fikset, den fungerer, men det er ikke noe valg for at den skal sende den mld automatis, nå bruker vi 2000 versonen.

Slike mennesker burde ikke få jobb.

8182223[/snapback]

Liten rasist du. :ph34r:

 

Greit nok at skrivefeil irriterer, men å si at folk som ikke kan skrive korrekt norsk ikke burde få jobb er drøyt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...