Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Lukter jeg en moderator som panisk ligger på årene så det ryker ...?

Jeg har aldri påstått at du tisser med lokket nede. Det jeg har satt tvil til er at du er så velutsyrt at du overhodet ikke kan skvette noen dråper på setet ifm. tisseprosedyren. Og når jeg da tviler på utrustningen, og du likevel hardnakket påstår at du utfører dette i en oppreist stilling, så blir eneste muligheten at du har en alvorlig knebøy, mens du forsiktig sliter tissen rett over kanten på setet for å unngå søl.

Jeg ser gjerne at du poster et bilde av prosedyren, slik at vi kan bli beroliget. Husk at du skal fremstå som et forbilde for oss andre.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lukter jeg en moderator som panisk ligger på årene så det ryker ...? Jeg har aldri påstått at du tisser med lokket nede.

8145152[/snapback]

Tre punktum før spørsmålstegn passer seg dårlig i denne tråden. ;)

 

Beklager, jeg ser nå at det var Ozelot som sa det kl 12.48.

 

Angående utrustning: Du vet ikke om jeg har et toalett som er trangt foran. ;)

 

Innlegg med bilder av tissefanter i aksjon er ikke tillatt på dette forumet. Ikke at jeg ville lagt ut bilde på andre forumer heller.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Greit, jeg vet når det er på tide å gi seg (bare bullshit vil de fleste si nå :whistle: )

Takker for en innsiktsfull debatt om språk og tisseprosedyrer, men skuffes litt over manglende bildedokumentasjon. :p

Lenke til kommentar

Jeg kom over dette innlegget. Vet ikke om det er en spøk eller hva som har skjedd.

 

Jeg har et geforce 6200 256MB. PCen til pappa, som jeg er bruker nå, har mx420.

Jeg vil si at kortet mitt klarer NFSU 2 på maks, men det klarer ikke pappa sitt.

Det er mange spill jeg tror kortet hans ikke tar som mitt gjør. De spillene kortet mitt greier fint er:

 

- NFS Carbon

- Far Cry

- BF 2 (Det er ikke å anbefale med mitt kort)

- osv.

 

Jeg tror det er de nyeste og mest krevende spillene jeg har. :)

_______________________________________________________

Redigert: Jeg måtte rette noen skrivefeil: Stor bokstav i begynnelsen av setning. Geforce og ikke gf. Delte en setning og fjernet og. To punktum lagt til. Innskuddsetning trengte to kommaer. "Ikke" i stedet for "ike". "MB" i stedet for "mb". "PCen" i stedet for "pc en". "bruker nå" i stedet for "er på". Punktum. Stor bokstav. Overflødig "det" fjernet. Byttet plass på "kortet mitt" og "NFSU 2". "at" føyd til. Store bokstaver i forkortelse. Manglende mellomrom. "Maks" i stedet for "max". "det klarer" føyd til. Punktum. Stor bokstav. "Det" i stedet for "ogdet". Flyttet "ikke". "mitt" i stedet for "mit". Delt setning. Punktum og stor bokstav føyd til. "så fjernet". "jeg" byttet ut med "kortet mitt". "spillene" og "fint" føyd til. Kolon og ikke apostrof. Flyttet oppramsende punkter ett hakk ned. Liste. Store bokstaver i forkortelser. Stor bokstav etter punktum. "Ikke" i stedet for "ike". "Anbefale" i stedet for "ambefale". "og" byttet med infinitivsmerket "å". Punktum etter forkortelsen "osv". Manglende mellomrom. Stor bokstav igjen. Flyttet setningen to linjer ned. "Spillene" i stedet for "spilene". "Mest" i stedet for "meszt". Omformulering. Punktum.

Lenke til kommentar
Innlegg med bilder av tissefanter i aksjon er ikke tillatt på dette forumet. Ikke at jeg ville lagt ut bilde på andre forumer heller.

8145348[/snapback]

Fora, takk.

8147102[/snapback]

Linker til slike forum er heller ikke lov. ;)

8147161[/snapback]

Fora, takk.

Lenke til kommentar
Innlegg med bilder av tissefanter i aksjon er ikke tillatt på dette forumet. Ikke at jeg ville lagt ut bilde på andre forumer heller.

8145348[/snapback]

Fora, takk.

8147102[/snapback]

Linker til slike forum er heller ikke lov. ;)

8147161[/snapback]

Fora, takk.

8147262[/snapback]

Ellers takk.

Lenke til kommentar

Følgende sitater er hentet fra - hold deg fast - "Den store "Tenacious d" tråden".

 

hei her kan dere diskutere alt om Tenacious d musikk/filmen.

tenacious d...

 

sangar:

-classico. :D

-tribute. :D

-history of tenacious d :D

-Pick of destiny :D

-gouvenment :)

-the metal. :)

 

Noen som har noen sei vil si om Tenacious d så si det! :thumbup:

 

TaKK :dribble:

Interessant.

 

Jeg likte Jack black til han ble sånn. wannabe rocker. Plakatene og filmen og det er kult, men sangene suger og gjør alt de har gjort til bullshit-bæsj

Det er mulig jeg har fulgt dårlig med i timen, men bæsjer okseavføring? I tillegg var det nytt for meg at wannabe rocker. Jeg er svært forvirret nå, og ser gjerne at noen hjelper meg med et par oppklarende ord.

 

Ja, herregud sorry. Big dealOooOoo, jeg lasta en sang som det sto Tenacious D på, vett du hva? Jeg har grunn til og tro det var Tenacious D, nemlig pga de covra den og det er den versjonen jeg har. Så, jo. Alt jeg sa stemmer, og det er jo flere som tror dette. Og denne sangen er ikke kjent, jeg søkte ikke på sangen. Det med Master of puppets du sa har ingen menning, ingen tror selvfølgelig det pga de har hørt sangen før.. lol.

 

P.S, Jeg kaller meg Jables pga jeg ligner på JB irl, ikke pga jeg er fan av Tenacious D, selv om jeg er det.

Ta den.

Lenke til kommentar

Utdrag fra forumet på elev.no:

 

Rett før jul hadde vi en heldags-tverrfaglig, hvor 3 elever ble tatt juks ved og levere inn en delvis identisk besvarelse. På denne prøven satt alle elevene ved dataer og skrev. SAMTLIGE hadde internett tilgang fram til klokken tolv på prøven. samtidig som når vi leverte inn, så brukte alle elevene samme "minnebrikke" til og lagre oppgaven på.

 

Denne personen burde bli tatt for å ha hoppet over norskundervisningen i barneskolen.

Lenke til kommentar

Jeg siterer mer fra elev.no:

 

Kan læreren gi åss EN anmerking per dag for at man ikke har levert inn en norsk skriftelig innlevering. Dette er absurd. Skal man gå ned i masse orden fordi man har glemt en norsklevering. Jeg går i 10ende, og står ifare for å gå ned i orden fordi jeg har mange anmerkinger. Åsså glemte jeg en innelvering. Jeg forventet å få en anmerking, men jeg skal få en anmerking per dag den ikke er innlevert. Er det ikke slik at man bare skal få en anmerking for en innlevering? Kanskje læreren tenker slik at det er en anmerkning per dag fordi tidsfristen blir utsatt med en dag hver dag. Isåfall er det rart, fordi jeg har aldri avtalt om ny frist med henne.

 

Denne personen burde stryke i orden, fordi han/hun ikke har orden på norsken sin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg er 19år og lurer på en ting... i det siste halvåret har jeg lagt merke til og iritert meg grønn over hår som løsner på hode... det havner i ansikte og når jeg tar i håret...

Speiselt lagt merke til det etter jeg havleis bleika håret... men det kom ikke noe spesielt mye før etter jul... det er ikke hårdotter (heldigvis) men sånn ett og ett hårstrå/to... Det er iritabelt å kiler og får på øynene osv...

Noe som har forslag på hva som gjør det til og hva det kan bekjempes med?

 

Denne kroppen bør man stryke med hårene. :)

 

Og også: Det at halve jorden er kristne eller muslimer(jeg vet ikke eksakt hvor mange som er kristne) er helt tilfeldig? tror dere det? Noe de bare ble ved tilfeldigheter. + er det særlig sannsynlig at alt bare kom med ett smell? pang! der var det! en bitteliten kule med enorm massetetthet smalt ut og ble universet. hvor kom kule fra?

 

Kan det ha vært et kulelyn?

 

her kan dere poste ting dere lurer, spukulere og vil vite mere om 

kom gjerne med navn som jeg kan bruke

 

Spooky. :ph34r:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I am an American married to a Norwegian and I dont speak much norsk. We live in Texas and I want to sell my products in Norway online.

 

I am making a website selling bluetooth headsets and mp3 players. I want to advertise my website somewhere, but I do not know what websites with (forums) I can go to.

 

Can someone give me websites with forums that I can advertise my website to sell these products in Norway?

 

Is there a place here in these forums that I can advertise my website?

 

Thank you very much and I hope you can help me.

 

Jeg har mine tvil sa grisen når han så slakteren stod i døra. :hmm:

 

hvem betaler dersom jeg sitter i norge og ringer noen i utlandet? vet at det er veldig mye dyrere,men hvem betaler hva for en ti min samtale? eller er det avhengig av hvor jeg ringer? fra norsk til norsk mobil i utlandet..

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
datan klikka, så den kom 2 ganger...

 

Vær så snill, ikke kåt meg opp! :cool:

 

læreren prøvde å forklarer hva er jordfeil. men hva er jordfeil?

 

Beats me.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...