Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
De va en gang enkompis skulle på do så la han igjen drikka si ute, så tok han andre kompisen min å pissa oppi glasse å spytta den jævlie snørr klysa oppi. så når han komtilbake så skulle dei styrte de. å når han hadde drøkke de opp så sa an; fy faen ditta smakte kuk:P

 

Hentet fra et forum som er "far out" mere sofistikert enn dette amatørforumet.

 

VBL :Kvartfilanene har startet!

 

Hentet fra dette, heldigvis ... :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Faen dere er syk I hode.

 

Alt dere ikke forstår er Dritt?

 

Tåler dere ikke Anime Spill kansje?

 

Ser det ofte her på Forumet!

 

Hvis dere spiller med Amerikanere så er de "Syke I hode".

 

Eller hvis noen liker anime så er det noe I veien med dem også.

 

Jeg synes DERE er temmelig syke I hode, ganske rasistiske også, Jeg så det på "Blue Et eller anna" tråda om et RPG fra Japan, at "Japsene" var så "CG Horer" osv..

 

Jeg er Asiatisk, og jeg blir Jævlig fornærma av oppførselene på De fleste I denne tråden, Ja, dere pissa meg off, pass litt på hva dere sier, Og tenk igjen før du sier "amerikanere er dumme".

 

Takk.

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Eg har likte ei på skulen min som e 2 år mindre ein meg no i sikkert 1 år. og ho har liksom ikkje gitt so masse info om at ho liker meg, men i går so blei eg i lag med ei i nabo kommunen, og ho er 1 år mindre ein meg og eg har kjent ho i 2måna eller noko sånt.

 

Etter at eg fekk meg dame har ho eg har likt i 1 år blitt lei seg, og vi har snakka masse på sms om at ho likte meg noko jæv** og at ho synest det skulle vert oss to og ikkje meg og ho eg er i lag med.

 

Eg viste ikkje at ho som er 2 år mindre ein meg likte meg så jækli. eg va drømme mannen henna o.s.v, og ho ville kysse meg for ei stund sia, den kvelden ville eg og gjere det, men eg var for feig..

 

Ka skal eg gjere, Kun seriøse svar,

 

p.s: eg skreiv kansje litt utydelig, men bare å spørre vist det er noko...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja, jeg har tenkt tanken selv. Den tar både stor plass, og blir skjeldent brukt. De innleggene jeg gjerne skulle moderert, er det ingen av alternativene som passer inn i ... Kjører det litt til, så får vi se hvordan det går.

 

Ok. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Og kontrollen sendt til desinfeksjon håper jeg?

:)

ok...

Gud er god fordi han skapte jorden og mennesker.

Han reddet moses og jødene fra egyptene, og drunket en hel gjeng egyptere i sammesleng. + mordet av faraosbarn

Han reddet Noah?

Han skapte paradiset for adam og eva...

Han.....hmmmm......  ....

Han er Gud, og bibelen sier at han er god. Derfor er han god

:)

Brann tar nok seieren i år!

Vaagan-moen legger innlegg ,helstad skårer mål og oppdal holder tett!

:)

 

Opplysning i en avatar: "Jeg tisser med toalettsetet nede!"

:cool:

det er ingen tvil om at gud er god. menneskeneer onde, tenkemåtene er onde, bare tenk, hva tenker dere på? dere prøver å si at en som har helbredet syke, gitt blinde syn, gjort døde levende igjen, har skapt en himmel hvor alt er godt- men er ikke god? jeg kjønner ikke tankegangen! (ps:jesus,gud og den hellånd er samme)

 

Mulig at Gud er god, men det er faktisk en liten detalj han gjerne kunne forbedre ... :whistle:

 

av et eller annet grunn har lærern på skolen begynt å sett avmerkninger for hver time vi ikke leverer samme prosjekt, er det lov? har aldri hørt om noe sånt på andre vgs skoler

:)

 

Orm plager fortsatt DnB NOR

:!:

 

Jeg og en kompis går per i dag på ungdomskolen og skal til med å starte en egen bedrift. Bedriftsideen er, i lag med vår store it/data-erfaring, dataservice. Ved hjelp av vår store interesse og fritid, er planen og stikke på "jobb" (får nå muligens ett veldig godt sentralt lokale), tre-fire dager i uka, etter skoletid. Ha oppe til omtrent kl 18 for så å finne skrivepulten hjemme og gjøre lekser.

Jeg har litt erfaring med ungdomsbedrift fra før, og vet sånn någelunde hvordan ting fungerer.

Likevel vil jeg gjerne høre om dere har tips, råd, forslag til forbedringer, eller en kommentar og to.

 

Planen er å hjelpe folk i lokalet (stort tettsted/liten by) med generelle data-problemer i hjemmet; Ny hjemme-PC (Vurderer avtale med hattelco), selge/sette opp trøløse nettverksløsninger, rydding av pc (spam, virus, fragmentering osv osv), kanskje en avtale med microsoft, og selge produkter fra dem, hjelpe kunder med å forstå, og ikke bare la dem sitte igjen med en ny maskin de ikke helt vet hvordan virker, selger og setter opp bredbånd for en lokal og god levenrandør, og andre "normale" problemer.

 

Om vi skal ta betaling per type jobb vi gjør (500,- for bestilling/bygging av PC, 400,- for en rens, 500,- for hjelp med bestilling og oppsett av bredbånd/nettverk osv), eller om vi skal ta timebetaling (feks 2-300,- timen (noe som er -kanon-pris i forhold til datalevenrandører i nærheten (med sine 750 kr timen +++). Noen tips der?

 

Ellers så får vi støtte fra kommunen med noen tusenlapper og ti til starthjelp. Noe som kan komme godt med til å dekke lokalet vi har for noen mnd, og til vi har skaffet oss en god kundekrins. Reigskapsystem og markedsføring er også under kontroll.

 

Vet ikke enda hvor høye forventninger vi burde ha, men vi vet vi kan takle de fleste problemene folk sliter med i det daglige. Andre tjenester dere kanskje kan anbefale oss å yte? Tar i mot alle gode forslag :-)

 

Blir gald for svar 

 

Ja, kjempegald ... :D

 

Basert på dine beskrivelser:

1.Du er ung og er 185cm høyt

2.Muskel kramper med smerte i lårene, leggene og tærene.

3.Synlig muskel kontraksjon under krampen

4.Og kramper ved hvilende stilling, spesielt om natten!

 

Det høres rett og slett ut som "vokse smerter." (et ord eller?  )

Det er en meget naturlig og uforstått fenomen, og disse symptomene er meget prominente for det. Vokse smerter er normalt for barn til 12år, men er kjent til å vare til og med i 20årende...

 

 

Magnesium mangel (Hypomagnesemia) gi gjerne andre symptomer som: muskel slapphet (mister muskelkraft), høyt blodtrykk osv. Og er assosiert med kronisk alkoholmisbruk, diuretisk medisinering, hyppig oppkast osv...

 

Det er også godt å vite hvor høy din far er? Høyere? mye høyere?

Har du feber? Subfebrisk> 37,5?

Utslett(er)i huden? spesielt rundt halsen?

 

 

Hvis din far forsatt har lignende smerte, en stor skjeve, bred skulder osv...

Kan det være tegn for acromegally...

Da er det viktig å får behandlig, fordi det er alltid en "svuls/tumor" bak helvetet.

Tester kan blir utført av en vanlig lege basert på blod veksthormon nivå og

 

Slapp av, her skrider forumets lommelege til verks. :ph34r:

 

Jeg er nå drit lei av at folk heletiden sier frekke ting mot folk som kjøper seg moped og trimmer,da kommer andre rikmansunger og sier (det er lang ifra alle med lettsykkel som er rikmansunger men det er flest de som skriver san) : å herregud hvorfor kjøpe du deg ikke lett sykkel ??! . nå skal jeg svare på dette en gang for alle.. VI HAR IKKE RÅD ! så kommer dere med det jafse deres om at det blir like dyrt om en blir tatt med trim OSV. men på lettsykkel er det forsikringen som og er drit dyr lappen er over dobbelt så dyr og sykkelen mye dyrere og en bør helst og ha dyre kjøreklær. så skal en ha lett sykkel så må en minst ha 60K ledige å bruke og vist du skal ha ny så kan du plusse på 30K. jeg har selv bare 20K å bruke på sykkel 

 

så her har dere svaret

 

:cool:

 

Hey jeg trenger sårt et nytt bakgrunns bilde..(sånn det skrives?).

jeg har vært på themexp.org men syntes oppløsninga var ganske dårlig.

 

noen her som har noen gode bakgrunnsbilde nettsider?

 

viste ike hvor jeg skulle lage denne tråden så det skjedde her.

 

 

bare å flytte.

 

 

adios!

 

Caramba!

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...