Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du glemte punktum!

"For en skummel tråd. :O" er riktig.

8084257[/snapback]

Herregud jeg er fryktelig lei meg! Dette vil ikke gjenta seg. (<-- Punktum!)

8086742[/snapback]

 

Du glemte komma etter herregud.

8090352[/snapback]

Kanskje jeg klarer å skrive en setning helt gramatisk korrekt i min levetid, hvis jeg er heldig.

Lenke til kommentar

Enda et gullkorn:

 

Det var san 10 min før skolen slutta å jeg var prate syk! Gjikk bort til noen kompisser å prata. Ble sendt tilbake og sat meg me en bok. Snek meg bort til vennene mine å så kom læreren å sa " KAN DU IKKE BARE LATE SOM DU GJØR NOE?" så gjidde hun meg en bok :p

 

Hvor mange skrivefeil finner man her mon tro?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Du klarte det nå! (Men du har en stavefeil ;) )

8090751[/snapback]

Min gramatikk er da (forhåpentligvis) bedre en dette. :D Men hva var stavefeilen min?

 

i 8. klasse så skulle vi på en liten tur før sommerferien..! så jeg spurte læreren min om jeg kunne ta med Luft gevær, han spurte hva jeg skulle med det, jeg svarte at jeg skulle skyte små fugl:P LOL haha du skulle sett trynne hans! hahaha HELT rødt av sinne! han SKREK til meg: NEI DET FÅR DU FAEN IKKE LÅV TIL! DET ER FORUDT Å SKYTE SMÅ FUGL! FÅR JEG VITE AT DU HAR SYKTI EEN LITEN FUGL SÅ RINGER JEG TIL POLETIET OG ANMELDER DEG! hahahhaa alle i klasse LO! jeg satt flau som en tomat der!

 

og i natturfag timen i 9.klasse. så hadde jeg klippt meg:P så jeg hadde på lue! og jeg NEKTA og ta av meg lua!  PEL DEG PÅ REKTORS KONTOR! MEEED EN GANG! jaja hyggelig å snakke med rektor da:P (han kjæfta ikke på meg en gang):D

Lenke til kommentar
Enda et gullkorn:

 

Det var san 10 min før skolen slutta å jeg var prate syk! Gjikk bort til noen kompisser å prata. Ble sendt tilbake og sat meg me en bok. Snek meg bort til vennene mine å så kom læreren å sa " KAN DU IKKE BARE LATE SOM DU GJØR NOE?" så gjidde hun meg en bok :p

 

Hvor mange skrivefeil finner man her mon tro?

8092294[/snapback]

 

Den var rett og slett bare trist.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er vel ingen andre tråder i hele forumet som er i nærheten av faren for å kaste stein i glasshus, som etter hvert har blitt et veldig mye brukt begrep ...

 

Redigert: Selvsagt gikk jeg også i den samme fella, jeg skrev feil i skrivefeiltråden. :realmad:

Endret av OML
Lenke til kommentar
Grammatikk. ;)

8092721[/snapback]

*bryter sammen i krampegråt*

(denne tråden får meg til å skrive som en krøkke) :cry:

8093796[/snapback]

Du sa jo selv at denne tråden er skummel. :!:

8094154[/snapback]

 

Ja, denne tråden er farlig. Tror dette kommer av at du tenker for mye på å skrive helt korrekt, noe som resulterer i at du nesten skriver mer feil enn vanlig. Skal vedde på at jeg har skrevet feil her en plass også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Rippo: av det jeg har sett av deg er du veldig korrekt og ordentlig, og møye og legger arbeid i det du gjør. Flink teoretisk er du også

 

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...