Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ergrer meg over tittelen "ergrelse over grammatiske skrivefeil".

8049501[/snapback]

Jeg tror det er en nøyaktig, ordrett gjengivelse av en kommentar jeg har kommet med tidligere. Jeg står ennå like fast ved den.

Endret av Ostekjeks
Lenke til kommentar

Samme her. Jeg leste den setningen mange ganger (leste den riktig i hodet mitt), men fikk det ikke til å stemme at det skulle være noe galt mer "dere" - det var jo veldig uthevet. Omsider så jeg jo at det ikke var helt bra norsk :p.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Nattens fangst  ;)

8058489[/snapback]

 

Fantastisk! Tok noen sekunder før jeg skjønte hva meningen var i utgangspunktet.

 

Redigert: Jeg hadde en sak her, men det ser ut som forumet nekter tre utropstegn etter hverandre. Stemmer det?

Endret av OML
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Øverste nyhet på vg.no akkurat nå:

 

En kjempetornado kom over campingvogna der Elizabeth Croney (7) og familien satt og tok livet av den lille jenta.

 

Stygg sak.

 

Edit: BBCode

8058657[/snapback]

Huffda!

 

Jeg må bare bevare et skjermskudd av saken.:

post-3851-1172830806_thumb.png

Håper den onde familien blir straffet for drapsforsøket selv om tornadoen drepte en av de andre medsammensvorne morderene, Elizabeth og skadet resten. Merkelig at det ikke står om den lille drapstruede jenta overlevde.

 

:p

Lenke til kommentar
hvor spiller "du" på banen?

Veldig rett bruk av tegn :roll:

 

Edit: Må bare legge til enda en

nevermind fant tutorial på det.

Flott gjort av nevermind da.

 

Edit2: Utrolig mye dårlig skrivekunnskap her i dag.

Om noen røyker i sin egen bil går d greit nok, men vost noen prøver å tenne på en sig eller noe i bilen får de en fot i ræva å ute blir dem

Endret av e-banez
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Håper den onde familien blir straffet for drapsforsøket selv om tornadoen drepte en av de andre medsammensvorne morderene, Elizabeth og skadet resten. Merkelig at det ikke står om den lille drapstruede jenta overlevde.

 

:p

8059649[/snapback]

 

"Cola over tastaturet"! Dårlig gjort å forstyrre familien i det de holder på og kose seg med drap. :!:

 

BTW: Det må være nerveslitende å bli plaget med uopdragne hester som springer rundt og ødelegger ting.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Dette blir bare verre og verre.

nettopp kjøpt en thinkpad 360e hos komplett.no men er usikker.vurderer å benytte meg av angrefrit og kjøpe ny laptop isteden(helst thinkpad) . er misfornøyd med trackpoint systemet og vil ha touchpad.dessuten er høytalerne litt under det jeg forventet i prestasjon. mer ram( har 512mb) touchpad,innebygd webcam,og bedre høytalere kunne vært sweet. tenkte meg maks 8000. HAR NOEN TIPS?

obs, OK cpu er også viktig. har dobbeltkjerne atm da men

Topic på denne tråden:

"bærbar trøbbel hjelp"

Lenke til kommentar
Han så bokstavelig sprengt ut i trynet.

 

Bokstavelig sprengt. :hmm:

8051181[/snapback]

 

I know i know!

 

Jeg var så trøtt på det punktet at etter at jeg trykka på linken, så sovna jeg i stolen, og våkna brått av filmen som spilte.

Kan du/noen komme med forslag?

 

"Han såg bokstavelig talt sprengt ut i trynet" <--- :hmm:

 

edit: fixed FFS!

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
her er noe jeg skrev nå ( i skrivende stund

 

" Jeg hadde nettopp gjort ferdig artikklen, som skulle gå i trykk. Jeg så opp og så på de mange ansiktene som hang på veggen. De var alle kjente journalister. De hadde alle gjort noe stort, og fancy. Jeg missunet dem ikke, kanskje jeg en gang fikk en sjansen . Mobilen min ringte. Jeg svarte og hørte at det var en mann med en lav og mørk stemme. Jeg skjønnte ikke helt hva han sa. Det hørtes ut som han snakket latinsk, eller italiensk. Jeg var ikke så god med språk. "hallo, sa jeg snakker du engelsk". han svarte:" møt opp utenfor CIA byggningen 1700 imorgen, kom alene.... og ta med noe og skrive med", så la han på. Jeg la fra meg mobilen, men forsatte og stirre på den.

 

Jeg tenkte på samtalen jeg nettopp hadde hatt, mens jeg gikk bortover mot verandan. Jeg så meg omkring.. det var et utrolig syn her oppefra, i tiende etasje. Rett ned en for hadde det blitt bygd et basseng. Det var ganske fint. Ute stod barn å lekte i veien, naboer snakket med hverandre for første gang. Det var ganske deilig. Jeg snudde meg for å gå inn, men støttet på en mann med en pistol i hånden. Han siktet mot meg og sa, " du skulle aldri ha tatt den telfonen". Det siste jeg hørt var lyden av kulen som boret seg in i hjernen min. Før jeg falt ned fra verandan.

 

gi litt kritiske kommentarer. 

ikke heng dere opp i skrive feil. 

vil dere høre forsetelsen så kommer den på www.alva33.tk

 

Spar meg ...(hmm mangler smilie som kneler) :hrm: , ingen oppfølger, vær så snill! :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...