Isbilen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jo, men det skrev jeg da også lengre ned i tråden (selv om jeg med fordel kunne holdt kjeft med æren i behold). Det første innlegget var ren spekulasjon på sparket. Uansett er det fullstendig legitimt å gjøre en slik inndeling også (basert på syntaktiske roller), selv om det kanskje ikke er det som står i skoleboken og selv om det kanskje ikke er like treffende. I setningen "planken knakk" medfører nemlig intransitiviteten at det eneste obligatoriske leddet blir subjektet i setningen, og vice versa. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg er helt klart for morsmål undervisning i skolen. De kunne bli bruktes litt skjønn komuner som bare har 1 elev på en skole med 200 elever der det ikke finnes lærer i de språket må kunne fritas eller kunne leges til rette på en annen fornuftig måte. Kort sagt ja til morsmål undervisning i skolen. Hvem er nå jeg som diskuterer? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Søker programmerer til koding av simpel nettside Årets. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Søker programmerer til koding av simpel nettside Årets. 8017852[/snapback] Sikker? halla alle samman!! vhme synes du er verdens fineste bil?jeg synes nissan skyline og lamborghini gallardo er verdens fineste biler!!Dua? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ja, han vil jo betale noen for å lage en dårlig nettside. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 ordbok.no: simpel a5 (ty. el. fr, av lat. simplex 'enkel, oppriktig') 1 tarvelig, dårlig, sjofel en s- dress / han er en s- fyr / det var s-t gjort 2 mest foreld, unntatt i en del faste forb: enkel, alminnelig være ens simple plikt / s-t flertall flertall som utgjør enten mer enn halvparten av de avgitte stemmene, el. flest stemmer for ett alternativ mellom flere, t forskj fra kvalifisert flertall / s-t tyveri jur.: uten skjerpende omstendigheter, t forskj fra kvalifisert tyveri I litt gammeldags språk betyr det enkelt, og det betyr jo også enkelt på engelsk. Men en "simpel nettside" er nok ikke det man først og fremst vil ha. :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg irriterer meg litt over bruken av ordet data. Det har gått så langt nå at mange sikkert vil bli overrasket når de ser at ordet ikke beskriver en fysisk gjenstand. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Trådtittel: oj hva sjer? Velkommen til den voksne "ve"nerden Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Velkommen til den voksne "ve"nerden 8023058[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Velkommen til den voksne "ve"nerden 8023058[/snapback] Hæ? 8023096[/snapback] Du skjønte den sikkert, bare litt for mye halm i halsen din. Skyll ned! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Kan ikke du, for en gangs skyld, skrive et innlegg som ikke består utelukkende av babbel? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Og din breking er? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 AVforums brukerundersøkelse 2007 Takk for at du tok deg til til denne undersøkelsen. Tok meg tid til å ta undersøkelsen på Avforum.no og kom over denne meldingen da jeg var ferdig. Hadde da så lite å gjøre at jeg måtte legge det inn her, hehe. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Tok meg tid til å ta undersøkelsen på Avforum.no og kom over denne meldingen da jeg var ferdig. Hadde da så lite å gjøre at jeg måtte legge det inn her, hehe. 8024644[/snapback] Det er ingen grammatisk feil, det er bare en tastefeil. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 topic says it all! just press her and enjoy! ok, for å få en ordentlig oversikt legger jeg det ut her Flash dl mp3 ftw remix i for teh win format fullversjonen dævelskapen live! enjoy! Norsk - hva er det igjen? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Norsk - hva er det igjen? Oppskrytt? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 First of all, try and use correct grammar. Å/og-feil er ikke like lett å ha forståelse for på engelsk. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Gørr lei Sammenheng: Funnet på DJ Tenshi sine sider. Endret 26. februar 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 noen av innleggene så langt i denn etråden strider mot mnorsk lov så jeg har raportert tråden... I henhold til morsk lov menes det vel ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå