Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hei

Jeg har mystet sikte på CSS jeg forminska det litt for mye med konsolle og nå er det borte men det går ikkje and og forstørre det igjen? 

 

Kan noen hjelpe meg??

 

Dobbelt kvekk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jeg har drevet og tradet litt acc i det siste. 2 ganger har liksom aldri blitt tilfredstilt med noen klasse.

og nå kom det en norsk fyr osm ville tradet hadde en imba mage fik ktesta den likte den godt. sa jeg ksulle tenke på det en dag eller noe så prøver jeg og logge på gamle kontoen min som er min og pasordet er changet. ja jeg vet jeg er dum som trader accer og sånn ja. men trodde ingen person ville gjøre noe slikt. så mitt spørsmål er . er detn oen måte jeg kan få tilbake min acc på ? setter pris på noen linker eller noe. jeg kommer ikke til og si til blizzard att jeg skulle trade heller att jeg ble hacket av gold sellers eller noe sånt. trener litt hjelp her? har all account informasjon..

 

Deilig. :)

Lenke til kommentar
jaja.. mn det er ein annen ting å gjør det.. Eg fekk jo slått ein lærer mn det var ikkje den rette.. Hadde det vert engelsk læraren hadde eg blitt dri glad..

 

For å slippe og lære språk, så han drap som eneste utvei :p

7968703[/snapback]

Jeg tror det heller var det at han ville slippe å lære språk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
jaja.. mn det er ein annen ting å gjør det.. Eg fekk jo slått ein lærer mn det var ikkje den rette.. Hadde det vert engelsk læraren hadde eg blitt dri glad..

 

For å slippe og lære språk, så han drap som eneste utvei :p

7968703[/snapback]

Jeg tror det heller var det at han ville slippe å lære språk.

7992140[/snapback]

 

I love you :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvor i windows mappa er det jeg finner jeg harddisk ikonet som skal vises i min datamaskin.

 

 

Sjekk om det ligger en autorun.inf fil i rota på I:

 

 

OK. da spør jeg hva er rota? og hvor ligger den?

 

Takk for savret

 

 

Ingen årsak. :yes:

Lenke til kommentar

Hva ER det med folk og det å skrive "Hvordan" der det skal stå "Hvilken"?!? GUD som det irriterer meg, er sikkert sær nå, men er man en normal, frisk og oppegående person skal man vel også klare å skrive rett norsk?

 

Hvordan data skal jeg kjøpe?

Hvordan rambrikker passer til min pc?

 

Det heter faktisk:

Hvilken data skal jeg kjøpe?

Hvilke rambrikker passer til min pc?

 

Arrrrgh :mad:

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Helt enig, skjønner ikke hvordan de får det til å passe til resten av setningen. "Hvordan data skal jeg kjøpe" høres jo helt feil ut, iallefall for meg. Irriterer meg sykt over folk som ikke kan og skrive dette riktig.

 

Fant forresten en annen vittig post:

 

når jeg blir SUR mad.gif jeg klikke som faen vis noen er frekk i kjeften eller noe mer.. jeg slo som faen hardt en kar gråt når han fikk et slag .. men jeg tar på metall og synger med eller jeg går å trener og bruker mye sinna og negative tanker som bensin harhar.gif eller jeg går inn på en skytespill og går gal rund med M60 dribble.gif .... min siste er i skrive dikt rolleyes.gif

 

Finn flest feil. Selv gikk jeg ut av telling. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...