Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei.. I dag hadde vi gym og det blei ganske mye skubbing når vi hadde land hockey og plutselig skulle eg slå alt eg kunne.. Eg var ganske nerme veggen så når eg slo blei kølla ført opp veggen og midt i trynne hans.. Knuste brillene og nasen(knakk den). Så fôr han på legevakten så me gjøre ingenting etterpå.. Du sko sitt. Blode rant så faen å så akkurat læreren, koffer ikkje ein i klassen!! ainstainy Nei sko du sitt. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 uff allt dettea data dritet gidder jeg ikke sette meg oppi.. Gi meg heller en god pris på en ps3... Ja, jeg ville også foretrukket sistnevnte. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Poker virker fint med egelsk og norsk språk pakke Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg kan demytisere "mirakeler" og annet "HOKUS POKUS", men jeg nekte ikke på jesus eksistens... Man blir så imponert av mennesker med slikt et overbevisende språk. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 I`t Alle tegn-tastene på et tastatur unntatt komma og punktum burde utleveres først etter bestått undervisning om hvordan de skal brukes. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skjønner ikke hva du babler om, Daniel I`m sure there are loads of them.. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Og så er det nok flere feil på minnekort lesere i mobiler enn i sim kort lesere. Nei, ha det slik det er nå sier nå jeg. Men at det vil komme noen smarte løsninger på det med sim kortet tror jeg nok ja. Men denne er ikke tingen. Endret 16. februar 2007 av ramma_2pac Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Lest på en plakat som reklamerer en eller annen vidunderveske for bilmotoren: Forminsker støy, olje og bensinforbruk Kan ikke si jeg er så veldig imponert. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skjønner ikke hva du babler om, Daniel I`m sure there are loads of them.. 7958763[/snapback] It Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 JEg har misted driverne til pcen min og mangler grafikk kort noen som kunne hjelpe meg? Pc*en min er en HP Ze2000 ¨ TAaaaaaaaaaaaaaaaak Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 åg Greit nok at det ikkje alltid er så lett å skilje mellom når ein skal bruke og/å, men å mikse dei saman er godt gjort. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 A bridge too farKanskje favoritt krigs filmen min. veldig stor skala på filmen, store pang veldig gode skuespillere og mange av dem Finn flest feil. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 åg Greit nok at det ikkje alltid er så lett å skilje mellom når ein skal bruke og/å, men å mikse dei saman er godt gjort. 7964016[/snapback] Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Skarstad: Google finner jo løsningen på alt! Genialt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kaster stein i glasshuset som vanlig, dagens fangst: når han ikje ha armen opp, så e d ikje viktig kor armene e henne. det som heller e vitkig e å tenke på at an e stressa når an jobbe, og då blir an rød i ansiktet, og derfor stoppe du når han har ansikt eller nakke mot deg. Øyrene e skitne og grønne, så då kan du kjøra, enkel regel å huska! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg jobber får tiden som Telefon selger Javel. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Jeg lurer også på:i hvert fall i hvertfall ihvertfall i alle fall i allefall iallefall i allfall iallfall ialfall Hva er rett? 7942838[/snapback] I følge ordboken er det: - "I hvert fall". - "I alle fall" eller "iallfall". Jeg prøver som regel å skrive noenlunde korrekt, men akkurat i dette tilfellet er jeg ikke enig med ordboken. Jeg synes "ihvertfall" både ser og høres bedre ut enn "i hvert fall". Synes sistnevnte blir alt for oppstykket i forhold til hvordan jeg sier det muntlig. "I alle fall" er grei, men "iallfall" synes jeg høres fryktelig feil ut. Jeg vet det ikke er min jobb å utforme det norske språket, men er det flere som er enig med meg på akkurat dette? Endret 18. februar 2007 av gordito Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) har gjekk me ein gå ng mn det va ganske flaut ja.. det va siste time så eg lure på ka som skjer i mårå.. det verst er at han og bur i byggefelte læraraen Du skal få en dag i mårå ... Sende melding til lærern å han va kje sure.. heldigvis.. Så flott da. hørre det for meg.. vi har også ein lærer med utenlansk aksent som kjefter enn del:P Du sier ikke det. javle.. viss du syns det så. det var jo litt komisk og da, mn ikkje kult.. Det humper og går. jaja.. mn det er ein annen ting å gjør det.. Eg fekk jo slått ein lærer mn det var ikkje den rette.. Hadde det vert engelsk læraren hadde eg blitt dri glad.. For å slippe og lære språk, så han drap som eneste utvei Hei..Det er noen idioter på skulen som seier det ikkje er lov å bøye handleddet i armbak.. mn det er jo seff sant.. ikkje sant?? Sant nok. når du ser på professionelle som har armbak så ser du jo at dei bøyer som faen.. å i den armbak logoen ser du og at dei bøyer sykt.. Sykt, sykere og sykest Edit: Her kom det jaggu en til. Hei, Unger hjemme har gjort noe jeg ikke vet nå viser sjermen min opp ned hvordan kan jeg snu dette? Nå raser det inn med påmeldinger. oppskrift berliner boller i ovn? Endret 18. februar 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ka får ett linje du tenker på? utstyre varierte.andbefale att du tar en prat med dem de e snill. spør dem alt du lurte på og be gjerne om studie plan for fage og fårdi at det er en plan over kva dere skal gå ijennom aløpe av under visniongs åre Smile Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg jobber får tiden som Telefon selger Javel. 7968617[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå