Skarstard Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) RED: Tenke før jeg poster? Neida. Endret 12. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 De orda jeg blir mest forbanna over at utrolig mange skriver feil: Interesse: interese, innterese, innteresse, interrese Anbefale: ambefale, annbefale, anbefalle ( se min signatur ) Kanskje: kansje aaargh! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Interesse (og dets variasjoner) er vel et av de ordene det oftest går igjen feil med, egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Dagbladet.no Tolv drept i bussbomber i Libanon Uffda! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jerneforskerene sier: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er personer som forsker på jern. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Si meg er ikke du hjernekirurg? Joda hjerne Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Intirisse, intrese, intresse, d'oh! Installer en plug-in til Firefox, og bli kvitt slike feil Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er personer som forsker på jern. 7935880[/snapback] Tråden handlet om hjerne, det man har i hodet, så det var nok en "H"som manglet. i skoletida. den var av en jente på skolen. og jeg måtte snakke med rektor. og han skulle se på pc'n (berbarpc'n min). jeg tok den med som jeg var bedt om. mens jeg gikk bak rektor til kontoret hans så hadde jeg windowsplata i så jeg boota fra cd'n og fikk hurtigformatert disken i pc'n før jeg kom til kontoret. det gikk og. jeg fikk faktisk bare nedsatt ordenskarakter p.g.a det. siden de ikke kunne se på pc'n min. laugh.gif Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Nekta å kysse - fikk tenner slått ut Kvinnen nektet å kline. Fikk på tygga. Flott at dere er konsekvente, dagbladet.no. (Flott nyhet også.) Endret 13. februar 2007 av Gønn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Afganistan har et sinnsvakt problem... Vesten (tenker ikke norge generellt da) sender mye tunge tropper dit. De sier at de vil og skal bidra med penger og prosjekter for å utvikle afgansitan. Realiteten er at penger fra vesten såvidt betaler det politiske apparatet med en mindre gruppe livvakter. Vi snakker ikke om noe stor lønn egentlig til disse. Staten afganistan har da svært begrensede midler til å gjøre noe i afganistan. Dette gjør at purken er korrupt, mafia betaler og bestemmer, bønder har ikke noe å leve av med mindre de dyrker opium. voila .... konflikt med vesten med en gang. Voilá du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det... Du du dutetteritedu Endret 13. februar 2007 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hehe.bare den hvite versjoenen ja.hater selgere som prøver å bortforklare ting selv om de vet de tar feil.samma f.... hvilken farge det er på den.en w810i er en w810i.bare det at den hvite er litt dyrere.sitat amobil.no: Eneste forskjell skal være at tilbehøret i salgspakken skal være grått, og ikke svart slik det er på dagens W810i-modeller. men det ordnet seg så gratulere Punktum er kult, mellomrom er ikke kult! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det... 7936153[/snapback] Hah, herlig! Hvordan det kan friste med hasj etter å lese sånt forstår jeg ikke. ^^ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 dette bilde er i xbox 360 nativ resolusjon, det var ikke det bilde du refererte til, hadde lavere resolusjon. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det... 7936153[/snapback] Nei, man får ikke "abstineser" av hasj, men kokain kan gi deg stygg nese. Endret 14. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hva med antideprisiva? det focker me hjernen din det! jeg tror oxo sykiske prblemer kommer ann på tankegangen din å hvordan du takler ting hva har det me hasj å gjøre? I "Cannabistråden" Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Klassikerfeil: mobil skjermen knuste hjelp! Stakkars hjelp Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg måtte bare poste denne lille artikkelen ifra Dagbladet.no : dagbladetfeil.bmp Endret 14. februar 2007 av Wildbill Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vet ikke om det har blitt tatt opp før men er litt frustrert over en ting: hvertfall/allefall Hva er riktig å skrive av disse to? Kan man bruke begge? Bruker man begge til forskjellige "anledninger"? Håper noen kan gi meg et klokt svar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg lurer også på: i hvert fall i hvertfall ihvertfall i alle fall i allefall iallefall i allfall iallfall ialfall Hva er rett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå