Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er personer som forsker på jern.

7935880[/snapback]

 

Tråden handlet om hjerne, det man har i hodet, så det var nok en "H"som manglet.

 

i skoletida. den var av en jente på skolen. og jeg måtte snakke med rektor. og han skulle se på pc'n (berbarpc'n min). jeg tok den med som jeg var bedt om. mens jeg gikk bak rektor til kontoret hans så hadde jeg windowsplata i så jeg boota fra cd'n og fikk hurtigformatert disken i pc'n før jeg kom til kontoret. det gikk og. jeg fikk faktisk bare nedsatt ordenskarakter p.g.a det. siden de ikke kunne se på pc'n min. laugh.gif
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Afganistan har et sinnsvakt problem...

 

Vesten (tenker ikke norge generellt da) sender mye tunge tropper dit. De sier at de vil og skal bidra med penger og prosjekter for å utvikle afgansitan.

Realiteten er at penger fra vesten såvidt betaler det politiske apparatet med en mindre gruppe livvakter. Vi snakker ikke om noe stor lønn egentlig til disse.

Staten afganistan har da svært begrensede midler til å gjøre noe i afganistan. Dette gjør at purken er korrupt, mafia betaler og bestemmer, bønder har ikke noe å leve av med mindre de dyrker opium.

 

voila .... konflikt med vesten med en gang.

 

Voilá :w00t:

 

du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det...

 

Du du dutetteritedu :cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
hehe.bare den hvite versjoenen ja.hater selgere som prøver å bortforklare ting selv om de vet de tar feil.samma f.... hvilken farge det er på den.en w810i er en w810i.bare det at den hvite er litt dyrere.sitat amobil.no: Eneste forskjell skal være at tilbehøret i salgspakken skal være grått, og ikke svart slik det er på dagens W810i-modeller.

 

men det ordnet seg så gratulere

 

Punktum er kult, mellomrom er ikke kult!

Lenke til kommentar
du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det...

7936153[/snapback]

Hah, herlig! Hvordan det kan friste med hasj etter å lese sånt forstår jeg ikke. ^^

Lenke til kommentar
du er du og du må bare lære å holde deg kun til hasj.. du blir ikke avhengi du får ikke abstineser.. det enste me hasj er at hvis du digger å være ruset så slutter hasjen å virke så går du til sterkere stoffer men da er du bare dum..det er ikk hasjen sin feil det...

7936153[/snapback]

 

Nei, man får ikke "abstineser" av hasj, men kokain kan gi deg stygg nese. :)

Endret av OML
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
hva med antideprisiva? det focker me hjernen din det!

 

jeg tror oxo sykiske prblemer kommer ann på tankegangen din å hvordan du takler ting hva har det me hasj å gjøre?

 

I :love: "Cannabistråden"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...