Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jeg er 19år og lurer på en ting... i det siste halvåret har jeg lagt merke til og iritert meg grønn over hår som løsner på hode... det havner i ansikte og når jeg tar i håret...

Speiselt lagt merke til det etter jeg havleis bleika håret... men det kom ikke noe spesielt mye før etter jul... det er ikke hårdotter (heldigvis) men sånn ett og ett hårstrå/to... Det er iritabelt å kiler og får på øynene osv...

Noe som har forslag på hva som gjør det til og hva det kan bekjempes med?

 

Halshugging. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rancerz: Hva i svarte?

 

Denne dukket nylig opp i OT-baren:

 

Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk.

 

Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk.

 

Jeg hører steinene fly vegg i mellom i glasshuset han sitter i :)

Lenke til kommentar
Rancerz: Hva i svarte?

 

Denne dukket nylig opp i OT-baren:

 

Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk.

 

Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk.

 

Jeg hører steinene fly vegg i mellom i glasshuset han sitter i :)

7924968[/snapback]

 

Spør ham om han vet hva ordet selvmotsigende betyr :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...