Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg er 19år og lurer på en ting... i det siste halvåret har jeg lagt merke til og iritert meg grønn over hår som løsner på hode... det havner i ansikte og når jeg tar i håret...Speiselt lagt merke til det etter jeg havleis bleika håret... men det kom ikke noe spesielt mye før etter jul... det er ikke hårdotter (heldigvis) men sånn ett og ett hårstrå/to... Det er iritabelt å kiler og får på øynene osv... Noe som har forslag på hva som gjør det til og hva det kan bekjempes med? Halshugging. Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Speiselt lagt merke til det etter jeg havleis bleika håret... men det kom ikke noe spesielt 7918110[/snapback] 2 skrivefeil her Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva mente du nå Matmoms? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 så ser man Eversmen se på dette og han sier "fucking delta" herlig sene. Likte sena eg også. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 2 skrivefeil her 7918199[/snapback] Hvorfor forteller du oss hvor mange skrivefeil det er i innlegget ditt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvorfor vil du bli sjuk? slippe jobb eller skole? jeg skakke dømme deg. Alle vil ha noen ekstra fridager Skakker på hue. Lenke til kommentar
andm Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Til ALLE!!Brukere!! Vær vennlig å forlat Toalettet slik den var da du kom!!!! TAKK :-) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hvere Hvorfor skal folk absolutt putte inn en h på alle ord som begynner med v? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Fordi de har lært at 'v'-lyden i mange tilfeller transkriberes "hv", og (over)generaliserer ut fra dette når de ikke er helt sikre. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Og hva program må jeg bruke for å spille av MPEG 4 filer? Jeg har prøvd både Real Player og Divx player, og ingen av de fungerer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Siv Jensen krever hard fengselsstraff for foreldre som tvinger barn til tvangsekteskap. Frivillige tvangsekteskap er altså målet. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Her kan dere skrive hva dere svare vis en tlf selger kommer på din tlf ^^ Nå ble jeg litt opphisset ... 7897928[/snapback] Æsj, kan man si! Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Most of the NorgesMenn is very high. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Rancerz: Hva i svarte? Denne dukket nylig opp i OT-baren: Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk. Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk. Jeg hører steinene fly vegg i mellom i glasshuset han sitter i Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Rancerz: Hva i svarte? Denne dukket nylig opp i OT-baren: Ja det er jo sant. De tar jo de usslige jobbene. men alikavel. De må da kunne lære seg norsk. Burde være en regel for alle som bor her så så lang tid, at de burde ha et obligatorisk Norsk kurs. Hater og gå rundt i Oslo og det eneste jeg hører er Albanere og annet faenskap som babler på dems språk. Jeg hører steinene fly vegg i mellom i glasshuset han sitter i 7924968[/snapback] Spør ham om han vet hva ordet selvmotsigende betyr :!: Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Den jeg quota fant jeg i en annen tråd her inne Skal ikke nevne personen men jeg kan si at det heldigvis ikke var meg Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Most of the NorgesMenn is very high. 7924858[/snapback] Hey, den er min! Det var faktisk ironisk, for å harselere med trådstarter. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Husk Fronterprøven i Amerikansk historie tirsdag 13 Februar! Min Engelsklærer, Som forøvrig knapt kan Engelsk, prøver Seg på Norsk. Lenke til kommentar
andm Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Den jeg quota fant jeg i en annen tråd her inne Skal ikke nevne personen men jeg kan si at det heldigvis ikke var meg 7926396[/snapback] Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Husk Fronterprøven i Amerikansk historie tirsdag 13 Februar! Min Engelsklærer, Som forøvrig knapt kan Engelsk, prøver Seg på Norsk. 7927485[/snapback] Haha! En god del språklærere som kan skummelt lite av det de burde kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå