Thend Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Ja, det skal det. Men "Dere" er jo ingen høflighetsform. Endret 6. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Interesangt. Får se om de klarer å utilisere Wiimoten bra. Rockstar dog er ikke kjent for å overlate noe til tilfeldigheten. Utilisere?! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det er snakk om en Prinsipp sak! Jepp. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, det skal det. Men "Dere" er jo ingen høflighetsform. 7884982[/snapback] "Dere" med stor er da høflighetsformen av "dere", akkurat som "De" er høflighetsformen til "du"? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Nei. Høflighetsformene er De og Dem. Vi har ikke en flertallshøflighetsform i norsk. Uansett er det vel veldig få som fortsatt går rundt og sier De til folk. ordbok.no: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor de: I de pers pron, obj-form dem, gen.form deres opph av II de 1 fl av han, hun, den, det de kom i går / det var deres egen skyld / det fins de som mener at ... 2 i høflig tiltale til enkeltperson si 'De' til en / Deres Majestet / kan De være så vennlig å reise Dem? dere: dere pers pron, obj-form dere, gen.-form deres (trol fra mno þiðr, av norr iðr, variant av yðr, dat, akk. fl av ér, þér) 2. pers fl av du, i tiltale til flere: kan d- som sitter bakerst, høre? / d- jenter! / d- der borte / gled d-! / d- to / er det d-s bil? ingen høflighetsform her Endret 7. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Processed and ready to ship within 24 hrs from USA via AirMail. 10 - 14 days estimated delivery. Multilingual customer service! Valgte ikke den butikken for å si det sånn. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) "Multilingual" er korrekt, det. Og her kommer et gullkorn, jeg bare må linke til tråden: burde seksual leve alder være 15 år? Endret 8. februar 2007 av atrax Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 seksuale levelalderen Er dette et WoW-fenomen? Er det kanskje hvor høy level man må være før man kan runke til dirty talk fra liksomkvinnelige spillere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 - De som har gjort dette trenger ikke være eksperter. Det er en enkel sak å få til. Hadde disse hackerne virkelig vært smarte, hadde de godt frem på en langt mer komplisert måte, sier Hannemyr. ...og hadde VG virkelig vært smarte, så ville de gått frem på en godere måte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Her kan dere skrive hva dere svare vis en tlf selger kommer på din tlf ^^ *ja jeg jobber som det men ikke begynne med mye OT bare kom med ting man kan si eller ting dere sier* :=) vis jeg noen gang får en tlf selger på meg tror jeg at jeg kommer til og si noe sånt som dette.. *kommer til og høre på han og gi han mye forhåpninger og så si men du jeg orker ikke eller kan ikke så vi ses hehe* Nå ble jeg litt opphisset ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det der gjorde nesten vondt pc... Norsk wow spiller innlagt Hva? Har spillet skiftet nasjonalitet, blitt levende, og utviklet skuespillerferdigheter? En tråd fra samme bruker heter "Første norske wow pasient innlagt!". Er det et norsk "wow" at en pasient har blitt innlagt? I så fall har han glemt en - eller et : ... Tråden tiltrekker seg tydeligvis likesinnede. 10hi, hvis du ikke sitter på en PC og spiller WoW, så er du altså ute å reker gatelangs og blir påvirket av dophuer og småkriminelle. Burde sikkert tvagsinnlagt en del WoW spillere hvis det hadde vært lov, men sånn er de ikke Derfor skriver jeg denne posten..neida Kanskje de heller burde gitt dem tvangsundervisning?Uten å ha kjennskap til saken er det jo sannsynlig at han hadde slet endel før han starta med wow? Kunne ha siter 80% av innleggene tror jeg. *grøss* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Er det direkte feil eller bare smør på flesk? Endret 8. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Serveren er overbelastet, din forespørsel kan ikke behandles. "Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel." blir en pleonasme, ja. edit: din, ikke fin Endret 8. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 "Serveren er overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere."Dette går vel i hvert fall ikke? 7900445[/snapback] Hm, nei, men serveren kan da ikke være for overbelastet, kan den vel? Hvis den er overbelastet kan den jo ikke behandle forespørselen uansett. "Mannan var for død til å ta telefonen." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fra msn: Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fra msn: 7900779[/snapback] Aldri sett den der på msn, trur det er noe feil med msn`n din Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Dagens fangst plz da !! hadde vi vinnet alle kampene hit til så hadde vi fortsatt hadde vi vinni serien. Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 «Tsjekkia» og «tsjekkisk» er så ofte skrevet feil at jeg neste er fristet til å tro at «Tjekkia» er en godkjent skrivemåte. Se når her! Jeg tror danskene skriver det på denne måten, men likevel merke til konsekvent bruk av de feile skrivemåtene på norske nettsteder. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå