Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grav aksent brukes ikke der, kun vanlig aksent (idé). ;)

7596705[/snapback]

«grav» er ikke et adjektiv ...

7598179[/snapback]

Lenge siden dette ble skrevet, men jeg kom over dette på Språkrådets sider. Hvem har rett?

7850974[/snapback]

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j

Jeg tar jo ikke feil; det er ikke et adjektiv (det skal riktignok nevnes at jeg tidligere ikke var klar over at ordet selv var et substantiv).

Endret av Ostekjeks
Lenke til kommentar
"Dog" er en av favoritt ordene mine.. Det gir farge på språket, dog vil jeg si at mange bruker ordet meget feil. Men dette har mer med de generelle norskkunnskapene her på forumet. Er mer irritert over mennesker som skriver helt "rævva" for så å skylde på dysleksi. Noen som har hørt om et hjelpemiddel som heter "Word"
Lenke til kommentar
Hodlt nettopp på å lbi sexytime for nesten første gangnne n på meg nå nettopp. Altså har pult et par før, men det er baree i flylla på en dass, og ikek skikkelig som jeg fikke itlbud om nå. Tak ka nei fordi jeg måtte dra hjem, som var sant, men ble skikelig kåt og nervøs på en gang da hun hnitna om dat det kunene bli sexytime. Har dere noen tips ti len uerfaren puler? Trikss for å få jentta til å tvrives?

 

 

Samme mm med bklining, itips for å tilfredsstille der ogsså?

 

Beklager ltitt skrive feil, går ltit i surr i toppe n nå. Beklager!

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Forslag til bedre Video redigerings program

 

Hei.. noen som kan anbefale et film redigerings program som man kan gjøre mer enn i windows movie maker, helts et program som er greit og bruke!

Noen forslag...?

Kan du ikke bare lese sticky posten til incanus? Der står det om de forskjellige programmene sånn at enhver kan forstå det.
Begynn og grin....
Endret av Gønn
Lenke til kommentar
Det blir vell slik at alt blir slik som store deler av norge er... og regner med at det stort sjett blir slik over de fleste nasjoner... huff så tragisk, påenget borte med programmet!

 

Skal de ikke senusrere atlassene man går kjøpt som har 3d tegning av stort sjett hele verden?

Lenke til kommentar

E-post fra kundesupport.

Hadde dette vært en litt eldre model med en Egen Linux partisjon som styrte Quck

play som hadde det vært murligheter for å fikse det.

men på de nyere maskinene så blir det styrt av Windows. og den infomasjonen var på

Recovery partisjonen. så det betyr at det ikke finner noen murlig het for å få Quck

play tilbake igjen. men Windows XP PRO. hvis du installere det orginale OSet igjen

så fungerer det som normalt.

Lenke til kommentar
Hei og Takk for ett meget forklarende svar.  :thumbup:

 

Satte stor pris på Dere`s forklaring :chribruu, og testet ut det som De skrev om Tracert. I CMD.

 

Fint med ett forum som er forklarende.  :)

 

Atter engang Takk.  :thumbup:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

7422579[/snapback]

7884492[/snapback]

Hva er ettternavnet til De og Dere? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...