HolgerL Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bloodily annoying. "Bloody annoying" kanskje? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Dette er tatt fra et annet forum: Positivt : :: Aktuele Spill :: Bra Annmeldelse Av Spilla Selv Om Gutta Kanskje Var Litt Nærvøse. :: Kult At En Kan Konkurere Via Xbox Live Negativt :: Demoer Som Folk Lager Er Ikke Serlig Intrisant :: Vertina Spurte Dumme Spørsmål Og Burde Være Litt Mere Engasjert :: Dem Som Vinner I Xbox Live Spillene Burde Vinne Noe :: Og Han Typa Med Web Browser Saken Kan Gå Å Legge Seg.. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 ja det må man passe seg for det mange isp som lover ting og det skjer ingnen ting jeg har vert kunde hos firstmile nesten 2 år ca dem har pratet om at vdsl+ pluss skule komme får 1år siden og det kom ikke dem jeg hadde pratet med på firstmile og det var snak om bundling av shdsl og det ble ikke noe av og det ble snak om så som ngt har qudro det ble ikke noe av så man må passe seg mer har dem gått ut til pressen selv så her er det lit mere seiøst? ...men jeg viser jo forståelse for at det tar betydelig lengre tid å lese igjennom et slikt innlegg enn det tar å skrive det. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Fra online.nos driftmeldinger: Rettet: ADSL problemer i Bergens området Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Fra online.nos driftmeldinger:Rettet: ADSL problemer i Bergens området Rettet: ADSL-problemer i Bergensområdet Er det riktig? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Si meg, jobber det mange som heter Leif der, eller er det bare meg? http://www.online.no/ti/kundeservice/driftsmeldinger/ PS: For all del, jeg heter IKKE Leif og jobber heller ikke der, hvis det var noen som misforsto det. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Feil, bruk av komma er, irriterende: "Hvis Dutroux blir kjent, skyldig kan han få livstidsdom." Tatt fra VG. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Haha er, det mulig? Vel vel glad, jeg ikke har det, problemet da. ... håper ikke jeg har det i hvertfall... Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Feil, bruk av komma er, irriterende: "Hvis Dutroux blir kjent, skyldig kan han få livstidsdom." Tatt fra VG. Herre. Jeg er ikke spesielt fan av denne prepubertale kritiseringen av andres skriveferdigheter. Men den kommafeilen der - var - grov. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Det virker da _veldig_ som om det var en trykkfeil fra VGs side. Hvor kommaet egentlig skulle være mellom "skyldig" og "kan". "Hvis Doutrox blir kjent skyldig, kan han få livstidsdom" Lenke til kommentar
gspr Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Feil, bruk av komma er, irriterende: "Hvis Dutroux blir kjent, skyldig kan han få livstidsdom." Tatt fra VG. Herre. Jeg er ikke spesielt fan av denne prepubertale kritiseringen av andres skriveferdigheter. Men den kommafeilen der - var - grov. Prepubertal er det siste den er. Det er de prepubertale vi ofte retter på. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Det er de prepubertale vi ofte retter på. Prepubertale medlemmer med under 150 innlegg er jo virkelig gjengangerne. Endret 28. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Feil, bruk av komma er, irriterende: "Hvis Dutroux blir kjent, skyldig kan han få livstidsdom." Tatt fra VG. Herre. Jeg er ikke spesielt fan av denne prepubertale kritiseringen av andres skriveferdigheter. Men den kommafeilen der - var - grov. Prepubertal er det siste den er. Det er de prepubertale vi ofte retter på. Whatever you say. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) webserver på norsk: * nett tjener = pen tjener * netttjener = 3 x t * nettjener = ? ordbok.no finner ingen av de... kilder og helst link til offisiell uttalelse om hva som er rett Endret 30. april 2004 av enden Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hva med folk som bruker "bokstavelig talt" helt feil? Det er jævlig irriterende. F.eks fra hardware.no Dette oppsettet er langt fra billig, men vil da også bokstavelig talt parkere det meste annet som finnes på markedet i dag. Javel? Det oppsettet parkerer fysisk andre oppsett? Kjører det bilen til de andre oppsettene da eller ? Og på engelsk irriterer det meg mer enn noe annet når folk skriver "there" istedetfor "their" Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Bloodily annoying. "Bloody annoying" kanskje? Faktisk ikke. Konteksten må underforstås til å være "It is bloodily annoying". Annoying står som et adjektiv til det foreløpige subjektet ("Det er irriterende"). Bloody/bloodily beskriver hvor irriterende det er, altså er det et ord som beskriver et adjektiv. Da må vi bruke adverb. Den adverbiale formen av bloody er bloodily. bfisk Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 webserver på norsk: vevtjener Ifølge clue.no. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) webserver på norsk: vevtjener Ifølge clue.no. Vevtjener? For det høres ikke dumt ut. Da holder jeg meg til webserver. Når jeg ser ordet vevtjener så tenker jeg på en tjener som vever. Edit: Noen ord er faktisk bedre på engelsk enn på norsk... Endret 30. april 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 joda, greie butikk d... får med ein sjokolade i tilleg når du får en bestilling, og d e jo digg!!!!!!! spisa sjokolade å mekka pc .. KAN d bli bedre????????? Fysj. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Mye rart som har blitt fornorsket som blir ganske morosamt på norsk: Hit-and-run = ram og røm layout = bladbunad peptalk = piffprat og mange fler... spraakraad.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå