Matias Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det er en en selvfølge at man ikke har de samme frie tøylene i denne delen av forumet, som man hadde når tråden lå i OT delen. Den gang da, hver gang når. Altid mellomrom ved flere punktum etter en setning eller et ord. Alltid to l'er i alltid, aldri to l'er i aldri. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Takk så meget for tipsene, tom watt Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Det var litt vanskelig skrevet, ja. Kanskje skribenten burde omformulert teksten en smule .. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 I'f you wanna know where to go, U need to know where you have been.... Vakkert. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Overgrepet han ble dømt for i forrige uke, skjedde høsten 2004 i et offentlig svømmebasseng i Oslo. Retten er ikke i tvil om hva som foregikk inne på den grunne delen av bassenget. Blant annet har lillebroren til overgriperen forklart seg. Han hadde på seg svømmebriller og så hva mannen gjorde med broren. Dette ga ikke helt mening. 7833898[/snapback] Hva var vanskelig å forstå med den? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 "Blant annet har lillebroren til overgriperen forklart seg. Han hadde på seg svømmebriller og så hva mannen gjorde med broren." 7835668[/snapback] Ahh så ikke den Lenke til kommentar
Caze Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) "Blant annet har lillebroren til overgriperen forklart seg. Han hadde på seg svømmebriller og så hva mannen gjorde med broren." 7835668[/snapback] Selv-mishandling? "Mannen" og "storebroren" og "overgriperen" fremstår jo som samme person... Endret 31. januar 2007 av Caze Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 hollansk er rart, merkelige ord å språket er så rart som det går ann å bliSamme jelder danskene med potet i halsen Denne er til og med postet i Språkspalten, faktisk. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Persolige meninger:For store felger og feil farge på stylinga Fåre trekker å ha dør håndtak siden det ikke er aktuelt å ha shaved doors. Og får å pirke litt ekstra diesel tanken ovs vises igjennom rutene Hva trekker fåret? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Det er bestillingsvin som gjør livet vært å leve for vininteresserte. Dagbladet. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 digital speireflesk kamera Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 At noen ikke oversetter reklamen i MSN/WLM irriterer meg. Ja, jeg liker sensurfunksjonen i Paint.NET. Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 At noen ikke oversetter reklamen i MSN/WLM irriterer meg. Ja, jeg liker sensurfunksjonen i Paint.NET. 7848343[/snapback] Hva var så feil der? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Derfor er den ikke oversatt: California dreaming Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 tror jesus har levd men ikke at han guds søn eler at han gjorde. hvis han fantes var han et valig mennske alt er tull Ah, fantastisk. Lenke til kommentar
zaxu Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir mest irritert på folk som klarer å blande hvis, viss og vis. Av en eller annen grunn klarer folk å skrive setninger som "Vis du hvet" med god samvittighet. Neste ting jeg irriterer meg over er folk som bruker feil spørreord. At folk sier f.eks. "Hvilken rom?" i stedet for "Hvilket rom?" er helt utrolig. Det siste jeg irriterer meg over er overdrevent bruk av punktum og utropstegn og spørsmålstegn. Setninger som "Jeg bryr meg ikke..........OK????" er vel noe av det jeg hater mest av alt. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir mest irritert på folk som klarer å blande hvis, viss og vis. Av en eller annen grunn klarer folk å skrive setninger som "Vis du hvet" med god samvittighet. 7848927[/snapback] Du glemmer de som skriver "vist". Bare hyggelig. Det som gjør Wii til alle er at kontrollen bygger på bevegelse, alle kan da bevege seg (dog ikke de som er lam) og det er dette som er Wii's styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå