Teodorull Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 man må jo selvfølgelig kunne bestemme over sitt egent liv, men man må jo tenke åp kosikvensene. men hvordan skal man få straff hvis man har tatt livet av deg????? Humret litt i skjegget da jeg oppdaget dette innslaget i en diskusjon på itslearning. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil. Her kan du diskutere gramatikk, oppbyggingen av språket, o.l, Dette er en klagemur for de som ikke kan la være å pirke på gramatikken til forubrukere og andre plasser, for den saks skyld. Legg gjerne ved bilder, sitater eller annet som illusterer poenget ditt, om du skulle slite med å få andre til å skjønne hva du snakker om. 1010143[/snapback] Hvilken inkompetent moderator har skrevet dette? Herregud for et språk (verst er siste del av første avsnitt), skrevet i affekt eller er moderator mer snedig og vil sverte meg? Uansett så ler jeg, fordi den eneste setningen som er korrekt ikke er forfattet av moderator Edit: Ler ikke så mye nå, ettersom ergring er feil (rett er: ergrelse). Endret 29. januar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det la du merke til tre og et halvt år senere? :!: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Fyrsteposten har vorte redigert av ein moderator i ettertid. Når det skjedde veit eg ikkje, men det er nok mindre enn tre og eit halvt år sidan. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 trådstarter; Det er ikke noe som heter ergring ergrelse - ergrelse m1 irritasjon(smoment), fortredelighet stadige e-r / e-r og bekymringer / være kilde til mange e-r Jeg skal også fikse 1. posten.. skal også finne ut hvem som har skrevet det Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Tror den har blitt moderert engang i vinter (kanskje høst), men når moderator fjernet statistikken (liste over de som har postet) ville vedkommende tydeligvis være anonym. Edit: Ja Aalton, sikkert noe av grunnen til at jeg fikk NG i norsk Endret 29. januar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nisje Olm; Det kan være, jeg tror jeg har ordnet opp i det groveste feilene i grammatikken der.. Skyt meg på alle feil Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Merkelig at du ikke så illusterer (illustrerer) Aalton, en kan fort bli mistenksom når samme feil går igjen (22 av 108338 som kan redigere anonymt), men det er nå som britene sier: "water under the bridge". Edit: Pang! Endret 29. januar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Nisje; Jeg bare endret det første avsnittet, som du gav inntrykk av at var feil. (22 av 108338 som kan redigere anonymt) tror kanskje du burde kikke på denne linken; https://www.diskusjon.no/index.php?act=Stats&CODE=leaders Alle moderatorer og admins kan redigere anonymt Gønn; Hva er meningen med innlegget ditt på slutten her? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kan du vennligst slutte å fjerne innleggene mine? Dette er klagemuren; jeg ergrer meg over foruminnlegg på lik linje med alle andre. Den eneste forskjellen her er at det er fra samme tråd - og kanskje at det er moderator jeg ergrer meg over. Semikolon Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Gønn, så lenge du ikke skriver hva du erget deg over i innleggene så jeg ingen grunn til å la de være. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 En del av poenget med denne tråden er å finne feilene på egen hånd. Du finner nok andre innlegg her inne som heller ikke forteller oss andre hva feilen(e) i sitatet er. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Da må i så fall veldig innlegg slettes. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er en en selvfølge at man ikke har de samme frie tøylene i denne delen av forumet, som man hadde når tråden lå i OT delen. Alle innlegg som ikke forklarer feilen, eller poenget med innlegget ditt kan slettes av en moderator uten å gi noe videre varsel. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er en en selvfølge at man ikke har de samme frie tøylene i denne delen av forumet, som man hadde når tråden lå i OT delen. Alle innlegg som ikke forklarer feilen, eller poenget med innlegget ditt kan slettes av en moderator uten å gi noe videre varsel. 7826218[/snapback] Vips, så var tråden et par hakk mindre interessant. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Om du leser så kan du f.eks poste det du gjorde, men du skriver også, "Ser du feilen" eller lignende... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Jo, du har rett. Jeg pleier ikke å være så oppmerksom på denne feilen, men det er helt korrekt. Altid mellomrom ved flere punktum etter en setning eller et ord. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er vel en av de minst viktige tingene vedr. rettskriving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå