Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil.

Her kan du diskutere gramatikk, oppbyggingen av språket, o.l, Dette er en klagemur for de som ikke kan la være å pirke på gramatikken til forubrukere og andre plasser, for den saks skyld.

Legg gjerne ved bilder, sitater eller annet som illusterer poenget ditt, om du skulle slite med å få andre til å skjønne hva du snakker om.

1010143[/snapback]

Hvilken inkompetent moderator har skrevet dette? Herregud for et språk (verst er siste del av første avsnitt), skrevet i affekt eller er moderator mer snedig og vil sverte meg?

Uansett så ler jeg, fordi den eneste setningen som er korrekt ikke er forfattet av moderator :rofl:

Edit: Ler ikke så mye nå, ettersom ergring er feil (rett er: ergrelse).

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

trådstarter;

Det er ikke noe som heter ergring ;)

ergrelse - ergrelse m1 irritasjon(smoment), fortredelighet stadige e-r / e-r og bekymringer / være kilde til mange e-r

Jeg skal også fikse 1. posten.. skal også finne ut hvem som har skrevet det :)

Lenke til kommentar

Det er en en selvfølge at man ikke har de samme frie tøylene i denne delen av forumet, som man hadde når tråden lå i OT delen.

Alle innlegg som ikke forklarer feilen, eller poenget med innlegget ditt kan slettes av en moderator uten å gi noe videre varsel.

Lenke til kommentar
Det er en en selvfølge at man ikke har de samme frie tøylene i denne delen av forumet, som man hadde når tråden lå i OT delen.

Alle innlegg som ikke forklarer feilen, eller poenget med innlegget ditt kan slettes av en moderator uten å gi noe videre varsel.

7826218[/snapback]

Vips, så var tråden et par hakk mindre interessant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...