Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Av en eller annen grunn har utrolig mange folk begynnt å si HVEM istedetfor HVILKEN.... Som f.eks: Hvem by er det han kommer fra... Hvem dato kommer det ut... Hvem sang er det... Dette irriterer meg så grundig,... 7793253[/snapback] Helt enig, irriterer meg grenseløst når jeg leser slikt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er noen jeg kjenner som sier "Hvem" alt for ofte og de vet jeg irriterer meg over det. Altfor ofte. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Emnetittel"Hvordan deler man Lokal Dick C i 2?" Innlegg "har ikke peiling men skal innstalere vista, 30 dageres trial!!" Skyt meg. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Til alle: Parallell skrives med 4 "l"'er. Parallelt derimot. Dessuten: Tunnel , ikke tunell, eller tunnell. (der toget går gjennom fjellet) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er lov å skrive tunell. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Man kan vel bruke tunell? http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Emnetittel"Hvordan deler man Lokal Dick C i 2?" Innlegg "har ikke peiling men skal innstalere vista, 30 dageres trial!!" Skyt meg. 7805309[/snapback] Bom! Mission acc.......!...? hvor i det svarte helvete har "øvrigheta" lurt unna #fitta# si? Lenke til kommentar
andm Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Man kan vel bruke tunell?http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j 7805728[/snapback] Hva i svarte? Stygge ettergivende reformer! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Grunnen til at vi gjør det er vel at vi har arva engelsk eller fransk staving eller hva det nå er. Men vi har jo slutta å skrive chauffeur, så hvorfor ikke skrive tunell. Endret 26. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Emnetittel"Hvordan deler man Lokal Dick C i 2?" Innlegg "har ikke peiling men skal innstalere vista, 30 dageres trial!!" Skyt meg. 7805309[/snapback] Haha, "Local Dick" For ikke å bare drive småprat her, kan jeg legge til en link. På denne siden står det mye rart, garantert! Les og, tja, nyt? Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg skal si at høre på en Microsoft-foredragsholder presentere foredraget sitt får en til å undre på hvilke(t) språk han egentlig holder foredraget på ... (Det er snakk om en norsk presentasjon.) Endret 29. januar 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ikke at dette er så ille rent norskmessig, men det er verdt å nevne når han skriver i reglene for tråden han startet "4: Ikke bruk alt får mye "sms" språk "lol/omfg/omg osv"", og likevel klarer å få med seg grunnleggende stavefeil. Advarsel mot langt sitat fylt med fargede skrifttyper og store bokstaver: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det må ikke være noe spesielt dyr eller fansy mat så lenge du liker det må du bare poste oppskrifter og bilder.[/size][/font] Det er selfølgelig noen Regler her som jeg håper folk kan følge. 1: Ikke og da er det IKKE gå til person angrep på noen siden de sier noen angående mat som du er total imot, folk er forskjelige og liker forskjelige ting 2: Post så mange bilder du vil men vis de er får store venligst rediger de litt (tenk på de med små skjermer osv) 3: Ikke SPAM SPAM SPAM 4: Ikke bruk alt får mye "sms" språk "lol/omfg/omg osv" 5: Denne regelen er ikke akkurat en Regel men mere noe jeg håper folk gjør, og det er og poste bilder med oppskrifter og ca hvor mye det koster og lage den og hvor vanskelig + tiden det normalt tar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvilken grill pølse er best? Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Ikke at dette er så ille rent norskmessig, men det er verdt å nevne når han skriver i reglene for tråden han startet "4: Ikke bruk alt får mye "sms" språk "lol/omfg/omg osv"", og likevel klarer å få med seg grunnleggende stavefeil. Advarsel mot langt sitat fylt med fargede skrifttyper og store bokstaver: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det må ikke være noe spesielt dyr eller fansy mat så lenge du liker det må du bare poste oppskrifter og bilder.[/size][/font] Det er selfølgelig noen Regler her som jeg håper folk kan følge. 1: Ikke og da er det IKKE gå til person angrep på noen siden de sier noen angående mat som du er total imot, folk er forskjelige og liker forskjelige ting 2: Post så mange bilder du vil men vis de er får store venligst rediger de litt (tenk på de med små skjermer osv) 3: Ikke SPAM SPAM SPAM 4: Ikke bruk alt får mye "sms" språk "lol/omfg/omg osv" 5: Denne regelen er ikke akkurat en Regel men mere noe jeg håper folk gjør, og det er og poste bilder med oppskrifter og ca hvor mye det koster og lage den og hvor vanskelig + tiden det normalt tar. 7813341[/snapback] Endret 28. januar 2007 av Gønn Lenke til kommentar
Matias Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå