834HF42F242 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 "U2s siste album" VS "U2 sitt siste album". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er da absolutt ikke noe galt med den setningen. Man behøver ikke bruke s-genetiv. 7780150[/snapback] Det er absoltt noe galt med setningen "Bush sin krig.". Det høres direkte tåpelig ut. Hadde han vært innnvolvert privat i en "krig" med naboen kunne man kanskje brukt den. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men "Bushs krig" betyr akkurat det samme som "Bush sin krig". Begge deler høres like tåpelig ut. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 "Bush sin plan" synes jeg går greit, men ikke "bush sin krig". Det siste klinger bare feil i mine ører. Men betydningen er jo den samme. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Overskrift på VG:Latterliggjør Bush` nye Irak-plan I selve artikkelen står det for øvrig riktig. 7779183[/snapback] Feilen er at de brukte feil tegn. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hva med "den nye Irak-planen til Bush"? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har nettop sveist litt på ein skule jeg går på, for og få litt opplæring når jeg skal velge meg skule på vidergåande om 1 år! Men den ene gangen gløymte eg og ta på maska så jeg sveiste utan maska i ca 2-3 sec. Jeg lå å venta i nått på det vonde jeg skulle kjenne men det kom ikkje! Kan jeg fks få det i nått som kommer? Eller har jeg altså ikkje fått sveiseblink?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Alle medlemmer har taushets plikt utad.Uten tilatelse fra clan sjefer Endret 23. januar 2007 av Heatsink Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hvordan bøyer jeg verbet "å hete" igjen? Det høres så dumt ut å si "burde ha hett" liksom... Endret 24. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Og sist men ikke minst, å ha et ferdig utviklet kropp. Hva var det? Et kropp? Kroppet? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 "Burde ha hetet"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Men er støtter ikke bf2 dual core? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvem mappe må jeg lagre videofilmene i på mobilen hen? Jippi! Det er mye rart som vandrer rundt på Amobilseksjonen på dette forumet også Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 På et bilforum: det var kontroll på andra sidå av broa i dag der med oasen kluet var at jeg såg ein mann oppå brua ganske så sivilt kledd såg bare ut som at han beundret utsikten der an stod jaja men etter å ha kjørt over brua et par ganger viste det seg å være politiet som følgte med da kem som ikje hadde bilbelte på seg hehe slik at han bare kalte opp han som var der nede så fekk ha beskjed at nå kommer det noe uten belte plukk di inn liksom Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
andm Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Selv om "sitere" ville vært et bedre ordvalg, skylder jeg på at jeg snakket om funksjonen "quote" i BB-kode, og bare laget et lite verb av det for morro skyld Greit da, jeg brukte et engelsk ord. Skyt meg. 7779277[/snapback] La gå for denne gang ... Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Av en eller annen grunn har utrolig mange folk begynnt å si HVEM istedetfor HVILKEN.... Som f.eks: Hvem by er det han kommer fra... Hvem dato kommer det ut... Hvem sang er det... Dette irriterer meg så grundig,... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Av en eller annen grunn har utrolig mange folk begynnt å si HVEM istedetfor HVILKEN.... 7793253[/snapback] Begynt å si? Slik har det jo vært utrolig lenge. Forresten, ja, det er irriterende. engelsk læ'rer`n vår hadde en liten tre hest på kateteret hver eneste time, og jeg likte ikke den hetsen,så hver gang jeg så den,så la jeg den på siden, men neste time sto den oppreist igjen tongue.gif dette irriterte meg ,så tilslutt brøt jeg av hode på hesten, og da ville den forbli *død* tenkte jeg men NEIDA! neste engelsk time hadde lærerinen teipet hode på plass tongue.gif Ps: ja sjur, d va æ som ødla hetsen Huff, stakkars hets. Endret 24. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er noen jeg kjenner som sier "Hvem" altfor ofte og de vet jeg irriterer meg over det. Derfor svarer jeg konsekvent et personnavn på alle spørresetninger som begynner med "Hvem". - Hvem by er det han kommer fra? - Kåre Willoch - Hvem dato kommer det ut? - Paris Hilton - Hvem sang er det? - Stian Bartnes Selv om dette virker veldig kverulerende i starten så fungerer det fint etter bare noen timer. De har begynt å oppdage de riktige spørreordene og er mer oppmerksomme på språket sitt når jeg er i nærheten. Redigert: Understreking av rettet ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå