Aalton Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Helt korrekt. Så fra nå av øker post-telleren deres ved innlegg her. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Må vel flytte disse i samme slengen? "Oversettelsestråden - Spør og få svar" og "Språk for fjols - Lær å skrive rett!" Endret 21. januar 2007 av Matias Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Må vel flytte disse i samme slengen? "Oversettelsestråden - Spør og få svar" og "Språk for fjols - Lær å skrive rett!" 7766866[/snapback] Disse er flyttet hit nå, vennligst hold deg til emnet i tråden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg må bare quote et helt innlegg...Jeg fikk vondt da jeg leste det. eg er vill ha 4t. mye kulere lyd... fetere påtte osv eg har sett på disse sykklene får du får ein fine 2004-2005. får rundt 25-28tusen.. viss eg kjøper ein 2t. seies det at eg bør sjiffte stempel itte ca 30000km. dette slepper eg på ein 4t. slepper å blande inn olje i bensinen.. olja kosster flesk. Hyosung gt125 er mye bere å kjøre enn den lille aprillia rs. har prøvd ein rs. måtte jo strekke meg etter styre. kan ikkje tenke meg å kjøre langt i den stillingen. ein 2t ganske ny er myje dyrere. mer velikehåld. derfår har eg bestemt meg får å gå får ein relativt billige 4t. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ja, jeg har selv merket meg dette. Har sett flere amatør tekstinger som er bedre til tider. Litt overaskende at de som teskter/subber filmer o.l. ikke klarer å få det riktig Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Engelsk er helt ok å greit å ha.Fransk er fint, nydelig utalemåte Spansk er også fint, og går temmelig fort av og til. hollansk er rart, merkelige ord å språket er så rart som det går ann å bli Samme jelder danskene med potet i halsen Det er underforstått at personen ikke liker norsk. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg må bare quote et helt innlegg... 7772369[/snapback] Kremt, kremt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 åssen får du på fps-"måler" i spill som bf2, css,hl2 osv...er det en felles settings eller er det et programm`? whistle.gif vil virkelig se hvorden jeg ligger ann i fps laugh.gif hehe, thankz!! laugh.gif EDIT: di andre spilla? før så hadde css en fps måler inne når du spilte, men den ser det ut som du har fjerna etter den nye steam update'n thumbdown.gif fordi jeg recorder ikke så mye, selvom det blir ct raid vær gang vi speller wink.gif plus at med dårlig erfaring med fraps med en dårlig "mamma-pc", då liker jeg ikke fraps, men detta blir litt off topics laugh.gif Alt er fra samme person og samme tråd. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har alerde begynt å tenke på tiden etter jeg er ferdig som lærling.. jeg har planer om å fotsjette utdanning som blant annet allmenn fag og litt ekstra matte, fysikk osv for ett inginør studie jeg har planer om, men ikke med en gang.. jeg får ca ett år fra lærlinge tia mi er slutt til jeg kan starte på allmenfagli påbygging... Nok en ingeniørspire Norge trenger. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Overskrift på VG: Latterliggjør Bush` nye Irak-plan I selve artikkelen står det for øvrig riktig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vil det ikke være riktig med Bushs? Jeg trodde man bare brukte apostrof etter s, z og x, men kanskje er det etter samtlige vislelyder? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg trodde det var sånn, men når du sier det ... Språkrådet. Huff, jeg lærte på skolen at det skal være apostrof i slike tilfeller også. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg må bare quote et helt innlegg... 7772369[/snapback] Kremt, kremt. 7777653[/snapback] Selv om "sitere" ville vært et bedre ordvalg, skylder jeg på at jeg snakket om funksjonen "quote" i BB-kode, og bare laget et lite verb av det for morro skyld Greit da, jeg brukte et engelsk ord. Skyt meg. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Her er det vel nok av skrivefeil å erge seg over Drar du til Thailand med Apollo, kan du «sol, bad, snorkle, plaske i det turkis grønne vannet» sammen med «engelsk snakkende lokal guide». Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg trodde det var sånn, men når du sier det ...Språkrådet. Huff, jeg lærte på skolen at det skal være apostrof i slike tilfeller også. 7779254[/snapback] Man kan skrive både Bush' og Bushs. Førstnevnte er en mer konservativ form, blant annet brukt i Aftenposten. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Da er det bedre å skrive "Bush sin" eller "Bush sitt". Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Nei, det er det da ikke. "Bush sin krigføring?" Endret 23. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Det er da absolutt ikke noe galt med den setningen. Man behøver ikke bruke s-genetiv. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Jeg synes garpegenitiv blir litt vel muntlig språk. Endret 23. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå