Gønn Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Hva er den besdte snusen og snuse? 7728880[/snapback] Alle snuse er like besdt! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 ja whyteb0x har shikkli dåli rykte på seg ass.. snakk med fårbruksråde. klag masse!!1fårøvri tror jei klarblånatt mener 'å trenere', åg ikke 'drenere' som hann har får vane og skrive i alle mulie reklamasjonstråder. !tsicsaf re suiteA Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dagens fangst Jarmo...? Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Høres litt rart ut når en nyhetsreporter sier kuene....skal ikke de være så flinke med språket ? 7727795[/snapback] Hah! Jo, de burde være. Endret 15. januar 2007 av Ostekjeks Lenke til kommentar
andm Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dagens fangst, Jarmo...? 7730336[/snapback] Refererer du til noen, bruk komma. Og ikke glem mellomrommet før tre punktum ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dagens fangst, Jarmo...? 7730336[/snapback] Refererer du til noen, bruk komma. Og ikke glem mellomrommet før tre punktum ... 7730641[/snapback] Ostekjeks: You look smart, Mr. PencilCase. Going somewhere nice? PencilCase: No, I'm off to the forum. Ostekjeks: Don't you like it then? PencilCase: No, I don't! A load of stupid moderators strutting around, shouting, with their chests thrust out so far, you'd think their nipples were attached to a pair of charging elephants Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Røyke kampanjene kjøres da stadig vekk, røyke telefoner osv. Jeg har selv vært sugen på røyk, men pokker da, det finnes grenser! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 En gutt i Mo området tror jeg det var blei jo nettopp tatt og fikk en himmla stor bot. Selve Boten var på noen hundre tusen, men i tillegg så må han betale fir alle filmer og cd'er han har delt ut og det kommer opp i et seks siffret beløp. Han delte da ut personlig på et eget program eller lignende. Så opplasting høres ikke helt lovelig ut, men jeg lurer da på nedlastingen! Hvordan er regler der nå? Dette er virkelig skremmende! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) den ene gangen da jeg kjørte med nsr sjilt på tsxen min...så sto sivilen og ventet på meg..en nabo eller noge såm har tipsa deså avsjiltet di mopeden og sa hvis jeg ikke ville ta imot trimboten ville di beslagelege mopeden..trist..men slap una med dokumentforfalskning og mangellapp på nsren.. Bare noen få minutter etterpå: Viss ein steler i ein butikk nor ein er 14 og kamarao får øye på det og det går 1-2 år så blir du ringt hjem fra politiet og dei sier at du har stjålet brus, snop "what ever" - kass straff får du da? Det får meg til å lure på hvor mange smørkniver som blir født hvert minutt. Endret 16. januar 2007 av BeFs Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 I fjor omsatte selskapene for fattselige 200 millioner dollar (...) Digi.no Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 24timer er max her. Max loving for meg er 16timer max Såpass, du ... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vært å se Eragon filmen? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 det er mange som ikke vet/tenker/vil formatere, og å informere/minne på om dette kan da være lurt. Uh? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Hvorfor har du mellomrom før spørsmålstegnene? 7727857[/snapback] Jeg fatter rett og slett ikke hvor folk får det fra! Hvorfor skrive slik? Setningen blir ikke kortere heller. 7728048[/snapback] Beklager, ingen har sagt det til meg før nå, og jeg ser det som normalt\logisk å ha mellomrom der. Skrev jeg rett nå? Du gikk i surr «halveis» altså? Kanskje du bør finne deg en annen tråd å poste i ... 7728541[/snapback] Er ordet "halveis" feil skrevet? Endret 17. januar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, det skal vere «halvveis»/«halvvegs». Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ja, det skal vere «halvveis»/«halvvegs». 7742226[/snapback] Alrighty then, da sier vi det sånn. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Har noen arrangert slik LAN før?Har dere noen gode idèr for å få litt mer ut av dette? Syns vi har litt liten plass. Bedre løsning med plassering av folk. Alle Idèr tas imot. Mål av garasjen kan få's om ønskelig. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hehehe det er så bra! Men blir litt beskymret også, for tenk så mange dumme mennesker det finnes Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg fikk skikkelig tiltro til at dette firmaet ville kunne hjelpe meg med rekonstruksjon av data: http://www.wintek.no/eng/rapporter_datakrasj/om_laberatoriet Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Skal kjøpe en gamer pc til 35k snart.. Her er spessifikasjoenene: Switch for 8pers, usb kort hvis det trengs.. Gamer mus Deilig høytalere Lydkort Kabinett og innhold operativsystem blir vista. under 35k inkludert vista og frakt med andre ord Denne personen skal altså ha en spill-pc for 35 kroner. Usb-en skal være kort, hvis det trengs. Til informasjon bruker han mus til spilling. Høytalerne bør være deilige, og frakten skal inneholde andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå